Jouw moeder krijgt morgen ook bezoek?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:25 schreef senesta het volgende:
Ik zou haar echt meteen nu jouw huis uitzetten
Gaat ze maar in haar eigen huis lekker ordelijk lopen doen
Dus je moeder nodigt mensen uit die jouw kamer gaan bekijken?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:22 schreef Zweetbeest het volgende:
En nu heeft ze mensen voor morgen uitgenodigd en kan ik zorgen dat mijn kamer wordt opgeruimd.
Tuurlijk. Die kamer kan ze volgende week verhuren als TS op kamers gaatquote:Op zaterdag 17 september 2011 21:09 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus je moeder nodigt mensen uit die jouw kamer gaan bekijken?
Hoe ziet de gang eruit dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:22 schreef Zweetbeest het volgende:
Omdat de prullebak vol is en er veel douche handoeken liggen.
Pff en nu zit ze op de gang te schreeuwen. Kom eens voor de aardigheid kijken hoe de gang eruit ziet. Kom eens kijken voor de aardigheid!!
Nou, als het alleen maar om wat handdoeken gaat en de volle prullenbak, dan is dat in 5 minuten gebeurd.quote:En nu heeft ze mensen voor morgen uitgenodigd en kan ik zorgen dat mijn kamer wordt opgeruimd.
Terechte klachtquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef Argo het volgende:
Ik doe altijd fappen ik smeer dan de viezigheid af aan een tissue, en mijn ouders maar altijd zaniken over die vieze tissues op mijn kamer!
Waarschijnlijk niet, maar STEL dat het wel gebeurt dan moet je kamer wel tiptop in orde zijn want het zou toch een schande zijn als dat niet zo was.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:23 schreef Biogarde het volgende:
Hoezo, komen die mensen ook in je kamer dan?
Wat is dan het probleem?quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoe ziet de gang eruit dan?
[..]
Nou, als het alleen maar om wat handdoeken gaat en de volle prullenbak, dan is dat in 5 minuten gebeurd.
Droog jij je af op je slaapkamer dan? dat doe je in de badkamer, logischerwijs blijven de handdoeken daar dan ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:22 schreef Zweetbeest het volgende:
Omdat de prullebak vol is en er veel douche handoeken liggen.
Pff en nu zit ze op de gang te schreeuwen. Kom eens voor de aardigheid kijken hoe de gang eruit ziet. Kom eens kijken voor de aardigheid!!
En nu heeft ze mensen voor morgen uitgenodigd en kan ik zorgen dat mijn kamer wordt opgeruimd.
Ik heb lang haar en na het douchen heb ik vaak nog een handdoek op mijn schouders of op mijn hoofd. En ik ga echt niet al die tijd in de badkamer zitten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:33 schreef cvboer het volgende:
Droog jij je af op je slaapkamer dan? dat doe je in de badkamer, logischerwijs blijven de handdoeken daar dan ook.
Ik neem aan dat de prullenbak in haar kamer niet voor etensresten gebruikt wordt.quote:Wat betreft je prullebak, mensen zijn soms net varkens, die leven ook in hun eigen afval....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |