Daar wordt je ook niet blij vanquote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Maver24 het volgende:
denk dat ik zo maar Celtic Ranger ook ga opzetten, dit potje is in mijn ogen nu meer een bijzaak geworden,
quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef Booder het volgende:
hand in hand, kameraden
hand in hand, voor feyenoord 1
geen woorden maar daden
LEVE FEYENOORD 1
Voor PSV wel jaquote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Lemming22 het volgende:
Maakt allemaal geen fuck meer uit. Wedstrijd is voorbij, klaar.
Ja, zoals altijd.quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar gaan ze in de 2e helft weer bij 45 mij beginnen?
Kan je wel stom lullen, maar derijck blesseerde tyton, en dat is toch echt een PSVer...quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Kom op Ajax nu even C-Keeper sinouh blesseren kunnen jullie de 2e helft tegen een veldspeler prijsschieten en dan 15 minuten nodig hebben om de 1-2 te maken
Stond jouw vader net op het veld? Nee.quote:Op zondag 18 september 2011 13:23 schreef TheGreatHooD het volgende:
Hij heeft misschien wel gelijk. Mijn Pa geeft hem een kleine kans op overleving. Het feit dat ze heel lang deden voordat ze hem wegdroegen van het veld zegt genoeg.
En ja, hij heeft er verstand van
Is toch mooi...quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef muzas het volgende:
Wordt nu ook een smerige wedstrijd. Zonde.
Nee daarom moet ie ook gewoon afgefloten worden. Speel een andere keer verder.quote:Op zondag 18 september 2011 13:24 schreef Ascendancy het volgende:
Deze wedstrijd is totaal niet representatief meer.
Ja, want.ajax kon er ook zo lekker veel aan doen:')quote:Op zondag 18 september 2011 13:25 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Kom op Ajax nu even C-Keeper sinouh blesseren kunnen jullie de 2e helft tegen een veldspeler prijsschieten en dan 15 minuten nodig hebben om de 1-2 te maken
ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Tja, als iemand zo lang out is dan leg je die wedstrijd toch stil en speel je hem later overnieuw. Dit is ook een beetje raar..
Het is gewoon niet waar. Dit is voorzorg. Je kan iemand met nekletsel niet zomaar vervoeren omdat je intern niet kan kijken.quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Stond jouw vader net op het veld? Nee.
quote:Op zondag 18 september 2011 13:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee daarom moet ie ook gewoon afgefloten worden. Speel een andere keer verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |