In de meeste sporten is dat toch niet toegestaan, hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Ach Kickboksers zijn hartstikke sportief over het algemeen maar schop je hun eerst dan schoppen zij terug.....
In Karate, Kenpo, TaeKwondo, Krav Maga, MMA, Pancration, Sambo, Kajukenbo, Tang Soo Do, Jeet Kune Do, Kung Fu, Pencak Silat, Keysi, Systema, Ninjitsu, Capoeira, Savate, etc. wel hoorquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In de meeste sporten is dat toch niet toegestaan, hoor.
Klopt maar als ze het gebruiken om te raken dan ben je echt in de aap gelogeerd.... Hun trappen kunnen een impact van 180 km/u halen geloof ik.....quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Die Capoeira-types raken elkaar nooit, die slaan hoogstens tegen een tamboerijn. Dat zijn een beetje de Hare Krisjna's van de vechtsport.
Dan kunnen ze een achterruit uit een auto trappen die op de snelweg rijdt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt maar als ze het gebruiken om te raken dan ben je echt in de aap gelogeerd.... Hun trappen kunnen een impact van 180 km/u halen geloof ik.....
Heb het verkeerd geciteerd. Een slagkracht van 180 pond kunnen ze ontwikkelen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kunnen ze een achterruit uit een auto trappen die op de snelweg rijdt.
Mogguh, tong.
quote:
Mel B, oftewel Scary Spice. Ik had begrepen dat ze zwanger was, dus hier zal ze met haar nieuwe spruit lopen.quote:
Ben blijer datTyton bij bewustzijn is. En het "alleen" een zware hersenschudding blijkt te zijn.quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:41 schreef wyccie het volgende:
Scrut, je kunt Andy niet schoppen, volgens mij kan jij helemaal niet hard rennen.
Is dit goed, tong?quote:Op zondag 18 september 2011 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Mel B, oftewel Scary Spice. Ik had begrepen dat ze zwanger was, dus hier zal ze met haar nieuwe spruit lopen.
Ja tuurlijk. Toen ik het zag dacht ik eerst aan Patty Brard.quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Toen ik het zag dacht ik eerst aan Patty Brard.
Dat kun je niet menen. Mel B en Patty B schelen twintig jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef tong80 het volgende:
Ja tuurlijk. Toen ik het zag dacht ik eerst aan Patty Brard.
Yeps..quote:Op donderdag 22 september 2011 00:02 schreef brother52 het volgende:
Huh? Gaat r.e.m. er mee stoppen?
Heeft iemand ze al verteld dat ze niet zo gek moeten doen en gewoon weer moeten gaan touren?quote:Op donderdag 22 september 2011 09:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps..
http://remhq.com/news_story.php?id=1446
Ja, ik hoorde het op de radio. Er was ook nog een vrouw die naar de studio belde die heel verdrietig was. Die had haar huidige man zelfs leren kennen op een R.E.M.-forum. Ze wist nu niet meer hoe ze in het vervolg aan de man moest komen.quote:Op donderdag 22 september 2011 00:02 schreef brother52 het volgende:
Huh? Gaat r.e.m. er mee stoppen?
quote:Op donderdag 22 september 2011 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het op de radio. Er was ook nog een vrouw die naar de studio belde die heel verdrietig was. Die had haar huidige man zelfs leren kennen op een R.E.M.-forum. Ze wist nu niet meer hoe ze in het vervolg aan de man moest komen.
Ik denk dat dat ze er naar luisteren. Helaas.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:42 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heeft iemand ze al verteld dat ze niet zo gek moeten doen en gewoon weer moeten gaan touren?
Echt? Ik vond het hartstikke eng... en had het gevoel dat het een beetje stom overkwam. Had nog wel meer willen zeggen eigenlijk.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. Je deed het goed hoor.
Nee, ik vond niet dat het stom overkwam. Duidelijk verhaal en je reageerde ook nog spontaan op de datum van de bootleg die ze gingen draaien.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het hartstikke eng... en had het gevoel dat het een beetje stom overkwam. Had nog wel meer willen zeggen eigenlijk.
Okay, gelukkig. En dat zeg je niet omdat je me "kent" toch?? Haha.quote:Op donderdag 22 september 2011 13:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik vond niet dat het stom overkwam. Duidelijk verhaal en je reageerde ook nog spontaan op de datum van de bootleg die ze gingen draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |