Zijn snaps zijn de hele middag al klote, Bray moet ze elke keer van de grond oprapen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:39 schreef kidkash19 het volgende:
Dude staat heel de avond onder druk dan ga je je snaps haasten en dan gebeurt dit
Spread in Vegas was Oregon -57 (dacht ik), dus een loss voor de Oregon backersquote:Op zondag 18 september 2011 00:40 schreef Guard het volgende:
The duck is getting a workout again 56-7 Oregon
Je moet je goed voorberijden en je kan flink afgaan als je dat niet doet. Drives duren ook verschrikkelijk lang (6 minuten net) en dan is heel je offense out of sync als ze weer mogen na zo'n drive.quote:Op zondag 18 september 2011 00:49 schreef kidkash19 het volgende:
Dat blijft ook verschrikkelijk moeilijk om te verdedigen
Nu had hij voor 2 kunnen gaan om het een 1 score game te maken. Maar college coaches zitten niet voor niks op dit niveau. Ze zijn tactisch niet al te sterkquote:
En Les Miles > allquote:Op zondag 18 september 2011 01:12 schreef kidkash19 het volgende:
Nou niet allemaal over 1 kam scheren heKijk je hebt de Kifffins en Dooleys maar ook de Kellys en Sabans natuurlijk
Zonder flags wordt het niks.quote:
Fuck that, go for the flagsquote:Op zondag 18 september 2011 01:27 schreef PirE het volgende:
Je kan ook gewoon kneelen, iets met sportsmanlike conduct.
Dan kom je nog steeds een time-out te kort, dus je kan gewoon kneelen. Scheelt je HB weer een hit.quote:Op zondag 18 september 2011 01:27 schreef kidkash19 het volgende:
Met anderhalve minuut te gaan en een tegenstander die nog een TO heeft....
40 seconden.quote:Op zondag 18 september 2011 01:28 schreef kidkash19 het volgende:
2 plays halen 30 seconden van de klok, nu ga je kneelen.
Het is game over.quote:Op zondag 18 september 2011 01:30 schreef kidkash19 het volgende:
Ik had het dus over de 2 running plays
Ik heb het over die 2e run en toen zaten we al dik onder de 1:40. Ik zal het morgen wel even terugkijken, dan ben ik hopelijk wat meer bij de lesquote:Op zondag 18 september 2011 01:33 schreef kidkash19 het volgende:
Knielen ging trouwens niet met 1:40 gezien je op 4th down sowieso geen Kneel mag nemen (althans dat is wat ze mij meerdere malen hebben verteld op het veld in dit soort situaties)
Beginnen sterkquote:
10:30 komt de herhaling op ESPNAmerica, dan kan je de wekker zetten. Ik kijk SaturdayNF nog en dat pak ik morgen om 13:00 de hh van Stanford mee.quote:Op zondag 18 september 2011 01:53 schreef Guard het volgende:
Maar ik denk dat ik maar ga slapen, OU at FSU kijk ik wel later...
OSU is badquote:
Halloquote:Op zondag 18 september 2011 04:59 schreef Pistol_Pete het volgende:
en 20-13
kom me na jaren ook maar weer eens melden in deze reeks
Gewoon 20:00 aan de west kust.quote:Op zondag 18 september 2011 05:03 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Hallo![]()
Cardinals &wildcats ook begonnen, 10.45 ET... dat zijn toch geen tijden meer
Om 13:00 herhaling op ESPN Americaquote:Op zondag 18 september 2011 05:05 schreef RobertVH het volgende:
[..]
I know, maar daar zit ik niet.![]()
INT Sooners...
Is gewoon avond hierquote:Op zondag 18 september 2011 05:03 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Hallo![]()
Cardinals &wildcats ook begonnen, 10.45 ET... dat zijn toch geen tijden meer
Nog 2 uur en dan komt de zon weer op.quote:Op zondag 18 september 2011 05:07 schreef Pistol_Pete het volgende:
[..]
Is gewoon avond hierTrek net pas mijn eerste biertje open
Die kan ik niet ontvangen in Florida volgens mijquote:
Ik ben niet eens moe, maar ik ga zo maar eens mijn bed opzoeken anders kom ik nooit meer in een fatsoenlijk ritme.quote:Op zondag 18 september 2011 05:21 schreef Pistol_Pete het volgende:
Done deal voor de Sooners
Over naar Stanford @ Arizona
Het was toch een beetje de overrated QB Bowlquote:Op zondag 18 september 2011 13:04 schreef Guard het volgende:
Dappere poging van FSU, met backup players, maar de defense van OU was toch net teveel.
Nu rerun van Stanford kijken, eens kijken of Luck wel indruk kan maken, want Landry deed niet veel voor zijn Heisman-kansen
Ik zet de ESPNplayer net op NC @ GT omdat ik ND niet als main-game wil kijken.quote:
En ook al een FG gemist.. maar ja als UNC geen first dwon kan halen heeft het allemaal weinig rendementquote:Op zaterdag 24 september 2011 18:49 schreef PirE het volgende:
GT blocked een punt en dan verneuken ze de option op 1st and goal.
Nette stop net en dan ook nog een punt met een favourable bounce.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:09 schreef Guard het volgende:
3rd down defense van de Heels is verschrikkelijk
NC gaat professioneel 3-and-outquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar nu eindelijk wel een punt van GT..
Gelukkig niet, Defense zit net, even rust pakkenquote:
Ik zit niet te kijken maar het is natuurlijk absurd dat ze ranked zijn (same met Baylor)quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:45 schreef popolon het volgende:
Het zegt veel over de Wolverines als Denard R. zo aanwezig is. Zonder hem een vd zwakste teams in het land ben ik bang.
Nu al over 200 yards running en 3 TD's.
Tja, die rankings ....quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:46 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zit niet te kijken maar het is natuurlijk absurd dat ze ranked zijn (same met Baylor)
Dikke 5 minuten nog, get the tie en met weinig tijd op de klok is een triple-option team altijd in het nadeel (al pakken ze wel veel yardage in korte tijd).quote:
ja..quote:Op zaterdag 24 september 2011 21:03 schreef PirE het volgende:
21:30
Arkansas @ Alabama
Oklahoma State @ Texas A&M
Florida State @ Clemson
Lekkere planning
1. Football - Maryland - spread -9 (-110)quote:
Beter, Arkansas @ Alabama is niet te zien op ESPN Player en Cowboys @ Aggies wel.quote:
Zie het net tijdens het half-time report. Hij was gewoon mis en dit kost Toledo een win. Big East crewquote:Op zaterdag 24 september 2011 21:25 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Toledo @ Syracuse... WTF, die ball gaat toch overduidelijk links langs de post voor de Extra Point op de herhaling?
Wat deed ie?quote:Op zondag 25 september 2011 00:18 schreef PirE het volgende:
Blackmon![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit kost je een paar plaatsen in de draft.
quote:
quote:Blackmon faalt episch. Kan een makkelijke TD binnenlopen maar hij laat de bal uit zijn handen glippen en hij rolt zo de endzone uit voor een Touchback en A&M krijgt de bal.
Dit moet goed wordenquote:Op zondag 25 september 2011 02:02 schreef PirE het volgende:
Tijd voor het hoofgerecht.
LSU @ WVU
GEAUX TIGERS![]()
Enkel op zaterdag.quote:Op zondag 25 september 2011 04:55 schreef popolon het volgende:
Whehe, Pire zit gewoon, as usual, 24/7 football te kijken.
24/7op zaterdag.quote:
Geen US reclame's hier.quote:Op zondag 25 september 2011 05:08 schreef RobertVH het volgende:
''fictionalization, do not attempt'' bij die Nissan reclame
Voorste landingsgestel van vliegtuig is kapot, komt een Nissan pick-up de landingsbaan op en het vliegtuig land met de neus in de laadbak van de pick up.quote:Op zondag 25 september 2011 05:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Geen US reclame's hier.
LSU defense moet eens wat meer druk zetten op die QB, hij kan elke keer de vrije receiver opzoeken voor een easy completion.
Zou die er een 21pt lead van maken, maar als LSU nu nog 3TD's om de oren zou krijg dan worden ze in OT ook wel overlopenquote:
Ja, die rekensom had ik ook al gemaakt.quote:Op zondag 25 september 2011 05:25 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Zou die er een 21pt lead van maken, maar als LSU nu nog 3TD's om de oren zou krijg dan worden ze in OT ook wel overlopen
Die WVU fans hebben de kolen in de fik gestoken.quote:
Inderdaad maar goed dat is Football, dit Florida team kan nog wel eens een winst eruit slepen tegen 1 van die 2 denk ik.quote:Op zondag 25 september 2011 05:36 schreef PirE het volgende:
Florida speelt dus eerst tegen Alabama en de week erna tegen LSU, dat is bijna misdadig.
quote:By the way, a note to sports announcers around the country: you are no longer allowed to begin a Robert Griffin tidbit with "If you haven't heard of Baylor's Robert Griffin, then..." I heard three different people say it on Saturday. If you haven't heard of Robert Griffin by now, you aren't a college football fan, and we're not going to share him with you.
Kan geen fatsoenlijke stream van die wedstrijd vinden. Ik heb wel ESPN Player maar die heb ik nodig voor Kentucky @ LSU.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:21 schreef RobertVH het volgende:
Mhuaha, bazen play van Texas A&M, soort van 44yd hordenlopen![]()
Vanavond Alabama - Gators, het leven komt tot een soort van stilstand hier volgens mij
Vorige week was die er ook, maar toen de 2e helft weer vanuit de box. Zolang die maar geen out of bounds stormende spelers hoeft te ontwijkenquote:
De Vikings van het College Football.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 21:32 schreef RobertVH het volgende:
TD Arkansas.A&M moet voortaan maar gewoon stoppen na de eerste helft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |