abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:37:19 #51
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_102184316
Marokkanen hebben zwarte hoofddoekjes en Turken gekleurde.
pi_102185687
Bij vrouwen zie je het ook meestal aan de manier waarop hun hoofddoek zit, Turken hebben vaak een soort verhoging (van plastic, karton? dunno) tussen hun hoofddoek en hoofd zitten en ook bijna altijd de hoofddoek naar voren geknoopt. Marokkaanse vrouwen hebben hem meestal naar achter geknoopt of/en in een knotje.

En verder begrijp ik ook niet hoe mensen dat niet uit elkaar kunnen houden :')
Negers gaat ook nog, Afrikaans vs Zuid-Amerikaanse/Caribische negers in ieder geval, Surinaams vs Antilliaans niet echt :@
  donderdag 13 oktober 2011 @ 22:49:14 #53
78006 AzN-Chino
Kaas eet ik graag!
pi_103057842
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 17:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Bij vrouwen zie je het ook meestal aan de manier waarop hun hoofddoek zit, Turken hebben vaak een soort verhoging (van plastic, karton? dunno) tussen hun hoofddoek en hoofd zitten en ook bijna altijd de hoofddoek naar voren geknoopt. Marokkaanse vrouwen hebben hem meestal naar achter geknoopt of/en in een knotje.

En verder begrijp ik ook niet hoe mensen dat niet uit elkaar kunnen houden :')
Negers gaat ook nog, Afrikaans vs Zuid-Amerikaanse/Caribische negers in ieder geval, Surinaams vs Antilliaans niet echt :@
Over het algemeen is er een duidelijk verschil tussen een Marokkaan en een Turk,
wat uiterlijk en karakter betreft.

Marokkanen hebben vaak kroes haar en hebben iets donkere huidskleur dan Turken.
Daarnaast zijn met name de jongeren (jongens) vaak asociaal en respectloos..

Turken lijken meer op Aziaten of Griek-achtig... hebben vaak lichtere/gele huidskleur en stijl haar.
Daarnaast zijn ze vind ik persoonlijk vriendelijker.

----------------------

Wat betreft Chinezen en Japanners, zie je over het algemeen ook een verschil:

Chinezen (uit China) zijn vaak stijllozer gekleed dan de Japanners.
Daarnaast zijn Chinezen vergeleken met Japanners minder beleefd.
Dat merk je pas als je in China bent,
ze tuffen overal op de straat en persen je uit als je een toerist bent.

Japanners hebben totaal andere soort mentaliteit (beetje militair achtig gedrag),
en hebben veel meer respect voor anderen..

Overigens zijn de Chinezen (met name 2de generatie) in het Westen zoals Nederland, wel moderne gekleed, zijn vriendelijker/respectvoller, tuffen niet overal op straat.
Misschien komt dat beetje door "verwesterd".

----------------------

Wat betreft (creoolse) Surinamers en Antilianen zie je wat uiterlijk betreft idd geen verschil, dat komt ook omdat Hollanders vroeger de zwarte slaven uit dezelfde gebied (West-Afrika) haalden en die vervolgens naar Suriname/Antillen verscheepten.

Enige mentale verschil is wellicht dat Antilianen vaker in aanraking komt met criminaliteit dan Surinamers...
Kaas baas paas haas
  donderdag 13 oktober 2011 @ 23:35:58 #54
355874 IPA
Bitter en Fruitig
pi_103060214
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 15:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar goed, de vergelijking tussen een Nederlander en een Belg is echt dom, daar kan je dus echt geen verschil in zin. Zelfde verhaal met Duitsers.
Toch kun je het verschil tussen Nederlander en Belg vaak wel zien vind ik. Niet zozeer aan het lichaam zelf, maar wel aan randzaken als kleding, haren, brillen.
Heb ik tenminste.

[ Bericht 0% gewijzigd door IPA op 13-10-2011 23:42:21 ]
pi_103064128
Ik kan het verschil ook echt niet zien. Niet tussen Turken en Marokkanen, niet tussen Chinezen en Japanners, niet tussen zwarte mensen onderling en niet tussen Zuid Amerikaanse mensen onderling.

Te weinig blootstelling denk ik :')
pi_103072439
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:35 schreef IPA het volgende:

[..]

Toch kun je het verschil tussen Nederlander en Belg vaak wel zien vind ik. Niet zozeer aan het lichaam zelf, maar wel aan randzaken als kleding, haren, brillen.
Heb ik tenminste.
Ik meestal ook wel. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')