quote:Was that NUTS or what!?!? Dirty from both fighters and the most HORRIBLE refereeing I have EVER seen in boxing or anywhere else!
quote:Op zondag 18 september 2011 19:31 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt wel duidelijk "let's go". Ik vind het ook erg cheap van Mayweather, maar dat hij een gluiperd is weten we al jaren. Ortiz had zijn handen omhoog moeten gooien toen de ref "let's go" riep. Bovendien was die kopstoot van Ortiz ook smerig. Karma's a bitch.quote:Op zondag 18 september 2011 21:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Nou goed, als dat officieel gezien wordt als 'vrijgegeven' heb ik niks gezegd.. maar volgens mij weet de beste man zelf niet wat hij het doen is in my defence.
quote:Op zondag 18 september 2011 17:39 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ala bob schreiber, touch gloves before the fight and thats it!quote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij zegt wel duidelijk "let's go". Ik vind het ook erg cheap van Mayweather, maar dat hij een gluiperd is weten we al jaren. Ortiz had zijn handen omhoog moeten gooien toen de ref "let's go" riep. Bovendien was die kopstoot van Ortiz ook smerig. Karma's a bitch.
Achja ik heb totaal geen verstand van boksen en kijk het ook nooit. Maarrr... Als je een kopstoot krijgt en daarna gaat het gevecht verder dan is het totaal niet raar dat je hem een klap geeft. En Bob Schreiber heeft daar gewoon gelijk in je bent er om te vechten.quote:Op zondag 18 september 2011 22:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij zegt wel duidelijk "let's go". Ik vind het ook erg cheap van Mayweather, maar dat hij een gluiperd is weten we al jaren. Ortiz had zijn handen omhoog moeten gooien toen de ref "let's go" riep. Bovendien was die kopstoot van Ortiz ook smerig. Karma's a bitch.
quote:Op zondag 18 september 2011 21:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Eindelijk een MMA meme die wel enigszins grappig is: http://www.mmashareforums(...)nen-meme-t45088.html
[ http://img835.imageshack.us/img835/940/roflboto50l.jpg (copy/paste deze link) ]
Goddamned ik fantaseer nu dat zij boven op me zit en op haar onderlip bijt.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 22:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]Hemzelf heb ik het niet horen zeggen maar zijn camp wel en dat is vrij triest jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Hij zei het in de ring nog. "I felt the fight could have gone on a little longer, I had some fight left but it is what it is."quote:Op maandag 19 september 2011 16:57 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Hemzelf heb ik het niet horen zeggen maar zijn camp wel en dat is vrij triest ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |