hahaha kklkkr ja ik ging ff fusballen met karim hij is kkslechte megrebi hahaquote:Op zondag 18 september 2011 02:10 schreef Integraalfiets het volgende:
wauw rachid hier mang hoe hangt ie jwz die kim was lekkel wel uggs aan alles maar was lekker in bed lekker zacht jwz maar rook wel wat gr gr
Volgens mij denken wij aan hetzelfdequote:
hopelijk zijn er dan geen vervuilersquote:Op zondag 18 september 2011 02:10 schreef Skippy_ball het volgende:
Morgen openen we deel twee met de titel: en hier gaan de bazen van gisteravond weer verder
precies en dan alleen wij. en niemand anders die weet waar t over gaat n DAN ZIJN WIJ ECHTE VET STOEREN BAZENquote:Op zondag 18 september 2011 02:10 schreef Skippy_ball het volgende:
Morgen openen we deel twee met de titel: en hier gaan de bazen van gisteravond weer verder
Wedden dat er dan van die kutusers het gaan vervuilenquote:Op zondag 18 september 2011 02:11 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
precies en dan alleen wij. en niemand anders die weet waar t over gaat n DAN ZIJN WIJ ECHTE VET STOEREN BAZEN![]()
![]()
![]()
wij zijn de bazen van de foks ONZ!quote:Op zondag 18 september 2011 02:11 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
precies en dan alleen wij. en niemand anders die weet waar t over gaat n DAN ZIJN WIJ ECHTE VET STOEREN BAZEN![]()
![]()
![]()
Ik dacht niet aan iets anders.quote:Op zondag 18 september 2011 02:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
GIZsmeerkees dat je dr bent beetje aan iets anders denken he
haha dat word geen profneger mang seri kan er niks van aardappelquote:Op zondag 18 september 2011 02:10 schreef Jmsls het volgende:
[..]
hahaha kklkkr ja ik ging ff fusballen met karim hij is kkslechte megrebi haha
L0llerz0mg!quote:Op zondag 18 september 2011 02:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
wij zijn de bazen van de foks ONZ!
nee maar ik heb bij agovv stage gedaan alles dus ja bijna prof ik gaf hem wel kklekkere akkaquote:Op zondag 18 september 2011 02:12 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
haha dat word geen profneger mang seri kan er niks van aardappel
quote:Op zondag 18 september 2011 02:11 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
Volgens mij denken wij aan hetzelfde
dat zei ik jaquote:Op zondag 18 september 2011 02:13 schreef Jmsls het volgende:
Acht is een oud woord voor aandacht (achting); geef acht betekent opletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |