Ja na allerlei extra stappen ondernomen te hebben (laptop pakken etc.)quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef Superthomas het volgende:
je bent toch geregistreerd?
ohja, welkom!
In de hoop dat ICT-mannetjes dit ook lezen en het leed voor toekomstige users kunnen verzachten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:41 schreef nicknicknickname het volgende:
En toch gelukt? Waarom dan een topic?
Dit forum staat sowieso al niet bekend als bron van positivisme. Of de sympathie en medeleven voor de TS.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:46 schreef Bartcoah het volgende:
Mijn naam is Bartcoah en ik ben de meest cynische user hier.
Welkom.
Mijn medeleven is heel groot voor jou, net als het medeleven dat ik heb als ik een sinaasappel eet. Ik vind het heel erg zielig dat ik al die vitaminetjes pijn doe door in mijn buik te komenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit forum staat sowieso al niet bekend als bron van positivisme. Of de sympathie en medeleven voor de TS.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:53 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mijn medeleven is heel groot voor jou, net als het medeleven dat ik heb als ik een sinaasappel eet. Ik vind het heel erg zielig dat ik al die vitaminetjes pijn doe door in mijn buik te komen.
Te laat!quote:Op zondag 18 september 2011 00:07 schreef SomePerson het volgende:
Als je leven je lief is, verlaat je FOK!. Leven in de figuurlijke zin van het woord.
Gelukkig is het bijna winter en hoef ik niet meer naar buiten van mama.quote:Op zondag 18 september 2011 00:13 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Te laat!
Ik voel de drang naar menselijk contact en daglicht al uit me wegebben!
Wel verdammt!quote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Welkom TS.
Moge het een verblijf vol vreugde en plezier voor je zijn.
Realiseer je echter wel dat alle vrouwen hier eigenlijk mannen zijn, dus voor seks moet je hier niet zijn.
Groetjens,
VM
Hard op je toetsenbord slaan. Werkt altijd.quote:Op zondag 18 september 2011 01:00 schreef Awesome_ het volgende:
Weet iemand overigens hoe ik dit topic naar fb kan linken? Nieuwe aanmaken daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |