Idd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:18 schreef fanneke het volgende:
Die OP kan ook wel eens een update gebruiken.
Het was nog niet best, maar het zijn 3 broodnodige punten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:25 schreef Kingstown het volgende:
1. FC Kaiserslautern - 1. FSV Mainz 05 3:1 (1:1)
0:1 Choupo-Moting (15)
1:1 Sukuta-Pasu (24)
2:1 Shechter (54)
3:1 Tiffert (73)
en nog verloren in de laatste minuten. Geen nieuwe titel.quote:Op zondag 18 september 2011 16:54 schreef Majkool het volgende:
Kagawa's () eerste goal van het seizoen, 0-1 Dortmund
quote:Op zondag 18 september 2011 17:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
en nog verloren in de laatste minuten. Geen nieuwe titel.
quote:Op zondag 18 september 2011 17:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nog 28 wedstrijden. Vergeet niet dat het verdedigen van een landstitel moeilijker is dan het behalen ervan...quote:Op zondag 18 september 2011 17:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Alles bij HSV klopt niet: de trainers, het spelersmateriaal, het bestuur, de financiën. En er schijnt ook niemand te zijn die deze problemen treffend kan aanpakken...quote:Op maandag 19 september 2011 16:06 schreef fanneke het volgende:
Oenning zoals werd verwacht ontslagen als trainer bij HSV.
Chronic Fatigue Syndrome.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:26 schreef Kingstown het volgende:
Geheel onverwacht is Ralf Rangnick gestopt als coach van Schalke 04 vanwege gezondheidsproblemen. (Burn-out)
CVS, burn-out of Erschöpfungssyndrom....geef het beestje een naampjequote:Op donderdag 22 september 2011 13:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Chronic Fatigue Syndrome.
Hij heeft amper rust gehad na zijn periode bij Hoffenheim.
Ik denk dat het illuminate is en ze met een nieuwe trainer de NWO willen doorvoeren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 22:33 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze die mongol de deur gewezen, behalen ze meteen punten.
Snap dat niet. Hoe kunnen prutsers ineens de week erop wel ballen, alleen vanwege een trainerswissel?
Lijkt mij dus vooropgezet spel geweest.
Hannover gelijkquote:
Verstandige woorden van deze man.quote:
10quote:Op zaterdag 24 september 2011 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verstandige woorden van deze man.
Zijn ze al bijna veilig
Hoeveel punten hadden ze vorig jaar met de winterstop? 15 ofzo?
En maakt de 3-0 in de 90ste min.quote:Op zaterdag 24 september 2011 20:07 schreef KingRoland het volgende:
Arjen Robben komt erin - Bayern munche - leverkussen. 78e minuut
Dat volg ik nietquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
was je eigenlijk al voor hoor @ Robben topic
not bad, aaaiiittquote:Op zaterdag 24 september 2011 10:52 schreef Majkool het volgende:
[..]
Hannover gelijk
BMG izi
Dortmund gaat weer eens overtuigen
Schalke izi
Wolfsburg krappe winst
Bayern nulletje of 2, 3
'Godverdomme' Hij scheld nog Nederlands gelukkigquote:
Halt deine klappe man !quote:Op dinsdag 27 september 2011 11:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
'Godverdomme' Hij scheld nog Nederlands gelukkig
Mazzelgoaltje van hem.quote:
Ik vind Hoffenheim zelf nog wat beter.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 16:16 schreef Caland het volgende:
Leuke wedstrijd Hoffenheim-Bayern. Gaat gelijk op.
Neuer 1018 minuten zonder tegendoelpunt.quote:
Een hele mooie iddquote:
Hier iig. de goals: http://videa.hu/videok/sport/ham-1-2-sch-3M81ChHSYuPYXrm1quote:Op zondag 2 oktober 2011 20:29 schreef thijs1994 het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik de Bundesliga samenvattingen kan zien? Heb Schalke nog niet gezien, maar wou het wel graag nog even bekijken.
En niet Van Persie.quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:44 schreef ZuidGrens het volgende:
Lekker Klaas-Jan! Altijd mooi om te horen dat hij scoort. Als ie zo bezig blijft dan moet hij natuurlijk dé spits van Oranje zijn.
Die tweede was een echte spitsengoal. Knap voor de man, bal toucheren, keeper kansloos. Bij die eerste kwam ineens een hele hoop techniek kijken. Wat een geweldige treffer...quote:
Gesprekken lopen nog, maar Fink is verknocht aan FC Basel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:48 schreef Kingstown het volgende:
Nadat er een hele rits aan "grote" namen voorbij zijn gekomen als mogelijke nieuwe HSV-trainer, lijkt Thorsten Fink nu de beste papieren te hebben. Momenteel trainer van Basel en als speler vooral bekend van KSC en Bayern .
Update: Thorsten Fink heeft alsnog FC Basel verruild voor HSV.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 05:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gesprekken lopen nog, maar Fink is verknocht aan FC Basel.
Gevolg: Frank Arnesen heeft zichzelf benoemd als hoofdtrainer. Zal me niet verbazen als hij dat ook blijft, de sollicitanten blijven (wijselijk) weg bij HSV.
Tot voor enkele jaren waren de interlands op woensdag en werd er de zaterdag erna weer in de Bundesliga gespeeld.quote:
Nee niet echt, ga nu maar weer wielrennen kijken en straks Man. Cityquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:45 schreef Paul-89 het volgende:
Zulke potjes zijn echt nooit boeiend.
quote:
Heerlijk, had op een puntje gehoopt. Dan is 3 natuurlijk heel lekker.quote:
HSV uiteindelijk wel gewonnen. 1-2.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
En Cisse heeft alweer de 1-1 gemaakt voor Fc Cisse tegen Hamburg
Jammer dat Bremen dit niet heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:31 schreef Kingstown het volgende:
FC Augsburg - Werder Bremen 1:1 (0:0)
1:0 Bellinghausen (49)
1:1 Pizarro (68)
Zondag is veel belangrijker:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef Tompsen het volgende:
Wat denken jullie van dit weekend?
BMgladbach - Hannover
Schalke - Hoffenheim
Stuttgart- Dortmund
Wie gaat er winnen?
Ik denk zelf: gelijk, winst Schalke en winst Dortmund.
Wat heb jij met Lautern?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 01:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zondag is veel belangrijker:
HSV-FCK
Eerste 2 beetje lastig in te schatten, bij BMG is de magie van de het begin van het seizoen er een beetje uit, alhoewel het er nog steeds niet verkeerd uitziet. Al denk ik wel dat BMG thuis uiteindelijk wel 3 punten pakt...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 23:53 schreef Tompsen het volgende:
Wat denken jullie van dit weekend?
BMgladbach - Hannover
Schalke - Hoffenheim
Stuttgart- Dortmund
Wie gaat er winnen?
Ik denk zelf: gelijk, winst Schalke en winst Dortmund.
Gewoon, ben fan van die prachtige club.quote:
Dat maakt de Huntelaar/RVP discussie alleen maar lastigerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:06 schreef -Willempie- het volgende:
Huntelaar heeft er al weer 2 in liggen![]()
Zul je zien dat ze allebei niet scoren op het EK.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat maakt de Huntelaar/RVP discussie alleen maar lastiger
Die tikte de bal na een kwartier goed uit het doel ja. Bij die vrije trap van Bremenquote:
Echt heerlijk zeg, prachtigquote:
Idd, vond die poging van ??? wel belabberd, reboundje kwam goed voor de voetjes van Arango. En bij die 4-0 kwam ie ook goed jaquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:43 schreef Majkool het volgende:
Echt alles valt ook wel goed, daar niet van
Ze spelen ook gewoon heel goed, erg gretig.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:43 schreef Majkool het volgende:
Echt alles valt ook wel goed, daar niet van
Weet ik, van beidenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ze spelen ook gewoon heel goed, erg gretig.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef Pranjicc het volgende:
3-0 HuntelaarNu gedeeld topscorer.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:25 schreef Majkool het volgende:
Mooie speeldag, en dan zo nog het klapstuk, De Graafschap - PSV
Kagawaquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie die geweldenaar Robben van de trap lopen
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie die geweldenaar Robben van de trap lopen
Jammer idd, volgens mij mag hij expres niet de beste in de wereld zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:40 schreef KingRoland het volgende:
En ze beginnen weer met het schoppen tegen Robben.
iddquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jammer idd, volgens mij mag hij expres niet de beste in de wereld zijn.
quote:Vor dem Bunesligaspiel 1. FC Köln gegen den FSV Mainz 05 hat sich in einem Kölner Hotelzimmer ein Drama ereignet. Schiedsrichter Babak Rafati (41), der die Partie am Sonnabend leiten sollte, wurde mit aufgeschnittenen Pulsadern in der Badewanne seines Hotelzimmers gefunden. Sein Zustand ist nach Informationen des Sportinformationsdienstes "sehr kritisch". Laut Polizei schwebt Rafati aber nicht mehr in Lebensgefahr.
quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:53 schreef laucas het volgende:
Irritant ventje die links back, Schmelzer?
quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:15 schreef KingRoland het volgende:
Alleen wanneer Robben aan de bal komt wordt het gevaarlijk maar alleen krijgt hij het weinig vanwege Dortmund. Ribery verpest alweer de kans.
Niet die eene gezien dat Ribery omhoog schoot?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]Robben heeft nog niks gedaan. Ribery is de enige die voor een klein beetje gevaar zorgt.
Beide duitsers, dus allebei in verlenging een goalquote:Op zaterdag 19 november 2011 19:53 schreef RemcoW23 het volgende:
Zometeen Barcelona, al zal er bij Bayern - BVB nog wel een doelpunt vallen.. 90e minuut uiteraard.
Prachtig weer die Sierdquote:
Reus er wss uit dalijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:44 schreef RemcoW23 het volgende:
Koln - Gladbach nu live. Wat een sfeer![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:53 schreef RemcoW23 het volgende:
BAM! Gladbach zometeen eerste op de ranglijst![]()
VFL VFL VFL VFL!!!!!!
En dit jaar voor handhaving gaan, terwijl je vervolgens doodleuk met 5-0 van Werder wint en al bijna over de magische grens van 40-punten bentquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef Majkool het volgende:
[..]Mooi toch
Vorig jaar nog nipt kunnen overleven
Kijk je ook op Sport1? Wat een bazencommentatorquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:38 schreef RemcoW23 het volgende:
Hij was de bal kwijt, had zomaar 0-4 kunnen zijn.
Ik doe bij Sport1 altijd zonder commentaar als mogelijk is. Engels was het dit keer toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:38 schreef Majkool het volgende:
[..]
Kijk je ook op Sport1? Wat een bazencommentator![]()
Doet bijna altijd bundesliga
Jep, maar hem vind ik wel geniaalquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik doe bij Sport1 altijd zonder commentaar als mogelijk is. Engels was het dit keer toch?
Ja.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ik doe bij Sport1 altijd zonder commentaar als mogelijk is. Engels was het dit keer toch?
Bepaalde mensen van Arsenal schijnen op de bank tribunequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef Majkool het volgende:
ReusWat een speler zeg, mooie actie weer
Volgens mij is Reus van plan om prijzen te pakken, dus Arsenal kan beter thuis blijven.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:03 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Bepaalde mensen van Arsenal schijnen op de bank te zitten..
Engels ja en tenenkrommend slecht die kerel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:41 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nee manquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Engels ja en tenenkrommend slecht die kerel.
Dat scheelde weinig iddquote:Op zaterdag 26 november 2011 16:01 schreef Caland het volgende:
Bijna 2-0.
Schalke laat echt helemaal niets zien.
Je was me voor!quote:
3-2quote:
En volgende week is het BMG-BVB.quote:Op zondag 27 november 2011 21:15 schreef Majkool het volgende:
1. BVB
2. BMG
3. Bayern
Ik vind helemaal mooi![]()
Speelt niet, gebroken kleine teenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:57 schreef Ayreon84 het volgende:
Op de site van vi wordt niet gemeld dat Reus vanmiddag afwezig is, maar het lijkt me sterk dat hij kan spelen.
15:30quote:
puur rationeel gezien zou ik mn centjes eerderop BVB zetten... BVB is wel een maatje groter dan Köln.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:30 schreef RemcoW23 het volgende:
Alle centjes op Gladbach vanmiddag. Zonder Reus kunnen ze het ook (zie Koln).
Die 5-0 tegen Werder was anders ook geen ongelukje. Gladbach heeft vorig jaar ook van BvB gewonnen. Natuurlijk is BvB favoriet, maar bij gelijkspel krijg ik geld terug dus wat maakt het uitquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:28 schreef RM-rf het volgende:
[..]
puur rationeel gezien zou ik mn centjes eerderop BVB zetten... BVB is wel een maatje groter dan Köln.
maarhet zou wel fantastisch zijn als het de Borussen wél zou lukken en een bekroning van het wonderjaar 2011 van Lucien Favre zijn
Gewoon Sport1 op TV hierquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:32 schreef Timez het volgende:
Vanaf welke site halen jullie de live streams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |