Rule 34.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:19 schreef coban het volgende:
[..]
Wat moeten we daaronder verstaan?
Zolang je je aan de gouden regels houd en VOORAL NIET HAAT OP DE VASTE MENSEN HIER.quote:
Goede ideeën. Dat ga ik eens uitwerken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rule 34.
Maar hij kan gewoon blijven FOK!ken, gewoon notebook mee, doggy style en dan op haar rug neerleggen dit dat.
Wat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rule 34.
Maar hij kan gewoon blijven FOK!ken, gewoon notebook mee, doggy style en dan op haar rug neerleggen dit dat.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Goede ideeën. Dat ga ik eens uitwerken.
Maar hij kan gewoon blijven FOK!ken, gewoon notebook mee, doggy style en dan op haar rug neerleggen dit dat.quote:
Ik dacht dat jij bottom was?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rule 34.
Gewoon op tablet danquote:
Ons herdertje Coban heeft die kleurige gemaakt en Kakpizza de ander.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:23 schreef utopie het volgende:
Hoe vet is dit![]()
Net 1 dag in deze reeks en ik sta nu al op die namen tekening in de OP
Wie heeft die gemaakt man?
Ik. Kus mijn voeten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:23 schreef utopie het volgende:
Hoe vet is dit![]()
Net 1 dag in deze reeks en ik sta nu al op die namen tekening in de OP
Wie heeft die gemaakt man?
quote:
Een schrale troost; je was echt gruwelijk nat!quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Wat heb je gedaan toen ik sliep?
Herder hihiquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:24 schreef TWP het volgende:
[..]
Ons herdertje Coban heeft die kleurige gemaakt en Kakpizza de ander.
Oh, dan heb je denk ik iemand anders gepakt, ik ben normaal gesproken vrij droog.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een schrale troost; je was echt gruwelijk nat!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2011 17:25:29 ]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dan heb je denk ik iemand anders gepakt, ik ben normaal gesproken vrij droog.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet, en ik post al sinds het begin.
Alleen de eckte die-hards worden opgeschreven blijkt wel weerquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik niet, en ik post al sinds het begin.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Alleen de eckte die-hards worden opgeschreven blijkt wel weer
Kakpizza heeft gewoon een belabberd langetermijngeheugen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Alleen de eckte die-hards worden opgeschreven blijkt wel weer
Wat?!quote:
Onder MKquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:30 schreef utopie het volgende:
P_z staat er ook niet op____________ Hij heeft nog wel meer gepost dan mij hier
edit; ohjawel.. op de laatste
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:30 schreef Roburtt het volgende:
en P_z wel, nu voel ik me weggepest
Nee, ik vind het gewoon gruwelijk dat ik nog maar net een dag hier post en nu al op die namenlijst staquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:31 schreef TWP het volgende:
Coban slaat jullie allemaal genadeloos neer.. Al dat commentaar hier!
Ja, maar Roburtt hoort ook gewoon op die tekening te staan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:31 schreef TWP het volgende:
Coban slaat jullie allemaal genadeloos neer.. Al dat commentaar hier!
Zeker waar. En dan te bedenken dat dit al haar derde poging was.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar Roburtt hoort ook gewoon op die tekening te staan.
kutusers vallen snel opquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:32 schreef utopie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon gruwelijk dat ik nog maar net een dag hier post en nu al op die namenlijst sta
Je bent hier welkomquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:33 schreef Argo het volgende:
Trouwens nu ik in de bagger user lijst sta op nummer 1. Betekent dat niet dat het een grote eer is als ik in dit topic verschijn?
Je bent officieel de grootste baggeraar van FOK!, dat is dus geen grote eer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:33 schreef Argo het volgende:
Trouwens nu ik in de bagger user lijst sta op nummer 1. Betekent dat niet dat het een grote eer is als ik in dit topic verschijn?
Wel voor UDOWU.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent officieel de grootste baggeraar van FOK!, dat is dus geen grote eer.
hoezo baggeraar?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dank u tevens:quote:
http://geendiscussie.nl/quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hoezo baggeraar?
Misschien is hij gewoon ene kutuser die bijvoorbeeld alleen maar haat op iedereen?
tevens ken ik hem niet
Hij staat nummer 1 in de baggeruser lijst, hij is een baggeraar met zijn tovenaren en zo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:34 schreef Roburtt het volgende:
[..]
hoezo baggeraar?
Misschien is hij gewoon ene kutuser die bijvoorbeeld alleen maar haat op iedereen?
tevens ken ik hem niet
oh, baggeruser lijst. ik dacht kut userquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij staat nummer 1 in de baggeruser lijst, hij is een baggeraar met zijn tovenaren en zo.
quote:
Heb je die tekening nog? Hij kan nog boven Dientje12.quote:
Welk spel?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
zo, ben ik weer
Best tof spel, dalando. Beetje epilepsie-opwekkend, maar wel tof.
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:43 schreef coban het volgende:
Spouwerr slecht nieuwsss roburtt staat er niet oppp
Jawel, gewoon ergens anders mee bezig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
Dalando is niet meer in het topic
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jawel, gewoon ergens anders mee bezig.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:42 schreef Spouwerranger het volgende:
zo, ben ik weer
Best tof spel, dalando. Beetje epilepsie-opwekkend, maar wel tof.
quote:
hahahaquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:48 schreef utopie het volgende:
Coban, wat is deze ? Er staat 17/10/11 maar we zijn 17/09/11
Ja gadverdamme met van die semi-diepe engelse quotes waar ze de betekenis waarschijnlijk niet eens begrijpen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:50 schreef Spouwerranger het volgende:
Klacht, irritante vrouwen die je hele facebook volspammen
Dat is het al 2 weken en het is al bijna oktoberquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:50 schreef coban het volgende:
SHIIIT HET IS SEPTEMBEEEER OMGGG IK WIL HUILEEEEEEEN OMGGGGGGGGG
Ooh ja, die altijd nergens optrekken en als je vraagt waar ze opslaan, zeggen ze dat niet omdat ze dat niet willen zeggenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:50 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja gadverdamme met van die semi-diepe engelse quotes waar ze de betekenis waarschijnlijk niet eens begrijpen.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ooh ja, die altijd nergens optrekken en als je vraagt waar ze opslaan, zeggen ze dat niet omdat ze dat niet willen zeggen_.
Nee, maar ik zei dat omdat iemand een macbook heeft gekocht en nu al, zie ik al 3 foto's waarop ze staat met dat ding_ Echt zo treurig dat mensen daar status aan ontlenen
OMGGGquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:53 schreef coban het volgende:
FUCKKK RAGBOER STAAT ER IDD NIET BIJJJ BIJ DIE VORIGE WELL
een wat?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:54 schreef Dalando het volgende:
Ik mag van FOK! nieteens een notifier voor mezelf maken.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:55 schreef Rezania het volgende:
Ragboer kan nog tussen Spouwerranger en ik in.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg straks pizzaaaaaaaaaaaaaaa
ik krijg spruiten met kaassausje, duitsebiefstuk met gebakken ui en spek en gekookte aardappelenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg straks pizzaaaaaaaaaaaaaaa
Maak dan eerst een lijstje met alle namen en streep ze stuk voor stuk af, dan weet je zeker dat je niemand vergeet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:55 schreef coban het volgende:
Vet lelijk man. Dan doe ik wel en dan vergeet ik weer.
Nou lekker hoor. Denk ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:55 schreef utopie het volgende:
[..]
ik krijg spruiten met kaassausje, duitsebiefstuk met gebakken ui en spek en gekookte aardappelen
Jongens, ik ga bij utopie etenquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:55 schreef utopie het volgende:
[..]
ik krijg spruiten met kaassausje, duitsebiefstuk met gebakken ui en spek en gekookte aardappelen
Heb ik ook gedaan ws overheen geleZnquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maak dan eerst een lijstje met alle namen en streep ze stuk voor stuk af, dan weet je zeker dat je niemand vergeet.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:57 schreef coban het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan ws overheen geleZn
Ik had dus het idee om voor mezelf een notifier te maken, dat als ik niet op FOK! zat maar wel een PM, DM of een nieuwe reactie in een bepaald topic een melding kreeg in Chrome, met een link daar naartoe zodat ik snel kon antwoorden. Alleen staat FOK! geen aanvragen van buitenaf toe...quote:
wangknijpjequote:Op zaterdag 17 september 2011 17:50 schreef coban het volgende:
SHIIIT HET IS SEPTEMBEEEER OMGGG IK WIL HUILEEEEEEEN OMGGGGGGGGG
ooh haha oke, wel handig danquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:58 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik had dus het idee om voor mezelf een notifier te maken, dat als ik niet op FOK! zat maar wel een PM, DM of een nieuwe reactie in een bepaald topic een melding kreeg in Chrome, met een link daar naartoe zodat ik snel kon antwoorden. Alleen staat FOK! geen aanvragen van buitenaf toe...
Nee, want iedere keer als er een UI word verandert bij iemand moet dat aangepast worden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Is het niet een idee om net als andere sc's, in de OP, de UIs van de vaste gasten te plaatsen ipv dat gepiel.
Ja maar dat kan dus niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ooh haha oke, wel handig dan
Ik heb hetzelfde, maar dat komt meer, omdat ik pas om half 2 uit mijn bed kwamquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
het voelt alsof het 15:00 is ipv 18:00 bijna
Ja maar dat is ook nu als er iemand nieuws bijkomt moet dat sowieso worden aangepast :")quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, want iedere keer als er een UI word verandert bij iemand moet dat aangepast worden.
ik was best vroeg voor een zaterdag, 11:30 ofzo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, maar dat komt meer, omdat ik pas om half 2 uit mijn bed kwam
Wacht even. Ik heb misschien een idee. Als ik nou een dingetje maak dat mensen zelf hun eigen gebruikersnaam kunnen toevoegen en dat er dan een plaatje komt die je dan in de OP kan zetten met de namen van de vaste mensen. ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Is het niet een idee om net als andere sc's, in de OP, de UIs van de vaste gasten te plaatsen ipv dat gepiel.
Ja, das waar, of of of, we doen gewoon de namen zo in de OP zetten met kleurtjes enzoquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, want iedere keer als er een UI word verandert bij iemand moet dat aangepast worden.
Dat heeft niks met CSS te maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
dat hoort toch bij custom css ofzo?
Volgens mij slaap jij echt heel weinig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik was best vroeg voor een zaterdag, 11:30 ofzo.
Html?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat heeft niks met CSS te maken.
Doordeweeks slaap ik idd kapotweinig, en normaal in het weekend tot laat. Maar vrijdag vrij dus had ik tot 15:00 ofzo uitgeslapenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens mij slaap jij echt heel weinig.
Of je kopieert de halve baggerlijstquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wacht even. Ik heb misschien een idee. Als ik nou een dingetje maak dat mensen zelf hun eigen gebruikersnaam kunnen toevoegen en dat er dan een plaatje komt die je dan in de OP kan zetten met de namen van de vaste mensen. ?
Kanquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Of je kopieert de halve baggerlijst![]()
Eet smakelijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:01 schreef utopie het volgende:
Ik ga eten man, ben er vanavond wel weer even, na 8en.
Eetsmakelijk voor degene die nog moeten
Ben je dan niet heel moe?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Doordeweeks slaap ik idd kapotweinig, en normaal in het weekend tot laat. Maar vrijdag vrij dus had ik tot 15:00 ofzo uitgeslapen
Goed idee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
KanZal ik dan maar aan de slag gaan?
Ik zie er 's morgens altijd heel moe uit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Valt mee, ben het gewend.Maar 's morgens is wel een hellll.
Als je je daar toe bereidt voeltquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
KanZal ik dan maar aan de slag gaan?
ik vind hem wel mooi in de OP staanquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:03 schreef coban het volgende:
Dus ik heb alle moeite voor niks gedaan?
Je bent 16, je kan toch wel even zonder je ouders?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:03 schreef Roburtt het volgende:
ik weet niet waar mn ouders zijn, en ze nemen niet op, wtf.
Join the club. Bijna altijd donkere kringen heb ik.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik zie er 's morgens altijd heel moe uit.
Het is wel mooi.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:03 schreef coban het volgende:
Dus ik heb alle moeite voor niks gedaan?
Niet voor jongens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Join the club. Bijna altijd donkere kringen heb ik.Gelukkig bestaat er make-up
ja maar hongerquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent 16, je kan toch wel even zonder je ouders?
Ik heb hem 3 keer opnieuw gemaaktquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik vind hem wel mooi in de OP staan
Hoezo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:05 schreef Dimens het volgende:
Ik zie dat er veel over mij geroddeld is vandaag?
Verhage, Amon, Thomas, Parkzicht, Turk etc.quote:
OMGGG ik heb ook altijd donkere kringeeenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Join the club. Bijna altijd donkere kringen heb ik.Gelukkig bestaat er make-up
Ja, maar dat vind ik een beeeetje gay.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bestaat wel, niemand die het ziet
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb hem 3 keer opnieuw gemaaktiedere keer fout en nu weer
ik ben misluuukt
ja maar moest weten of ze thuis kwamen om eten te maken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verhage, Amon, Thomas, Parkzicht, Turk etc.
Niet over je innerlijk. Meer om je naam.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:05 schreef Dimens het volgende:
Zeker.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:05 schreef Dimens het volgende:
Kan je toch nog wel eten bestellen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja maar moest weten of ze thuis kwamen om eten te maken.
Nee, valt wel mee. Meer gekloot over die tekeningen van cobanquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:05 schreef Dimens het volgende:
Ik welquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:06 schreef coban het volgende:
[..]
OMGGG ik heb ook altijd donkere kringeeen
Mr ik gebruik geen make up
Ja, maar dat doe ik niet omdat ik weinig geld heb momenteel en dus gooi ik mn eigen frituurpan maar aan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je toch nog wel eten bestellen.
Dit, die afsluiting is echt schijtirritant en slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:08 schreef TWP het volgende:
[..]
Kappen met die hatelijke afsluiting
Behalve bij Tong.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit, die afsluiting is echt schijtirritant en slaat echt helemaal nergens op.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, en dan probeert Dimens het op te lossen en dan krijgt hij een shitload aan notes erbij.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Ok, dat is ook vreemd? Was dat vandeweek?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:55 schreef Dalando het volgende:
[..]
Yep. Trollscience en PZ hebben ruzie en gaan zich boosmaken in UDOWU, dimens gaat zich boosmaken in UDOWU omdat zij zich boosmaken in UDOWU, en dan bij de heleboel scheldwoorden die hij gebruikt krijgt hij er notes bij
quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:56 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat gaat ook helemaal nergens over.Niet dat notes nou echt uitmaken, maar alsnog een vreemd verhaal.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij is mooi.Maar nu staat Dimens er twee keer op.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:46 schreef TWP het volgende:
Dimens zal vast heel vereerd zijn. En hij verdient het wel een heel klein beetje.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb dimens 2 keer en freezepop vergeten.
Wie wilt dimens nou 2 keer
quote:
Ik eet vandaag brood.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:07 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik niet omdat ik weinig geld heb momenteel en dus gooi ik mn eigen frituurpan maar aan.
jaquote:
Surequote:Op zaterdag 17 september 2011 18:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik eet vandaag brood.kKan ik niet bij jou komen eten?
Bijna de helft is van mij.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dimens staat er 2 keer op is geen roddelen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hier laat ik een traantje om.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:46 schreef TWP het volgende:
Dimens zal vast heel vereerd zijn. En hij verdient het wel een heel klein beetje.
Ja maar wel over mij praten dit dat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:10 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dimens staat er 2 keer op is geen roddelen.
Het zou me eerlijk gezegd niet eens verrassenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee toch niet. Zelfs ik kan niet zo baggeren
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:10 schreef Dimens het volgende:
Ik vind deze post het mooiste:
[..]
Hier laat ik een traantje om.
Maar het was zo.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar wel over mij praten dit dat.
idk. Heb een la in de vriezer dit vol zitquote:
Jij bent degene die het erop gezet heeft.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:11 schreef coban het volgende:
Ik vind: "wie wilt dimens nou 2 keer" en "inderdaad" de mooiste posts.
3 kwartier is precies goed anders moe wanneer wakkerquote:
Ja erg he. Maar wees gerust. Ik heb mijzelf al gepijnigd voor dat.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent degene die het erop gezet heeft.
Daar moet jij jezelf niet voor pijnigen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:13 schreef coban het volgende:
[..]
Ja erg he. Maar wees gerust. Ik heb mijzelf al gepijnigd voor dat.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
idk. Heb een la in de vriezer dit vol zit.
Wat is la trouwens een vaag kut woord
Niet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar moet jij jezelf niet voor pijnigen.
ze zitten op me nek omdat ik ruggen maakquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
vandaag ben ik broke maar morgen ben ik rijk
Heeft de Turk in de sassme eigenlijk wel een naam?quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wij deden een x een powernap in de klas_!_!_!_!_!_!_!_!_!_!__!_!_:')
Maar als je dan s avonds gaat slapen val je toch niet in slaap ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Korte slaap van zo'n 20 minuten, daarna ben je weer fit.
Hij heeft wel een naam, maar iedereen noemt hem gewoon de Turk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:14 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Heeft de Turk in de sassme eigenlijk wel een naam?
Slapen in de klasquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
wij deden een x een powernap in de klas_!_!_!_!_!_!_!_!_!_!__!_!_:')
Met een powernap wel, dat is de kracht van een powernap.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maar als je dan s avonds gaat slapen val je toch niet in slaap ?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij heeft wel een naam, maar iedereen noemt hem gewoon de Turk.
Ik wist het, maar nu niet meer. Het is iets Turks, ja echt waar.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:15 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nooit geweten wat de naam dan is.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik wist het, maar nu niet meer. Het is iets Turks, ja echt waar.
jas aanhoudenquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dan de leraar die gaat haten
Jas aanhouden in de klas
Jammer dit.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:16 schreef coban het volgende:
[..]
Kijk die sneaky gedachtes. Ik pijnig je lekker niet.
op een pauperschool zitten zonder verwarmingquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
En dan de leraar die gaat haten
Jas aanhouden in de klas
Ik geloof van wel.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:17 schreef Roburtt het volgende:
[..].
Die foto winkel heet toch ook Turk ofzo?
MIJN SCHOOL WAS GIERIG WAS KAPOTKOUDquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
op een pauperschool zitten zonder verwarming
Jij zit toch bij Lammeschans in de buurt op school?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
op een pauperschool zitten zonder verwarming
ja, erachter. heeft verwarming ja. is wel een pauperschool ja.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zit toch bij Lammeschans in de buurt op school?
Dat nieuwe gebouw met dat gat of niet?quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja, erachter. heeft verwarming ja. is wel een pauperschool ja.
gr gr aan de watergeestquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:19 schreef Roburtt het volgende:
Maar boiis en girlsss.
Ik ga even douchen enzo
nee, niet het nieuwe. die was lekquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat nieuwe gebouw met dat gat of niet?
oke alvast gr gr terugquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:21 schreef coban het volgende:
Ik heb gevoel dat ik slecht bezigben met school. Sla me.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:21 schreef coban het volgende:
Je krijgt echt spijt als de tentamenweek nadert habibtiquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:21 schreef coban het volgende:
Ja erg he. Ik heb 1 boek die ik volledig moet kunnen toepassn. 990 blz.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je krijgt echt spijt als de tentamenweek nadert habibti
Wanneer ze het wilt doe ik het anders graag, dan mag het.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:26 schreef coban het volgende:
[..]
Jij zei toch dat je geen meisjes sloeg?
ö oh em gee. Waar wacht je nog op, ga beginnen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:27 schreef coban het volgende:
[..]
Ja erg he. Ik heb 1 boek die ik volledig moet kunnen toepassn. 990 blz.
Nog geen 1 blz gelezen. Nieteens boek aangeraakt.
Oke. Wel hard slaan. Geen pussy zijn.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wanneer ze het wilt doe ik het anders graag, dan mag het.
Ik ook, ik had het laagste cijfer van de klas voor een M&O proefwerk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:21 schreef coban het volgende:
Ik vind het wel netjes om gewoon keihard te slaan en je daarna te troosten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:30 schreef coban het volgende:
[..]
Oke. Wel hard slaan. Geen pussy zijn.
Voor dat troosten is er geen tijd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het wel netjes om gewoon keihard te slaan en je daarna te troosten.
Jeetje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:40 schreef coban het volgende:
[..]
Voor dat troosten is er geen tijd.
In die tussentijd heb ik je kaak bewerkt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:40 schreef coban het volgende:
[..]
Voor dat troosten is er geen tijd.
In die tussentijd heb ik je kaak bewerkt.
Ik was vroeger agressief en had een zeer kort lontje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Even serieus, wie is hier best agressief? En heeft er wel eens mensen geslagen?
Maar een paar keer gedaanquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Eerlijk gezegd doe ik geen vlieg kwaad.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Ik nietquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Ik kan wel flink boos worden maar nooit geweld.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:44 schreef coban het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |