Anders had ik ook wel geweten dat dit Oerrigter was. Ik weet tegenwoordig heel veel van voetbal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:21 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Shit zijn naam staat op z'n shirt.
Goeiemorgen.
Ik vraag me dan weer waarom de zanger van Volbeat een shirt van Ajax aan heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders had ik ook wel geweten dat dit Oerrigter was. Ik weet tegenwoordig heel veel van voetbal.
Aan de foto te zien denk ik dat hij strijdt voor de homo-acceptatie in het betaalde voetbal.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan weer waarom de zanger van Volbeat een shirt van Ajax aan heeft.
quote:
Ik denk het niet. Het is een bloedige burgeroorlog geweest. Als dan de leider gepakt wordt gaat-ie dood.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:11 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
De vraag is alleen of hij nog leeft...
Sowieso zijn er natuurlijk nog de wereld aan mensen in het land die voor het regime gewerkt hebben. Het zal ook niet meevallen om een nieuwe leider te vinden die geen misbruik van zijn macht maakt in een land waar men geen ervaring met democratie heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:06 schreef brother52 het volgende:
De grote vraag is natuurlijk hoe de machtsstrijd uit gaat pakken die straks los gaat barsten.
En hoe de mensen om zullen gaan met de rechten en vrijheden die ze ineens hebben.
Daar moet de Overgangsraad zich over buigen. Wel super-interessant, dit soort ontwikkelingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:22 schreef brother52 het volgende:
Het is maar de vraag of het goed is voor het land dat het 'ineens' een democratie gaat worden.
nee joh, jij bent tong80.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:21 schreef tong80 het volgende:
Ik heb niet eens een mobieltje. Ben ik nu raar ?
je kunt hem ook uit doen hè??quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb wel een GSM maar haat dat ding. Ik wil ook wel eens onbereikbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |