Nee sorry.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Gister ook niet naar die documentaire over Harry gekeken dus
Het was in de jaren 60 met Herman Brood en Eelco Gelling in de gelederen toch wel een erg goede band.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee sorry.Maar ik heb ook helemaal niets met die band. Ik vind het niets.
Niet alles wat goed is, vind ik mooi.quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was in de jaren 60 met Herman Brood en Eelco Gelling in de gelederen toch wel een erg goede band.
En het was wel een hele goede documentaire.
Zonde. Ik zou 'm toch even opzoeken ergens als ik jou was.quote:
Herman Deinumquote:Is het Herman Beinum ?
Hij heeft de eindquote in de documentaire. Dan staat hij in de bar, in zijn eigen huis volgens mij, omringd door veel drank en Heineken-reclame-zooi en zegt op de camera "ik ben geen sportman!"quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:26 schreef tong80 het volgende:
Ik zag dat ie ongeschoren is en bas speelt
Van mijn klasgenoten van de lagere school zijn er al drie dood, da's 10 procent.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:27 schreef tong80 het volgende:
Er gaan trouwens steeds meer mensen dood waar ik mee ben opgegroeid. Krijg je als jezelf bijna een halve eeuw oud bent.
Maak het ook steeds meer mee. That's live. Maar blijft raar dat iemand er plots niet meer is. Kwam een oid klasgenoot tegen een paar maanden gelden. 2 weken later was ie overleden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van mijn klasgenoten van de lagere school zijn er al drie dood, da's 10 procent.
Je hoeft je pas zorgen te maken als je een oud klasgenoot tegenkomt die twee weken voordat je 'm tegenkwam is overleden.quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maak het ook steeds meer mee. That's live. Maar blijft raar dat iemand er plots niet meer is. Kwam een oid klasgenoot tegen een paar maanden gelden. 2 weken later was ie overleden.
Dat lijkt me wel heftig... ik heb trouwens geen idee of ze allemaal nog leven...quote:Op vrijdag 30 september 2011 12:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van mijn klasgenoten van de lagere school zijn er al drie dood, da's 10 procent.
Twee drugsdoden (tweelingbroer en zus) en een auto-ongeluk. Misschien zijn er nog wel meer dood maar dat weet ik dan niet.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heftig... ik heb trouwens geen idee of ze allemaal nog leven...
Ow dat zijn heftige dingen zeg.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Twee drugsdoden (tweelingbroer en zus) en een auto-ongeluk. Misschien zijn er nog wel meer dood maar dat weet ik dan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |