Dat weet je niet. De bijbel heeft natuurlijk ook een heel moralistische werking gehad.quote:Op zondag 18 september 2011 00:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gevormd dan, jij je zin.
En ik zou willen dat het een grap was, dan waren we veel beter af nu.
Kruimeltje.quote:Op zondag 18 september 2011 00:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haha, ik plan altijd alles een beetje te strak. Liep ik het perron op, reed de trein voor mijn neus weg.
Dat is al helemaal kut. Drie uur per dag is nog te doen, maar het is zeker niet aan te raden.quote:Op zondag 18 september 2011 00:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jongen bij mij in de klas reist heen 3 uur en een kwartier en datzelfde weer terug.
Wel die stoffen broeken weetjewel.quote:Op zondag 18 september 2011 00:11 schreef JanPiraat het volgende:
lekker binnenbroeks fappen terug naar de 80's
is het te herstellenquote:Op zondag 18 september 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kan best met kinderen omgaan, maar ze zijn soms gewoon strontvervelend.En wat moet ik eraan doen dat je rits kapot is?
Liedje, verhaaltje, veel plaatjes, kleuren, makkelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 00:11 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens KB, ik moet voor een project een rekenspel maken voor kinderen in groep 3-5. Heb je tips over manieren om het leuk te maken?
Spijkerbroeken met een ritsquote:Op zondag 18 september 2011 00:11 schreef Etsu het volgende:
gast, ik ga zo slapen, en ik slaap zonder kleren dus broek moet UITTTTTTTtttttttttttttt maar er ging iets fout en toen ging de rits los en nu kan hij niet meer dicht
met knopen danquote:Op zondag 18 september 2011 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spijkerbroeken met een rits![]()
Intens verworpen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spijkerbroeken met een rits![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kruimeltje.Ik stond een keer aan de verkeerde kant. De trein reed achter me weg.
![]()
hij is aan het sparen, hij heeft geen geldboom in de tuin hequote:Op zondag 18 september 2011 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
nooit van op de kamers gaan gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |