Ik post maar geen plaatje van een lieveheerstbeestjestegeltje want dan ga je weer over homo's zeuren. En ik heb geen zin in Justin Bieber praat nu.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewelddadige TT, helaas moet ik deze afkeuren.
Fijn dat u er ook weer bij bentquote:
U????quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fijn dat u er ook weer bij bent
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik post maar geen plaatje van een lieveheerstbeestjestegeltje want dan ga je weer over homo's zeuren. En ik heb geen zin in Justin Bieber praat nu.
Wees gerust, Radio 49 zal ver boven ons staan.quote:
Ninja-edit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fijn dat u er ook weer bij bent
Sorry meisjequote:
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sorry meisje![]()
Ik wou beleefd zijn
* Daywalk3r doet vreugdedansje.quote:
Hehe no-lifer issetquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch grappig dat sinds Justin weer verslaafd is aan WoW, hij bijna niet meer hier is.
Dat vertelde hij laatst jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch grappig dat sinds Justin weer verslaafd is aan WoW, hij bijna niet meer hier is.
True.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar het is niet hetzelfde zonder hem
Niet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar het is niet hetzelfde zonder hem
Nee he, niet weeeeeer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Justin weer verslaafd is aan WoW
Kom morgen maar langsquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens, Marko?
Het is gelukt voor 12 uur. Krijgen we nu allemaal een gratis hamburger van je?
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel
Hij moet eigenlijk gewoon een vriendin/neukertje hebben
Ok. Is het zo erg met 'm dan? Ik kan me dat nooit voorstellen joh.quote:
Welkom terugquote:
Nou, je weet wel dat hij hier eerst veel was? Nu nagenoeg niet meer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok. Is het zo erg met 'm dan? Ik kan me dat nooit voorstellen joh.
wtfquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, je weet wel dat hij hier eerst veel was? Nu nagenoeg niet meer.
Gisteren of eergisteren vertelde hij me nog dat hij 12 uur had gespeeld aan één stuk door
zijn wij niet interessant genoeg?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Och, ik vond het hier de afgelopen tijd niet zo interessant
Omdat die fantasiewereld natuurlijk veel leuker isquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ie moet wat a'j de hele dag thuiszit en niks kuntquote:
Als een 24-uurs controle??quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel
Hij moet eigenlijk gewoon een vriendin/neukertje hebben
Had ie wat te vertel'n dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef norich het volgende:
[..]
zijn wij niet interessant genoeg?
Hmm.. En radio49 doettie ook niet meer?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, je weet wel dat hij hier eerst veel was? Nu nagenoeg niet meer.
Gisteren of eergisteren vertelde hij me nog dat hij 12 uur had gespeeld aan één stuk door
Smoesjesquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, dat zeg ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als een 24-uurs controle??
Nicole kon hem er ook niet van afhouden.
altiedquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Had ie wat te vertel'n dan?
Hey Justinquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moest de waarheid toch verbergen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik moest de waarheid toch verbergen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mja, ik zou toch vnl. hetzelfde draaien, raak je ook weleens beuquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:33 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hmm.. En radio49 doettie ook niet meer?
Daar was hij toen ook redelijk mee bezig en toen postte hij hier ook minder.
Maar 12 uur spelen is niet bepaald gezond ofzo. Niet hopen dat hij in een sociaal isolement komt.
Hij werkt nog wel gewoon toch?
dx.comquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha Marko heeft een knaken cellphone signalblocker. Nu kan Justin toch op 3g
Vertel hem dat nou nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:35 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha Marko heeft een knaken cellphone signalblocker. Nu kan Justin toch op 3g
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |