Ik post maar geen plaatje van een lieveheerstbeestjestegeltje want dan ga je weer over homo's zeuren. En ik heb geen zin in Justin Bieber praat nu.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewelddadige TT, helaas moet ik deze afkeuren.
Fijn dat u er ook weer bij bentquote:
U????quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fijn dat u er ook weer bij bent
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik post maar geen plaatje van een lieveheerstbeestjestegeltje want dan ga je weer over homo's zeuren. En ik heb geen zin in Justin Bieber praat nu.
Wees gerust, Radio 49 zal ver boven ons staan.quote:
Ninja-edit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fijn dat u er ook weer bij bent
Sorry meisjequote:
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sorry meisje![]()
Ik wou beleefd zijn
* Daywalk3r doet vreugdedansje.quote:
Hehe no-lifer issetquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch grappig dat sinds Justin weer verslaafd is aan WoW, hij bijna niet meer hier is.
Dat vertelde hij laatst jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch grappig dat sinds Justin weer verslaafd is aan WoW, hij bijna niet meer hier is.
True.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar het is niet hetzelfde zonder hem
Niet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar het is niet hetzelfde zonder hem
Nee he, niet weeeeeer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Justin weer verslaafd is aan WoW
Kom morgen maar langsquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens, Marko?
Het is gelukt voor 12 uur. Krijgen we nu allemaal een gratis hamburger van je?
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel
Hij moet eigenlijk gewoon een vriendin/neukertje hebben
Ok. Is het zo erg met 'm dan? Ik kan me dat nooit voorstellen joh.quote:
Welkom terugquote:
Nou, je weet wel dat hij hier eerst veel was? Nu nagenoeg niet meer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok. Is het zo erg met 'm dan? Ik kan me dat nooit voorstellen joh.
wtfquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, je weet wel dat hij hier eerst veel was? Nu nagenoeg niet meer.
Gisteren of eergisteren vertelde hij me nog dat hij 12 uur had gespeeld aan één stuk door
zijn wij niet interessant genoeg?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Och, ik vond het hier de afgelopen tijd niet zo interessant
Omdat die fantasiewereld natuurlijk veel leuker isquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ie moet wat a'j de hele dag thuiszit en niks kuntquote:
Als een 24-uurs controle??quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel
Hij moet eigenlijk gewoon een vriendin/neukertje hebben
Had ie wat te vertel'n dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef norich het volgende:
[..]
zijn wij niet interessant genoeg?
Hmm.. En radio49 doettie ook niet meer?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, je weet wel dat hij hier eerst veel was? Nu nagenoeg niet meer.
Gisteren of eergisteren vertelde hij me nog dat hij 12 uur had gespeeld aan één stuk door
Smoesjesquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als een 24-uurs controle??
Nicole kon hem er ook niet van afhouden.
altiedquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had ie wat te vertel'n dan?
Hey Justinquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moest de waarheid toch verbergen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moest de waarheid toch verbergen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mja, ik zou toch vnl. hetzelfde draaien, raak je ook weleens beuquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hmm.. En radio49 doettie ook niet meer?
Daar was hij toen ook redelijk mee bezig en toen postte hij hier ook minder.
Maar 12 uur spelen is niet bepaald gezond ofzo. Niet hopen dat hij in een sociaal isolement komt.
Hij werkt nog wel gewoon toch?
dx.comquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha Marko heeft een knaken cellphone signalblocker. Nu kan Justin toch op 3g
Vertel hem dat nou nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha Marko heeft een knaken cellphone signalblocker. Nu kan Justin toch op 3g
maar je zit hele dagen thuis? Heb je geen werk meer of zit je in de ziektewet o.i.d?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, ik zou toch vnl. hetzelfde draaien, raak je ook weleens beu
En de andere stylen liggen me totaal niet, dus geen reden om te luisteren
Dude, er zijn mensen doodgegaan tijdens het WoW'en.. alles kan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trouwens serieus geloven dat ik 12 uur aan een stuk game
Queżquote:
wat doe je nog meer zoal op een dag dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trouwens serieus geloven dat ik 12 uur aan een stuk game
Hele dag thuis, ziektewet, erger last gekregen van dat evenwichtsgedoe... kan nog minder tegen geluiden door mekaar (vandaar dat ik de hele dag maar wat op mn kamer zit, ik kan gewoon niet beneden in de woonkamer zitten waar ma tv kijkt, dan word ik al gestoordquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
maar je zit hele dagen thuis? Heb je geen werk meer of zit je in de ziektewet o.i.d?
Lezen!quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:37 schreef norich het volgende:
[..]
wat doe je nog meer zoal op een dag dan?
That's seriously fucked up.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hele dag thuis, ziektewet, erger last gekregen van dat evenwichtsgedoe... kan nog minder tegen geluiden door mekaar (vandaar dat ik de hele dag maar wat op mn kamer zit, ik kan gewoon niet beneden in de woonkamer zitten waar ma tv kijkt, dan word ik al gestoord)
Zat ik ook al te denken jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
That's seriously fucked up.
Maar gamen is toch ook geluid en bewegende beelden. Is dat wel vol te houden?
lezen is tofquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lezen!Ben voor de 4e keer ofzo de Wetten van de Magie-reeks van Goodkind aan het doorlezen
Voor de leken, dat zijn 11 boeken van pak em beet 700 pagina's
edit: pipo verwijderd.
quote:
Kwam dat van Nijverdal of van hier? Want bij de buren hebben ze feest. Dat kan daar wel eens zijn geweest. Heb koptelefoon op met muziek dus heb 't niet gehoord.quote:
geen idee waar het vandaan kwam, zag niks.. hoorde alleen watquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Kwam dat van Nijverdal of van hier? Want bij de buren hebben ze feest. Dat kan daar wel eens zijn geweest. Heb koptelefoon op met muziek dus heb 't niet gehoord.
Bij jou in de buurt inderdaad.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
Kwam dat van Nijverdal of van hier? Want bij de buren hebben ze feest. Dat kan daar wel eens zijn geweest. Heb koptelefoon op met muziek dus heb 't niet gehoord.
Oh dan is dat hier. Schorem van 2 huizen verder.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt inderdaad.
Dat heeft een nicht van me ook eens gedaan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-handrem-trekt.html
Yup, want daar heb ik controle overquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:39 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
That's seriously fucked up.
Maar gamen is toch ook geluid en bewegende beelden. Is dat wel vol te houden?
Hey Lineaaltje.quote:
Ok duidelijk. Hopen dat het snel beter wordt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, want daar heb ik controle over
Bij mijquote:
Dat is wat ik ben en daardoor ga ik nu ook slapen.quote:
lekker slapenquote:Op zondag 18 september 2011 00:09 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat is wat ik ben en daardoor ga ik nu ook slapen.
Yes dat gaat wel lukkenquote:
oordopjes in, klaarquote:Op zondag 18 september 2011 00:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Yes dat gaat wel lukken.
Als ze niet teveel herrie maken bij de buren met dat feest.
Wat denk ik wel gebeurt bij die drank/drugs gebruikers.
Die gaan luidkeels weer weg gok ik om 4 uur vanacht ofzo.
Ik heb hier de sleutel tot je hart schatjequote:
quote:Op zondag 18 september 2011 00:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
De dagcijfers zijn bekend en ineens is het dood hier.
Dat niet, gewoon moe.quote:Op zondag 18 september 2011 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoezo? Je moet morgen/straks naar de kerk?
dankjequote:Op zondag 18 september 2011 07:42 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Trusten
Ik ga niet slapen.
Goedemorgen lieve tukkertjes
Idd lekker z'n luie zondagquote:Op zondag 18 september 2011 14:01 schreef Under_Score het volgende:
lekker tochik ben ook net wakker. en alleen omdat ik zo weg moet.
Goedemiddag stelletje luilakkenquote:Op zondag 18 september 2011 13:58 schreef Sylvana het volgende:
Goedemiddag
Wij zijn net 5 minuten uit bed![]()
psv had wel mogen/moeten winnen. Ajax was gewoon slapquote:Op zondag 18 september 2011 14:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Godver, nooit gedacht dat een gelijkspel als verlies kon voelen
PSV was zoveel beter
Indd, was voor FCT ook beter geweest hequote:Op zondag 18 september 2011 14:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
psv had wel mogen/moeten winnen. Ajax was gewoon slap
quote:Op zondag 18 september 2011 16:21 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
welke tukker heeft dit geschreven?
quote:Op zondag 18 september 2011 16:21 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
nice!quote:Op zondag 18 september 2011 16:21 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Jaja, graag gedaanquote:Op zondag 18 september 2011 17:25 schreef ReMcOrE het volgende:
goedemiddag mensen!
Twente weer bovenaan
En hoequote:Op zondag 18 september 2011 17:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
thanksmaar goed, jullie hadden gewoon moeten winnen gek!
nee... wat was daar te zien?quote:Op zondag 18 september 2011 17:38 schreef rulerofdeath het volgende:
heeft er iemand gisteravond nog studio sport gezien?
na rust hadden jullie Ajax erg goed onder druk, maar inderdaad vergeten te scorenquote:Op zondag 18 september 2011 17:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En hoe
6-0 zou gewoon terecht zijn geweest
Tuurlijk speelde dat mee. Maar PSV was heer en meester, heb ze echt láng niet zo goed zien spelen.quote:Op zondag 18 september 2011 17:46 schreef GimmeGore het volgende:
Nou ja, ik kan me ergens wel voorstellen dat iedereen met zijn gedachten bij die keeper was.
daar was in de tweede helft weinig meer van te merken op het veld...quote:Op zondag 18 september 2011 17:46 schreef GimmeGore het volgende:
Nou ja, ik kan me ergens wel voorstellen dat iedereen met zijn gedachten bij die keeper was.
helemaal mee eens, ze speelden echt goed!!quote:Op zondag 18 september 2011 17:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tuurlijk speelde dat mee. Maar PSV was heer en meester, heb ze echt láng niet zo goed zien spelen.
Als PSV de rest van het seizoen zo blijft spelen, maar wel scoort, worden we zeer gemakkelijk kampioenquote:Op zondag 18 september 2011 17:48 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
daar was in de tweede helft weinig meer van te merken op het veld...
[..]
helemaal mee eens, ze speelden echt goed!!
ik zat de tweede helft echt te denken; als PSV zo blijft spelen en Ajax dan overeind blijft en toch scoort, dan moet ik maar zien of bijvoorbeeld Twente in dat spoor meekanquote:Op zondag 18 september 2011 17:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als PSV de rest van het seizoen zo blijft spelen, maar wel scoort, worden we zeer gemakkelijk kampioen
Mja, maar wedstrijden tegen Ajax zijn altijd anders dan tegen andere tegenstanders. Op de een of andere manier is de ploeg extra gemotiveerd. Nu zal dat bij Twente ook wel zo zijn. Vorig jaar waren wij ook zeer zeker niet de mindere, maar jullie hadden Janssenquote:Op zondag 18 september 2011 17:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zat de tweede helft echt te denken; als PSV zo blijft spelen en Ajax dan overeind blijft en toch scoort, dan moet ik maar zien of bijvoorbeeld Twente in dat spoor meekan
Hoop op een gelijkspelletje.. wij winnenquote:Op zondag 18 september 2011 17:55 schreef ReMcOrE het volgende:
ik schat dit PSV hoger in dan dat van de afgelopen 2 seizoenen
maar goed, voorlopig staat Twente bovenaanbenieuwd hoe we het komend weekend gaan doen tegen Ajax!
als wij nou winnen en jullie ook; komen wij op 18, jullie op 14 en Ajax blijft op 14quote:Op zondag 18 september 2011 17:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoop op een gelijkspelletje.. wij winnen
Uhu, maar de bedoeling is dat wij weer op 1 komen. Kunnen jullie beter op 16, ajax op 15 en wij op 14 komenquote:Op zondag 18 september 2011 18:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als wij nou winnen en jullie ook; komen wij op 18, jullie op 14 en Ajax blijft op 14
dan sta je nog (lang) niet op 1quote:Op zondag 18 september 2011 18:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, maar de bedoeling is dat wij weer op 1 komen. Kunnen jullie beter op 16, ajax op 15 en wij op 14 komen
Nee, dan moeten Twente en Ajax nog een keer verliezen terwijl wij winnen en het zit goedquote:
samenvattend; jullie staan nog lang niet op 1quote:Op zondag 18 september 2011 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, dan moeten Twente en Ajax nog een keer verliezen terwijl wij winnen en het zit goed![]()
het was weer van zo'n niveau dat ze dachten dat psv bovenaan zou staan als psv zou winnen.quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 18:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het was weer van zo'n niveau dat ze dachten dat psv bovenaan zou staan als psv zou winnen.
bij de wedstrijd van Twente?quote:Op zondag 18 september 2011 18:09 schreef rulerofdeath het volgende:
wij hebben hier dat eredivisielive voor niks van zo'n aanbieding. maar ik vind het commentaar daar zo bedroevend he. Daar zou ik niet voor willen betalen.
Ging het een keer niet alleen over Ajax?quote:Op zondag 18 september 2011 18:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
het was weer van zo'n niveau dat ze dachten dat psv bovenaan zou staan als psv zou winnen.
niet alleen bij de wedstrijd van twente. die lui worden er voor betaald om te lullen over voetbal. en dat ik ze soms kan verbeteren is wel heel slechtquote:Op zondag 18 september 2011 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
[..]
bij de wedstrijd van Twente?
vond het zelf bij PSV - Ajax wel goed, meen Theo Reitsma...quote:Op zondag 18 september 2011 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet alleen bij de wedstrijd van twente. die lui worden er voor betaald om te lullen over voetbal. en dat ik ze soms kan verbeteren is wel heel slecht
dat klopt. goede zaken. maar psv had wel magistraal moeten winnen om bovenaan te komenquote:Op zondag 18 september 2011 18:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ging het een keer niet alleen over Ajax?
PSV had ook heel goede zaken gedaan als er gewonnen was. Om dan meteen te stellen dat je bovenaan komt...
Eens met Wouter.quote:Op zondag 18 september 2011 18:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet alleen bij de wedstrijd van twente. die lui worden er voor betaald om te lullen over voetbal. en dat ik ze soms kan verbeteren is wel heel slecht
Hij is zo'n akelige droogkloot.quote:Op zondag 18 september 2011 18:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vond het zelf bij PSV - Ajax wel goed, meen Theo Reitsma...
Het had ook 5-0 moeten zijnquote:Op zondag 18 september 2011 18:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klopt. goede zaken. maar psv had wel magistraal moeten winnen om bovenaan te komen
Evert ten Napelquote:Op zondag 18 september 2011 18:19 schreef ReMcOrE het volgende:
er zijn ook niet veel echt goede commentatoren, die wat toevoegen aan een wedstrijd!
wat wou hij er mee bereiken dan?quote:Op zondag 18 september 2011 18:27 schreef ReMcOrE het volgende:
laatst nog een mooie column gelezen over dat de valse start van Bolt op het WK atletiek misschien nog wel eens iets van bewust geweest zou kunnen zijn!
http://www.nusport.nl/column/2602068/valse-valse-start.htmlquote:Op zondag 18 september 2011 18:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat wou hij er mee bereiken dan?
dat vond ik dus ook, als je het filmpje terugkijkt zie je hem ook echt flink vals starten en ook voor het 2e schot al balenquote:
Evert deed wel de samenvatting van Utrecht-Heraclesquote:Op zondag 18 september 2011 18:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Evert ten Napel
Jammer dat 'ie gestopt is
Joah een beetje amateurvoetbal verslaan kan ie nog welquote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef norich het volgende:
[..]
Evert deed wel de samenvatting van Utrecht-Heracles
Evertquote:Op zondag 18 september 2011 20:52 schreef norich het volgende:
[..]
Evert deed wel de samenvatting van Utrecht-Heracles
Voetbal is leuk. Een gros van de supporters niet.quote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef Sylvana het volgende:
Avond
Rellen bij Feyenoord, spreekkoren bij Psv-Ajax over Tyton, leuk hoor voetbal
Hoop dat het goedkomt met hem!
Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik jood of kakkerlak wasquote:Op zondag 18 september 2011 22:36 schreef Sylvana het volgende:
Avond
Rellen bij Feyenoord, spreekkoren bij Psv-Ajax over Tyton, leuk hoor voetbal
Hoop dat het goedkomt met hem!
Als je al niet een aanstichter was, dan wel als fan ja!quote:Op zondag 18 september 2011 23:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou me de ogen uit de kop schamen als ik jood of kakkerlak was
Mjaquote:Op zondag 18 september 2011 23:24 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je al niet een aanstichter was, dan wel als fan ja!
Als je meedeed met 1 van die acties kun je 't beste je tong uitsnijden ofzo.
True.quote:Op zondag 18 september 2011 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja
Stom gedoeKoren op de molen voor anti-voetbalmensen.
Goedemorgen \m/quote:
mijn weekend is net begonnenquote:Op maandag 19 september 2011 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.Hoe was jullie weekend, popjes?
quote:Op maandag 19 september 2011 09:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
mijn weekend is net begonnen
waar ga je heen?quote:Op maandag 19 september 2011 12:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
middag![]()
En zin in aan komend weekend.
Uitje met het werk![]()
![]()
![]()
Middagquote:Op maandag 19 september 2011 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
Mogge.Hoe was jullie weekend, popjes?
Jahoorquote:Op maandag 19 september 2011 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
Drizzt, alles goed met de guild?
Hoe was de rally? Ik ben het pardoes vergeten...quote:Op maandag 19 september 2011 14:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Middag!
Zeer sappig weekendje gehad; Vrijdag verjaardag, zaterdag overdag Hellendoorn rally, avond in Hengelo geweest en zondag twente en Bruins.
Als ieder jaar, niets bijzonders eigenlijk ^^.quote:Op maandag 19 september 2011 15:41 schreef 100% Tukker het volgende:
Hoe was de rally? Ik ben het pardoes vergeten...
Ga op zondagmorgen, leuk al die huismoedersquote:Op maandag 19 september 2011 15:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Hoi en doei! Ik ga sporten. Op maandagavond is het altijd zo stervensdruk.
martijn de milf hunterquote:Op maandag 19 september 2011 15:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ga op zondagmorgen, leuk al die huismoeders.
Ze bekijken gewoon hoe goed je bezig bent, zekers!quote:Op maandag 19 september 2011 17:35 schreef GimmeGore het volgende:
Liever huismoeders dan van die patsers die je bij een aparaat weg gaan kijken omdat ze vinden dat zij het alleenrecht hebben ofzo.
quote:
hOI!quote:
Martijnquote:Op maandag 19 september 2011 20:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ze bekijken gewoon hoe goed je bezig bent, zekers!
[..]
![]()
.
[..]
hOI!
doet me denken aan een vakantie... veel mooie vrouwen, ik zag een leuk exemplaar. zeg tegen kameraden; niet kijken, maar daar staat een lekker ding! en ja hoor, allemaal draaien ze gelijk hun hoofd, om eens uitgebreid te kijkenquote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee, hele dag in het teken van school, zelfs nu nog![]()
.
[ afbeelding ]
Zoals dagelijks op school, stelletje KUT ICT pubers op de afdeling textielquote:Op maandag 19 september 2011 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
doet me denken aan een vakantie... veel mooie vrouwen, ik zag een leuk exemplaar. zeg tegen kameraden; niet kijken, maar daar staat een lekker ding! en ja hoor, allemaal draaien ze gelijk hun hoofd, om eens uitgebreid te kijken![]()
SPOILER: BeestOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach, we doen het zelf vast ook wel eensquote:Op maandag 19 september 2011 21:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zoals dagelijks op school, stelletje KUT ICT pubers op de afdeling textiel
Een van mn hobby's eerlijk gezegd, top werk vooral op een terrasquote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef ReMcOrE het volgende:
ach, we doen het zelf vast ook wel eens
heerlijk, aan de rand van de Oude Markt een tafeltje roggelen, zodat je op de eerste rij zitquote:Op maandag 19 september 2011 21:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Een van mn hobby's eerlijk gezegd, top werk vooral op een terras.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Dan issie dicht. En heb ik een kater meestal.quote:Op maandag 19 september 2011 15:46 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ga op zondagmorgen, leuk al die huismoeders.
Sporten met een kater is dodelijk, kjel wat zwaar gisteren die voetbalquote:Op maandag 19 september 2011 21:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Dan issie dicht. En heb ik een kater meestal.
Die linkse kijkt echt heel moeilijkquote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee, hele dag in het teken van school, zelfs nu nog![]()
.
[ afbeelding ]
Die middelstequote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef GimmeGore het volgende:
Die linkse kijkt echt heel moeilijk
Nee, ze post vooral (heel erg) veel in het Radio 49 topic.quote:Op maandag 19 september 2011 21:25 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die middelste.
BTW: Is samzz van de aardbodem verdwenen ofzo?
Ah oke, een van de vele hoeken waar ik niet komquote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nee, ze post vooral (heel erg) veel in het Radio 49 topic.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, weer een mooi eind opgeschoten met de biertafel V2
Tactus?quote:Op maandag 19 september 2011 23:24 schreef haakon het volgende:
Woehoew
Kan 1 oktober beginnen bij een nieuw bedrijf!
Ff een pilsje doen en dan pitten!
nice kerel, nice!quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef rulerofdeath het volgende:
zoo, weer een mooi eind opgeschoten met de biertafel V2
whehehequote:Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef Mdrop het volgende:
Wat een herrie: http://www51.zippyshare.com/v/44578319/file.html
Čenmaal was de afspraakquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:09 schreef Mdrop het volgende:
Avond
Wat een herrie: http://www51.zippyshare.com/v/44578319/file.html
Huilie.quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Čenmaal was de afspraak
Nu gaan ze ineens naast de schoenen lopen in Enschede
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog 21 kampioenschappen en jullie hebben ons ingehaald
Is het weer die tijd van de maand?quote:Op woensdag 21 september 2011 13:36 schreef GimmeGore het volgende:
omdat de TT drink and fight is, wie wil er vechten? Ben in een fighting mood (= bloedchagerijnig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |