Maar even, dat zegt elke vechter na een stoppage waarbij hij niet met een bloedende hoofdwond als een geslagen hond in de hoek ligt ala Brock Lesnar, Shogun en ga zo maar door. Iedereen zal meteen zeggen dat het een foutje was, dat hij door had kunnen gaan en zo ook weer een volgende wedstrijd wil veiligstellen. Beetje zelfde idee als dat handjes omhoog na de laatste buzzer.quote:Op maandag 19 september 2011 17:49 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij zei het in de ring nog. "I felt the fight could have gone on a little longer, I had some fight left but it is what it is."
29minuten en 48 secondequote:Op maandag 19 september 2011 18:26 schreef THEFXR het volgende:
dat mma hour met overeem, wanneer is dat?
BAS RUTTENquote:Op maandag 19 september 2011 18:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
29minuten en 48 seconde
CM Punk, Bas Rutten, Alistair Overeem en many surprise guest
quote:Op maandag 19 september 2011 14:27 schreef Geo3kant het volgende:
UFC.com fightcard updates:
"The Korean Zombie" Chan Sung Jung and Mark Hominick have verbally agreed to fight at UFC 140 in Toronto on December 10th. Jung is coming off a Submission of the Year win and Hominick's last outing had him pushing featherweight champion Jose Aldo to the limit in one of the best performances of his career."
Veel meer terecht dan dit kan eigenlijk niet.quote:Op maandag 19 september 2011 17:54 schreef Tazmaniac het volgende:
Van ellende geskipped
Zoals ik al zei.. stoppage was terecht!
Je hebt nog niet veel gemist hoor, alleen Chiapetta, nu Overeem. Een tip voor mensen die het nog niet wisten: in iTunes kun je alle afleveringen van the MMA Hour gratis downloaden, ingedeeld per guest. Dus als je nu inschakelt, hoef je alleen Chiapetta's deel te downloaden. Je kunt je ook abonneren, dan downloadt iTunes het automatisch als er nieuwe afleveringen zijnquote:Op maandag 19 september 2011 19:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
???
Ik denk MMAhour, snel naar die site gegaan. Hoop gemist dus een keer terug kijken.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:24 schreef Fenomeno het volgende:
Holy shit hendo - shogun voor ufc 139
Nicequote:Op dinsdag 20 september 2011 08:24 schreef Fenomeno het volgende:
Holy shit hendo - shogun voor ufc 139
Haha, Matt Lindland is aardig in verval geraakt hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:55 schreef Fenomeno het volgende:
Ik hoop dat Shogun wint, op een of andere manier heb ik altijd het gevoel dat heel Team Quest aan de dope zit en dat ze daarom tot op hoge leeftijd doorkunnen (Coutoure/Lindland/Hendo/Sonnen), weet niet waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |