Die dokter doet zijn werk, hoeft niet een Ajax fan te zijn maar iemand die zijn geld krijgt. Ajax is niet de spelers die voorbij komen in de seizoenen, maar de supporters die hun club vertegenwoordigen. En bij dat shot op het uitvak zag ik geen één persoon niet meeklappen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
alle ajaxhaters, de dokter van ajax heeft wel de hele tijd geholpen bij de behandeling van Tyton. Die zingende supporters is niet het enige wat ajax vertegenwoordigd.
donder een eind op zeg. Dit hebben we nu wel weer gehad laten we ons concentreren op de match.quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die dokter is een loonslaaf in dienst van ajax. De supporters zijn de representatie van een club.
Vorig jaar of 2 jaar terug toch hetzelfde, in de arena bij een wedstrijd.quote:
Dat heeft meer met zijn vak te makenquote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
alle ajaxhaters, de dokter van ajax heeft wel de hele tijd geholpen bij de behandeling van Tyton. Die zingende supporters is niet het enige wat ajax vertegenwoordigd.
Jij bent toch ook representatief voor het bedrijf waarvoor je werkt lampiequote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die dokter is een loonslaaf in dienst van ajax. De supporters zijn de representatie van een club.
Doe ik ookquote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Lemming22 het volgende:
Ik zou me diep, diep schamen als ik ajax-supporter was en het uitvak zo respectloos tekeer gaat.
als ze achterstaan of gelijk altijd hahaquote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig jaar of 2 jaar terug toch hetzelfde, in de arena bij een wedstrijd.
Ja weet ik ook wel. Andersom had hetzelfde gebeurd. Het zijn toch doktoren en die hebben de plicht mensen te helpen.quote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Niet meer dan normaal, PSVer of Ajacied het zijn allebei mensen.
prima als je net zo simpel wil denken als die supporters.quote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Die dokter doet zijn werk, hoeft niet een Ajax fan te zijn maar iemand die zijn geld krijgt. Ajax is niet de spelers die voorbij komen in de seizoenen, maar de supporters die hun club vertegenwoordigen. En bij dat shot op het uitvak zag ik geen één persoon niet meeklappen.
Ik heb al heel vaak geroepen dat die gastjes eens een weekje mee moeten kijken in de keuken van het legioen, hoewel zij ook meedogenloos kunnen overkomen hebben zij meer een connectie met het voetbal.quote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Lemming22 het volgende:
Ik zou me diep, diep schamen als ik ajax-supporter was en het uitvak zo respectloos tekeer gaat.
Ja jezus, alsof zo'n arts dan zegt, ja, dag, je mag daar dan met potentieel levensgevaarlijk nekletsel liggen, je bent niet van mijn team, dus succes he?quote:Op zondag 18 september 2011 13:19 schreef One_of_the_few het volgende:
Wie heeft het over lachen? Ik geef een reactie op de commentator die het over een ernstig ongeval had...quote:Op zondag 18 september 2011 13:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
en toch, lachen als iemand van de fiets valt zonder de ernst in te zien is triest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |