Dat weet je niet. De bijbel heeft natuurlijk ook een heel moralistische werking gehad.quote:Op zondag 18 september 2011 00:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gevormd dan, jij je zin.
En ik zou willen dat het een grap was, dan waren we veel beter af nu.
Kruimeltje.quote:Op zondag 18 september 2011 00:09 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Haha, ik plan altijd alles een beetje te strak. Liep ik het perron op, reed de trein voor mijn neus weg.
Dat is al helemaal kut. Drie uur per dag is nog te doen, maar het is zeker niet aan te raden.quote:Op zondag 18 september 2011 00:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jongen bij mij in de klas reist heen 3 uur en een kwartier en datzelfde weer terug.
Wel die stoffen broeken weetjewel.quote:Op zondag 18 september 2011 00:11 schreef JanPiraat het volgende:
lekker binnenbroeks fappen terug naar de 80's
is het te herstellenquote:Op zondag 18 september 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kan best met kinderen omgaan, maar ze zijn soms gewoon strontvervelend.En wat moet ik eraan doen dat je rits kapot is?
Liedje, verhaaltje, veel plaatjes, kleuren, makkelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 00:11 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens KB, ik moet voor een project een rekenspel maken voor kinderen in groep 3-5. Heb je tips over manieren om het leuk te maken?
Spijkerbroeken met een ritsquote:Op zondag 18 september 2011 00:11 schreef Etsu het volgende:
gast, ik ga zo slapen, en ik slaap zonder kleren dus broek moet UITTTTTTTtttttttttttttt maar er ging iets fout en toen ging de rits los en nu kan hij niet meer dicht
met knopen danquote:Op zondag 18 september 2011 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spijkerbroeken met een rits![]()
Intens verworpen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Spijkerbroeken met een rits![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 00:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kruimeltje.Ik stond een keer aan de verkeerde kant. De trein reed achter me weg.
![]()
hij is aan het sparen, hij heeft geen geldboom in de tuin hequote:Op zondag 18 september 2011 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
nooit van op de kamers gaan gehoord?
Knopenquote:
Hoesquote:Op zondag 18 september 2011 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Uur in de bus en dan van Goes naar Eindhoven
Waarom ga je in godsnaam vanuit Zeeland naar de Fontysquote:Op zondag 18 september 2011 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
Uur in de bus en dan van Goes naar Eindhoven
niet?quote:Op zondag 18 september 2011 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hij is aan het sparen, hij heeft geen geldboom in de tuin he
Verhaaltje, daar had ik nog niet aan gedacht. Danke sehrquote:Op zondag 18 september 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Liedje, verhaaltje, veel plaatjes, kleuren, makkelijk.
moet je niet aan mij vragenquote:Op zondag 18 september 2011 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom ga je in godsnaam vanuit Zeeland naar de Fontysin Eindhoven.
Ga dan naar Hogeschool Zeeland.
Antwoord op je vraag.quote:Op zondag 18 september 2011 00:13 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Waarom ga je in godsnaam vanuit Zeeland naar de Fontysin Eindhoven.
Ga dan naar Hogeschool Zeeland.
quote:Op zondag 18 september 2011 00:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik kan best met kinderen omgaan, maar ze zijn soms gewoon strontvervelend.En wat moet ik eraan doen dat je rits kapot is?
Iedereen kan lenen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hij is aan het sparen, hij heeft geen geldboom in de tuin he
dat wel, kan je makkelijk je slurf doorheen doen als je dat wil, dat kan bij een rits nietquote:Op zondag 18 september 2011 00:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En vooral gewoon niet praktisch.
quote:Op zondag 18 september 2011 00:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook, had ik me verslapen, liep ik slaapdronken het verkeerde perron op
Fontys.quote:Op zondag 18 september 2011 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Antwoord op je vraag.
Ja op jou!quote:
nee, ik heb er twee en ben toch echt niet homoquote:Op zondag 18 september 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vinden jullie All Stars ook alleen voor meisjes en homo's?
Hoezo niet dan? Hebben jullie allemaal Parkinson dat jullie niet met knopen om kunnen gaan?quote:Op zondag 18 september 2011 00:13 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
En vooral gewoon niet praktisch.
Oftewel de 12.quote:Op zondag 18 september 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]Met welke bus moet jij eigenlijk naar school? Toch niet die ene naar de Uithof?
Dan nog.quote:Op zondag 18 september 2011 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
niet iedereen wil eraan vastzitten
quote:Op zondag 18 september 2011 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Hebben jullie allemaal Parkinson dat jullie niet met knopen om kunnen gaan?
Nee, vroeger droegen nozems die zelfs.quote:Op zondag 18 september 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoals ik al zei: Bingo.quote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
wie o wie weet een leuk paar schoenen voor mij
All Stars tochquote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik ga gewoon ouderwets op de fietsquote:Op zondag 18 september 2011 00:14 schreef Ezell het volgende:
[..]Met welke bus moet jij eigenlijk naar school? Toch niet die ene naar de Uithof?
Ik vind het zelf ook niet erg normaal hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dan nog.
Zes uur per dag reizen is dertig uur in de week.
Dat is achthonderd euro in de maand als je die tijd werkt.
Fucking baas gewoon. Beter dan zo'n lelijke rits.quote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]gast, zeg het nou zelf. knopen
kno-pen
Gewoon nette zwarte schoenen met een hak.quote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
ik zeg: doenquote:Op zondag 18 september 2011 00:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gewoon nette zwarte schoenen met een hak.
Gelukkig ps okéquote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vind het zelf ook niet erg normaal hoor.
oja, ps: dinsdag vrij
Franske Ferdinand.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef jordyqwerty het volgende:
Bus 11 kan ook nog. Weet alleen nog steeds niet welke welke is.quote:
O, dat is wel gezond.quote:Op zondag 18 september 2011 00:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik ga gewoon ouderwets op de fiets
Totdat ik mijn studentenreisproduct heb tenminste, dan ga ik denk ik toch met de bus
Naar de Nijenoord moet ik dan, is iets van 7 minuten fietsen vanaf het station
Doe eens niet zo haten.quote:
Het staat er voorop. Maar je kunt het makkelijk herkennen. De bus waar half Utrecht op wacht is de 12.quote:Op zondag 18 september 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bus 11 kan ook nog. Weet alleen nog steeds niet welke welke is.
danwel in het zwartquote:Op zondag 18 september 2011 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik dacht aan zoiets
[ afbeelding ]
Koop Clark Desert Bootsquote:Op zondag 18 september 2011 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik dacht aan zoiets
[ afbeelding ]
Gewoon sowieso lelijkquote:Op zondag 18 september 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Rits is gewoon makkelijker.quote:Op zondag 18 september 2011 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Hebben jullie allemaal Parkinson dat jullie niet met knopen om kunnen gaan?
Dit is toch vet. Jan vindt het gay.quote:Op zondag 18 september 2011 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik dacht aan zoiets
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 september 2011 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik dacht aan zoiets
[ afbeelding ]
allstars lelijk vindenquote:Op zondag 18 september 2011 00:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gewoon sowieso lelijk
[..]
Rits is gewoon makkelijker.
Zwart en niet stof maar leer.quote:Op zondag 18 september 2011 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik dacht aan zoiets
[ afbeelding ]
Zulke schoentjes heb ik ook.quote:Op zondag 18 september 2011 00:18 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik dacht aan zoiets
[ afbeelding ]
's Ochtends heb ik echt een hekel aan die bus. Te vol.quote:Op zondag 18 september 2011 00:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het staat er voorop. Maar je kunt het makkelijk herkennen. De bus waar half Utrecht op wacht is de 12.
Ik heb nog steeds geen studentenOVquote:Op zondag 18 september 2011 00:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bus 11 kan ook nog. Weet alleen nog steeds niet welke welke is.
[..]
O, dat is wel gezond.Van gratis reizen word je wel lui.
Eens met Jan dan. Wijvenschoenen van de bovenste plank.quote:Op zondag 18 september 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit is toch vet. Jan vindt het gay.![]()
jan doet af en toe op dit forum nogal gay so i don't see the problem.quote:Op zondag 18 september 2011 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dit is toch vet. Jan vindt het gay.![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jan doet af en toe op dit forum nogal gay so i don't see the problem.
Jan draagt enkel stoere schoenen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jan doet af en toe op dit forum nogal gay so i don't see the problem.
's middags rond een uur of 5 is het pas een anti genot, 500 mensen in een bus, behoorlijk baggerquote:Op zondag 18 september 2011 00:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zulke schoentjes heb ik ook.
[..]
's Ochtends heb ik echt een hekel aan die bus. Te vol.
ggggggggggggggggayquote:Op zondag 18 september 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neeee, die zijn mooi. Of Red Wings.![]()
[ afbeelding ]
mijn beschermengelquote:Op zondag 18 september 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan draagt enkel stoere schoenen.
voortaan naar bouwplaatsen gaan en spotten danquote:Op zondag 18 september 2011 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan zijn veel houthakkers etc. gay.
Houthakkers kopen dergelijke schoenen niet.quote:Op zondag 18 september 2011 00:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan zijn veel houthakkers etc. gay.
umad?quote:Op zondag 18 september 2011 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jan draagt enkel stoere schoenen.
Nee, inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2011 00:20 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
alleen vergelijkbaar ingrijs
staat er dus dat worden ze niet
Wel een meisjesversie.quote:
Dat vind ik minder erg. 's Ochtends slaap ik nog half en dan heb ik geen zin om een kwartier lang in een bus te gaan staan.quote:Op zondag 18 september 2011 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
's middags rond een uur of 5 is het pas een anti genot, 500 mensen in een bus, behoorlijk bagger
boh ik ga jannetje overtuigen om all stars te kopen bohquote:Op zondag 18 september 2011 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou een moord doen om Jan in All Stars te zienOf Vans. Of Keds.
![]()
![]()
Homo's ook niet.quote:Op zondag 18 september 2011 00:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Houthakkers kopen dergelijke schoenen niet.
Hij weigert stug.quote:Op zondag 18 september 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
boh ik ga jannetje overtuigen om all stars te kopen boh
Ha ik ben nog lang niet dood hoor ha ha.quote:Op zondag 18 september 2011 00:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke Dastan. Ga maar weer terug onder je steen.
Oke.quote:Op zondag 18 september 2011 00:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ha ik ben nog lang niet dood hoor ha ha.
Zondag ("morgen") werken?quote:Op zondag 18 september 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
Ik haat jullieDoor de weeks nooit wat posten, en wanneer ik morgen moet werken en vroeg moet opstaan en alles, dan wel actief zijn
quote:Op zondag 18 september 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
zal het doen, maar eerst andere dingen afhandelen (lees: mijn rits)
WIJ MOETEN MAANDAG OOK ALLEMAAL WAT DOEN HOOR HAHUA HWIHRAIWHROAHUWORHLIUHquote:Op zondag 18 september 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
Ik haat jullieDoor de weeks nooit wat posten, en wanneer ik morgen moet werken en vroeg moet opstaan en alles, dan wel actief zijn
Pas op met je rits hoorquote:Op zondag 18 september 2011 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
zal het doen, maar eerst andere dingen afhandelen (lees: mijn rits)
quote:Op zondag 18 september 2011 00:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Pas op met je rits hoor
[ afbeelding ]
Alsof je door de week niet vroeg moet opstaan.quote:Op zondag 18 september 2011 00:21 schreef Etsu het volgende:
ik keek er snel oveheen en las: the shins, toen dacht ikquote:
Nee?quote:Op zondag 18 september 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Alsof je door de week niet vroeg moet opstaan.
TAKE ME OUT TONIIIIIIIGHTquote:
Dat ligt eraan. De AH hier is volgens mij zondags gesloten.quote:Op zondag 18 september 2011 00:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja..? Ik moet bijna altijd op zondag werken? Is dat raar?
Zemmel, haten op The Smiths.quote:Op zondag 18 september 2011 00:23 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik keek er snel oveheen en las: the shins, toen dacht ikmaar helaas
Dat doe ik niet.quote:Op zondag 18 september 2011 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zemmel, haten op The Smiths.![]()
Ze hebben irritante reclames, maar met wat geluk kan je daar een paar schoenen voor de helft van de prijs kopen.quote:
Op dat plaatje zie ik zaad op het laminaat. Derhalve niet geklikt.quote:
XL is altijd open op zondag. En in de horeca moet je altijd zondags werken.quote:Op zondag 18 september 2011 00:24 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. De AH hier is volgens mij zondags gesloten.
Uitzondering.quote:Op zondag 18 september 2011 00:24 schreef Etsu het volgende:
Maandag: 0830 opstaan
Dinsdag: uitslapen
Woensdag: 0730 opstaan
Donderdag: uitslapen
Vrijdag: 0700 opstaan
Zaterdag: uitslapen
Zondag: uitslapen
Dus je lult uit je nek, kaasrolletjelebber
Gatverdamme k wil niet weten wat jij doet hoor.quote:Op zondag 18 september 2011 00:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op dat plaatje zie ik zaad op het laminaat. Derhalve niet geklikt.
fixedquote:Op zondag 18 september 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ze hebben irritante reclames, maar met wat geluk kan je daar een paar clownsschoenen voor de helft van de prijs kopen.
Ik zeg wat ik zie, niet wat ik doe.quote:Op zondag 18 september 2011 00:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gatverdamme k wil niet weten wat jij doet hoor.
ik vind dat niet grappig, dure broek en alles en dan KAPOT en dan moet ik het gaan WEGGOOIENquote:
JA OMG DEZE GWN.quote:
Maar je herkent het wel dusssssssszquote:Op zondag 18 september 2011 00:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik zie, niet wat ik doe.
Mallerdddd ben je ook hequote:Op zondag 18 september 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind dat niet grappig, dure broek en alles en dan KAPOT en dan moet ik het gaan WEGGOOIEN
MAAR WEL REDENEN OM WEER TE GAAN SHOPPEN
Ja, zeg, jij herkent toch ook wel dingen die je nog nooit in het echt hebt gezien?quote:Op zondag 18 september 2011 00:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar je herkent het wel dussssssssz
moet je maar geen broeken van rare merken kopen.quote:Op zondag 18 september 2011 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vind dat niet grappig, dure broek en alles en dan KAPOT en dan moet ik het gaan WEGGOOIEN
MAAR WEL REDENEN OM WEER TE GAAN SHOPPEN
wijze woordenquote:Op zondag 18 september 2011 00:27 schreef Dastan het volgende:
Een vrijgezel die gaat pas slaaaaapèèèèèn.
quote:Op zondag 18 september 2011 00:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
moet je maar geen broeken van rare merken kopen.
gewoon zeeman, degelijk.
Uggsquote:Op zondag 18 september 2011 00:28 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik krijg Uggs van mijn oom. Mijn oom.
ik steel liever niet, geen geld weet je nogquote:Op zondag 18 september 2011 00:27 schreef Etsu het volgende:
JORDY MIJN AANBOD GELDT NOG STEEDS, JIJ SCHOENEN IK BROEK, SAMEN IN ROTTERDAM ALEXANDRIUM RONTSETTELEN MET MILKSHAKE BIJ DE MAC ACHTERAF
Dat tweede is logisch, maar ik doelde op de AH.quote:Op zondag 18 september 2011 00:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
XL is altijd open op zondag. En in de horeca moet je altijd zondags werken.
Vandaar.quote:
dan moet je prioriteiten stellenquote:Op zondag 18 september 2011 00:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik steel liever niet, geen geld weet je nog
Je weet dat er voortaan op de zondag de meeste supermarkten open zijn?quote:Op zondag 18 september 2011 00:28 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dat tweede is logisch, maar ik doelde op de AH.
[..]
Vandaar.
Alexandrium.. Daar is echt niets aan.quote:Op zondag 18 september 2011 00:27 schreef Etsu het volgende:
JORDY MIJN AANBOD GELDT NOG STEEDS, JIJ SCHOENEN IK BROEK, SAMEN IN ROTTERDAM ALEXANDRIUM RONTSETTELEN MET MILKSHAKE BIJ DE MAC ACHTERAF
Ja, zeker oké. Die dingen zijn gewoon lelijk. Alleen geschikt voor Russen die op ijsberen jagen.quote:
Ja man, kkgroot G- STAR d'r op. Fantastisch man. Genot.quote:
Hoevaak ben je er geweest?quote:Op zondag 18 september 2011 00:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alexandrium.. Daar is echt niets aan.
Ja, nu ben je ook gay.quote:Op zondag 18 september 2011 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn laarzen zijn van G-star. Ben ik nu ook gay?
Ik zie ze niet.quote:Op zondag 18 september 2011 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja man, kkgroot G- STAR d'r op. Fantastisch man. Genot.
Niet waar ik woon, iigquote:Op zondag 18 september 2011 00:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je weet dat er voortaan op de zondag de meeste supermarkten open zijn?
Zullen we samen gay zijn ?quote:Op zondag 18 september 2011 00:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mn laarzen zijn van G-star. Ben ik nu ook gay?
Als jij ze lelijk vindt, is dat je goed recht. Ik vind ze niet lelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, zeker oké. Die dingen zijn gewoon lelijk. Alleen geschikt voor Russen die op ijsberen jagen.
Drie keer of zo. Ik ga liever naar Amsterdam.quote:Op zondag 18 september 2011 00:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoevaak ben je er geweest?
Ik werk daarBazen winkelcentrum met alles erop en eraan
Dieselquote:Op zondag 18 september 2011 00:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
die naam alleen al
G Star
Gayin'
Gayplay
Scotch & Scogay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik herken die merknamen niet eens, zo on-gay ben ik.quote:Op zondag 18 september 2011 00:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
die naam alleen al
G Star
Gayin'
Gayplay
Scotch & Scogay
drie keer is niksquote:Op zondag 18 september 2011 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Drie keer of zo. Ik ga liever naar Amsterdam.
o huhquote:Op zondag 18 september 2011 00:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je hem platonisch gepijpt ?
quote:Op zondag 18 september 2011 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Diesel
Rot op manDiegaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gay
hhahhahahahawhwahahhahaha.![]()
nu gaan we het krijgenquote:Op zondag 18 september 2011 00:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je hem platonisch gepijpt ?
Als je ze niet lelijk vindt ben je sowieso iemand met een slechte smaak. Ik spreek namens alle jongens op deze planeet als ik zeg dat uggs lelijk zijn.quote:Op zondag 18 september 2011 00:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als jij ze lelijk vindt, is dat je goed recht. Ik vind ze niet lelijk.
behalve snipertjequote:Op zondag 18 september 2011 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je ze niet lelijk vindt ben je sowieso iemand met een slechte smaak. Ik spreek namens alle jongens op deze planeet als ik zeg dat uggs lelijk zijn.
quote:Op zondag 18 september 2011 00:32 schreef Dastan het volgende:
Nou erg platonisch was het niet hahahahaha
Maar we zeiden no homo achteraf dus dan kan het gewoon.
Nee hoor, mijn vriend vindt ze niet lelijk. Sander ook niet.quote:Op zondag 18 september 2011 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je ze niet lelijk vindt ben je sowieso iemand met een slechte smaak. Ik spreek namens alle jongens op deze planeet als ik zeg dat uggs lelijk zijn.
was leuk he, in dat eetcaféquote:Op zondag 18 september 2011 00:32 schreef Dastan het volgende:
Nou erg platonisch was het niet hahahahaha
Maar we zeiden no homo achteraf dus dan kan het gewoon.
Die zijn gewoon beleefd.quote:Op zondag 18 september 2011 00:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vriend vindt ze niet lelijk. Sander ook niet.
Trouwens deze jas
[ afbeelding ]
Nog erger dan uggs, c-merk uggs. Begaaid lelijk en iedereen ziet dat je neppe uggs hebt.quote:Op zondag 18 september 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan en ik hebben dezelfde uggs gekocht voor in de winter.C-merk uggs wel.
stukken beter dan dat 'ding' gister.quote:Op zondag 18 september 2011 00:33 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn vriend vindt ze niet lelijk. Sander ook niet.
Trouwens deze jas
[ afbeelding ]
Ja die koopjes bij de Zeeman kan je niet zomaar laten liggen uiteraard helemaal winterklaar wijquote:Op zondag 18 september 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan en ik hebben dezelfde uggs gekocht voor in de winter.C-merk uggs wel.
quote:
Nee hoor, want mijn vriend zegt het ALTIJD als ie iets lelijk vindt.quote:
Dat was ook geen jas.quote:Op zondag 18 september 2011 00:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
stukken beter dan dat 'ding' gister.
Gniffel.quote:Op zondag 18 september 2011 00:33 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik ga alleen voor E-merk uggs
Mijn ook klaarblijkelijk, niet eens een onderbroek gekocht in Utrecht. Dan is het wel ernstig ja.quote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 18 september 2011 00:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Diegay
Die gay
hhahhahahahawhwahahhahaha.
vergis je me niet met giorgino?quote:Op zondag 18 september 2011 00:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ha nou, veel gegeten, maar niet de zaken die op het menu stonden.
Was dat die knul van achter de bar?quote:Op zondag 18 september 2011 00:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
vergis je me niet met giorgino?
quote:Op zondag 18 september 2011 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn ook klaarblijkelijk, niet eens een onderbroek gekocht in Utrecht. Dan is het wel ernstig ja.
een gedeelte? gaan ze m afknippen ofzoquote:Op zondag 18 september 2011 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
BOH OMG IK KRIJG DIE JAS GEWOON OF IIG EEN GEDEELTE OMG
jepquote:Op zondag 18 september 2011 00:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Was dat die knul van achter de bar?
Gast, ben je dom ofzo?quote:Op zondag 18 september 2011 00:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
een gedeelte? gaan ze m afknippen ofzo
Ja.quote:Op zondag 18 september 2011 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Zara, Monki wtf?
Vero Moda, Only, H&M gwn horrrr.
ik zou al blij zijn met een mouw. mau? mauw? mou? wat een vreemd woord eigenlijk.quote:Op zondag 18 september 2011 00:36 schreef Heroinjunk het volgende:
BOH OMG IK KRIJG DIE JAS GEWOON OF IIG EEN GEDEELTE OMG
Dude, een gedeelte van het gedrag halve tamme.quote:Op zondag 18 september 2011 00:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja ik ben dom. problem?quote:Op zondag 18 september 2011 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, ben je dom ofzo?
Kleding kan je in stukken krijgen
Tsss meisje wtf is deze dan.quote:Op zondag 18 september 2011 00:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja.Bij de Vero Moda en Only heb ik volgens mij nog nooit wat gekocht.
alles gay vindenquote:Op zondag 18 september 2011 00:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
mannencollectie van zara, veel gayer is niet mogelijk...
ja dat dacht ik ook.quote:Op zondag 18 september 2011 00:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gedeelte van het gedrag? Koop je hem uit een inrichting ofzo?quote:Op zondag 18 september 2011 00:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude, een gedeelte van het gedrag halve tamme.
Utrecht is best leuk. Maar als je er een jaar studeert, ben je er wel weer klaar mee. Breda.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
hihi ja waren wel de nodige drankjesquote:Op zondag 18 september 2011 00:38 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, ja ik weet niet van wie ik precies heb ingenomen.
quote:Op zondag 18 september 2011 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom schreef Anne Frank geen 2e dagboek?Nare grap deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drankjes?quote:Op zondag 18 september 2011 00:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
hihi ja waren wel de nodige drankjes
quote:Op zondag 18 september 2011 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom schreef Anne Frank geen 2e dagboek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat was Hitlers favoriete muziekinstrument?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Waarom schreef Anne Frank geen 2e dagboek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 september 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat was Hitlers favoriete muziekinstrument?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!
Waarom schreef Anne Frank geen 2e dagboek?ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
liedje over anne frank om het goed te maken
Natuurlijk ja. Neem wel een flesje mee.quote:Op zondag 18 september 2011 00:39 schreef Etsu het volgende:
shotjes vodkatequila
![]()
DASTAN, we gaan wat drinken hoor, als we gaan meeten volgende maand
vooraf indrinken he, dat moetquote:Op zondag 18 september 2011 00:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Natuurlijk ja. Neem wel een flesje mee.
Waarom schreef Anne Frank geen 2e dagboek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
Neutral Milk Hotelquote:Op zondag 18 september 2011 00:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik moest lachen
liedje over anne frank om het goed te maken
Wat?! Faal ik als meisje?quote:Op zondag 18 september 2011 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tsss meisje wtf is deze dan.
quote:Op zondag 18 september 2011 00:39 schreef Etsu het volgende:
shotjes vodkatequila
![]()
DASTAN, we gaan wat drinken hoor, als we gaan meeten volgende maand
'Jeff Mangum is too talented to still be alive.'quote:Op zondag 18 september 2011 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Neutral Milk Hotel
je blijft me verbazen.
Dat mag ook wel, want een waterpijpsessie staat zo ongeveer gelijk aan tweehonderd tot driehonderd sigaretten.quote:Op zondag 18 september 2011 00:41 schreef Etsu het volgende:
omg jongens, ik heb gisteren waterpijp gerookt he. kankerlekker
veel lekkerder dan sigaretten iig
appel
mango
oei, dan heb ik gisteren 600 sigaretten pquote:Op zondag 18 september 2011 00:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, want een waterpijpsessie staat zo ongeveer gelijk aan tweehonderd tot driehonderd sigaretten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |