Zware tijd voor je moederquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
Yeps... gisteren ook een stukje met mn moeder gewandeld naar huis. Erg fijn.
Ach, ik zie wel. Er komt de komende tijd weer zoveel moois naar Amsterdam. Aan het eind van de maand Toumani Diabaté, die ik nog nooit live gezien heb. En in januari de nieuwste Malinese superster Fatoumata Diawara, daar heb ik nu al zin in.quote:[..]
Ow dat is balen... misschien lukt het nog!!
Ja, da's Afrobeat, geïnspireerd op de muziek van Fela Kuti. Bij DWDD hadden ze weer eens geen flauw benul hoe de mix van zo'n band hoort te klinken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, zag ze bij DWDD, maar hun eigen muziek is ook tof. Laatst waren ze bij Giel en dat swingde als een gek. Heerlijk!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is er één jarig en dat is tong80, is dat niet prachtig? Gefeliciteerd ouwe
*Hard op lacht*quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]49 is-ie geworden. Volgend jaar wordt-ie 50, dan moeten we 'een stukje' voor hem doen op z'n verjaardag.
Scrutquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, da's Afrobeat, geïnspireerd op de muziek van Fela Kuti. Bij DWDD hadden ze weer eens geen flauw benul hoe de mix van zo'n band hoort te klinken.
Ik heb het live gezien. Echt geweldigquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Goeiemorgen, tong. We zijn wereldkampioen
Wij zijn dan ook wel de helden van deze reeks, tong.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:45 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Na vrijdag hebben alleen Scrutinizer en ik hier gepost.
Woont jouw neefje in Nijverdal?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:03 schreef tong80 het volgende:
Mijn neefje was net in het jeugdjournaal
Werd gefilmd bij Jelle in Zaltbommel in de klas. Laatste groep basisschool. Ging over een school in Nijverdal waar leerlingen één twee of drie vrije uren kunnen verdienen bij goede cijfers.
Hij was het er niet mee eens want grote mensen moeten ook hard werken en krijgen daar geen vrije uren voor.
Was leuk om hem te zien.
Nee hier in Zaltbommel. Maar die school uit Nijverdal wilde niet meewerken. En als je als directeur dan connecties hebt bij de NOS is de keus snel gemaaktquote:
Ow zo... ik begreep het helemaal verkeerd!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hier in Zaltbommel. Maar die school uit Nijverdal wilde niet meewerken. En als je als directeur dan connecties hebt bij de NOS is de keus snel gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |