Ik zoek een adviseur in nederland. Een duitse steuerberater heb ik al. Het gaat puur om de aangifte in NL i.c.m. het D. inkomenn.quote:Op maandag 19 september 2011 18:47 schreef Gala6183 het volgende:
Kijk anders even of er een Steuerverein bij je in de buurt zit! Die zijn vaak goedkoper dan "zelfstandige" Steuerberater!
Ja! Moet vrijdagmorgen toevallig in münchen vergaderen!quote:Op maandag 19 september 2011 18:48 schreef Gala6183 het volgende:
Zijn er hier overigens nog mede-importbayern die naar de Wies'n gaan?
De mijne zit in hoogezand. De beste meneer woont zelf ook in Duitsland.quote:Op maandag 19 september 2011 19:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik zoek een adviseur in nederland. Een duitse steuerberater heb ik al. Het gaat puur om de aangifte in NL i.c.m. het D. inkomenn.
Paar geleden was het Duitse BTW-tarief nog 17%, nu 19%. Als je bij de grens woont kan je het beste even vergelijken tussen NL en Duitsland. Soms is NL iets goedkopers, soms Duitsland.quote:Op woensdag 21 september 2011 06:35 schreef Klonk het volgende:
Hoe zit het trouwens met de prijzen van electronica in Duitsland, kan me herinneren dat een paar jaar geleden het daar duchtig goedkoper was dan hier in Nederland, nog steeds zo of zijn er bij jullie ook btw verhogingen (o.i.d.) geweest?
Nieuwprijzen zijn vaak iets goedkoper in duitsland, maar spullen gaan niet erg snel in de aanbieding.quote:Op woensdag 21 september 2011 06:35 schreef Klonk het volgende:
Hoe zit het trouwens met de prijzen van electronica in Duitsland, kan me herinneren dat een paar jaar geleden het daar duchtig goedkoper was dan hier in Nederland, nog steeds zo of zijn er bij jullie ook btw verhogingen (o.i.d.) geweest?
Ja, da's dus precies wat me tegenstaat...de JUF is voor de uitleg, niet ik of jij. Zij heeft ervoor gestudeerd.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef annie.m het volgende:
het is erg verwarrend voor mn dochter als ik dingen heel anders uit ga leggen dan de juf.
Heb je nog geluk. Normaler is dat briefje op de eerste schooldag mee te geven met daarbij de mededeling dat je kind morgen alles nodig heeft. Resultaat: 100 meter lange rijen van gestresste ouders bij de boekwinkel, omdat alle scholen het op deze wijze lijken aan te pakkenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:24 schreef PureEvil het volgende:Wij hadden trouwens voor de zomervakantie al een brief meegekregen met wat we moesten aanschaffen voor dit schooljaar, gelukkig had hij het meeste nog, alleen heb ik wel nieuwe snelhechters gekocht (in 7 verschillende kleuren.....) en nieuwe stiften/potloden/lijm/kwasten én een verfdoos...bij de Thomas Philips en de Action.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |