Wat ik trouwens wel triest vond is dat je me na de dood van patrique (waar ik me al schuldig over voelde) pakte op dat ik zo deed, in plaats van je gewoon verdedigen. Ik val jouw rol aan, en jij verweerde je daartegen door mij persoonlijk aan te vallen. Dat is gewoon nastyquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat de rechercheur als vraag had gesteld hoeveel maffia er op de BM hadden gestemd, dat was er maar 1.![]()
En met die eerste lynch kon ik idd makkelijk op liesje stemmen. MP ging er toch al voor en ik had natuurlijk nog wat vertrouwen op te lappen na die (goed bedachte, doch niet kloppende) rothint van Timmmmm.
Ja, sorryquote:Op zondag 18 september 2011 10:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou bijgelezen. Stomme ronde
, allemaal mensen die ik eigenlijk vertrouw waren maffia en hebben tegen me gelogen
! Eerste nacht nam ik TV een beetje in vertrouwen door met 'm over de hints naar Peter te praten, pm'de ik met liesje of ze te vertrouwen was (
!) en twee nachten verder besloot ik Roger maar te dm'en of ie wel te vertrouwen was.
Allemaal maffia! Allemaal glashard gelogen in mijn gezicht
!
Ja, zelfs als ze niet kloppen kunnen ze de goede kant uit wijzen.quote:Op zondag 18 september 2011 10:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Note to self: timmmmms ingevingen zijn best oké.
Ik doe ook elke ronde wel wat doms hoorquote:Op zondag 18 september 2011 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke keer denk ik tegen het eind van het spel "Ah, kut ik ben zo dom geweest en volgende keer ga ik het anders aanpakken!" Om vervolgens de volgende ronde weer iets doms te doen.
Ik denk dat iedereen daar wel een beetje last van heeftquote:Op zondag 18 september 2011 11:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Elke keer denk ik tegen het eind van het spel "Ah, kut ik ben zo dom geweest en volgende keer ga ik het anders aanpakken!" Om vervolgens de volgende ronde weer iets doms te doen.
Sorry!quote:Op zondag 18 september 2011 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb als NW de tweede nacht wel een vergissing gemaakt door op Peter te stemmen, maar in de volgende nacht zou Roger er eigenlijk al aan gegaan zijn, als de maffiahoer zich niet met mij bezig gehouden zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |