Ik post maar geen plaatje van een lieveheerstbeestjestegeltje want dan ga je weer over homo's zeuren. En ik heb geen zin in Justin Bieber praat nu.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gewelddadige TT, helaas moet ik deze afkeuren.
Fijn dat u er ook weer bij bentquote:
U????quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fijn dat u er ook weer bij bent
quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik post maar geen plaatje van een lieveheerstbeestjestegeltje want dan ga je weer over homo's zeuren. En ik heb geen zin in Justin Bieber praat nu.
Wees gerust, Radio 49 zal ver boven ons staan.quote:
Ninja-edit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:20 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Fijn dat u er ook weer bij bent
Sorry meisjequote:
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sorry meisje![]()
Ik wou beleefd zijn
* Daywalk3r doet vreugdedansje.quote:
Hehe no-lifer issetquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch grappig dat sinds Justin weer verslaafd is aan WoW, hij bijna niet meer hier is.
Dat vertelde hij laatst jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch grappig dat sinds Justin weer verslaafd is aan WoW, hij bijna niet meer hier is.
True.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar het is niet hetzelfde zonder hem
Niet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Maar het is niet hetzelfde zonder hem
Nee he, niet weeeeeer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Justin weer verslaafd is aan WoW
Kom morgen maar langsquote:Op zaterdag 17 september 2011 23:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens, Marko?
Het is gelukt voor 12 uur. Krijgen we nu allemaal een gratis hamburger van je?
Wat houdt je tegen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel
Hij moet eigenlijk gewoon een vriendin/neukertje hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |