'geen leven!' schiet me te binnen.quote:Op zondag 18 september 2011 01:54 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik droomde een keer serieus dat ik op fok zat te posten nadat ik op mn mobiel nog aan het fokken was en ik slaap was gevallen![]()
ULG WITquote:Op zondag 18 september 2011 01:54 schreef Skippy_ball het volgende:
Voor mijn allerliefste PamSwynfordDeBeaufort
[ afbeelding ]
en voor Angel-Joy
[ afbeelding ]
Solvedquote:Op zondag 18 september 2011 01:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ULG WIT![]()
![]()
![]()
puur is lekker en melk ook wel een beetje dankje
Hahahaha ik heb wel een leven hoor anders typ ik niet maja chronishc ziek enzo he geen school of werkquote:Op zondag 18 september 2011 01:54 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
'geen leven!' schiet me te binnen.![]()
![]()
niks persoonlijks jij bent grappig
gr
gr
ja dat mag niet gewoon op de bakkes hamere dat leert gauw maar moet je op passen voor blauw op straat want worden ze niet blijer van en wanneer gaan we naar rinusquote:Op zondag 18 september 2011 01:54 schreef Jmsls het volgende:
[..]
hahaha heeerlijk hoor ja ik ga zo effe de buurman tikke en koeke gevne die johan die lul is niet wijs man die muziek zet ie keihard en dan deepo purple ofzo niet eens andre hazes nou ja zeg
echt? nou j zeg ze xzeggen mee rblauw ik zeg minde rblauew en ook minder bruin hoor want het is toch wel veel die iemigatrie moet stoppenquote:Op zondag 18 september 2011 01:55 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ja dat mag niet gewoon op de bakkes hamere dat leert gauw maar moet je op passen voor blauw op straat want worden ze niet blijer van en wanneer gaan we naar rinus
Van chocola krjjg je puisten.quote:Op zondag 18 september 2011 01:54 schreef Skippy_ball het volgende:
Voor mijn allerliefste PamSwynfordDeBeaufort
[ afbeelding ]
en voor Angel-Joy
[ afbeelding ]
ja ja dat ken ik vezelluhf wel he dat doen al die modernen die moeten weer opvallen hequote:Op zondag 18 september 2011 01:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb wel een leven hoor anders typ ik niet maja chronishc ziek enzo he geen school of werk
trutse (I)quote:Op zondag 18 september 2011 01:56 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ajuuusslaap lekker enzo
huh?quote:Op zondag 18 september 2011 01:56 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
ja ja dat ken ik vezelluhf wel he dat doen al die modernen die moeten weer opvallen he
gr
gr
Jawel :$quote:
puur niet dat is gezond met allerlei goede stofjensquote:
ja nou geloof ook gewoon wilders los laten want word niks zo kost te veel laat ze stikken stomme kutnegers ik hamer ze allemaaldoodquote:Op zondag 18 september 2011 01:56 schreef Jmsls het volgende:
[..]
echt? nou j zeg ze xzeggen mee rblauw ik zeg minde rblauew en ook minder bruin hoor want het is toch wel veel die iemigatrie moet stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |