Dat is wel lekker. Maar ik ben sowieso geen buitenmens... zit niet snel in de achtertuin en met dit weer krijg ik altijd het gevoel dat ik moet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het nog wel lekker. Hier in het park lijkt het wel hoogzomer en zit er de laatste tijd vaak een Afrikaan op een Balofoon te spelen. Met die klanken in de achtergrond is het lekker wegdromen.
Dan woon je iig wel in het juiste landquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is wel lekker. Maar ik ben sowieso geen buitenmens... zit niet snel in de achtertuin en met dit weer krijg ik altijd het gevoel dat ik moet."nog even genieten". Gewoon een beetje wat minder zou ik ook prima vinden... ben ook klaar met de zomerkleding.
/zeurmodus.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan woon je iig wel in het juiste land
Ik moet echt iedere dag minimaal een uur naar buiten anders ga ik me heel slecht voelen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik ga ook bijna nooit met de kinderen naar het park of speeltuin. Vind ik echt niet leuk.
Dat heb ik dus absoluut nietquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet echt iedere dag minimaal een uur naar buiten anders ga ik me heel slecht voelen.
Ja, dat is het ook...quote:Op vrijdag 30 september 2011 14:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik niet naar buiten ga zie ik überhaupt geen andere mensen, dat zal ook wel meespelen.
Kom je nu pas meequote:Op vrijdag 30 september 2011 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedere dag rookworst is niet gezond, tong.
Normaal zit je vastgeketend?quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:01 schreef wyccie het volgende:
En nu het eindelijk zonnig en warm is, zit ik hele dagen binnen en zie niet eens zonlicht (verduisterende gordijnen ivm privacy).
Alleen vandaag hadden we geluk en ben ik even buiten geweest.
Nou het zomerweer van de afgelopen week... mag van mij wel wat minder zijn. Hoeft nu niet meer. Droog en beetje zonnig prima, maar niet +25 graden. Daar ben ik wel klaar mee.quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:01 schreef wyccie het volgende:
Klaar met het zomerweer, Diaan? Wélk zomerweer? Toen ik vrij was, was het ontzettend kútweer. Augustus leek wel november. Nog nooit zo'n vervelende zomervakantie meegemaakt.![]()
En nu het eindelijk zonnig en warm is, zit ik hele dagen binnen en zie niet eens zonlicht (verduisterende gordijnen ivm privacy).
Alleen vandaag hadden we geluk en ben ik even buiten geweest.
Ook Hella Haasse is overleden. Op de respectabele leeftijd van 93 jaar.
Goed zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |