kuthoer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:36 schreef Kermit. het volgende:
ik geef jullie nog 5 posts om me te overtuigen
viswijfquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:36 schreef Kermit. het volgende:
Ik doe geen moeite.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:36 schreef Kermit. het volgende:
deze is beterquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie hadden mij de lapo moeten gevenDan kon ik dit posten
:
[ afbeelding ]
geen stijlquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:38 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
deze is beter
[ afbeelding ]
Nee, sorry, ik ben goed met lapo's.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:37 schreef Plastic_zak het volgende:
Jullie hadden mij de lapo moeten gevenDan kon ik dit posten
:
[ afbeelding ]
quote:
geen ruimte dit datquote:
Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:44 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit?
Kermit is niet wetend. Ik wel.quote:
Dankje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
jonge MK en Dalando hebben al sinds de eerste topic een serieuze relatie
ohquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
jonge MK en Dalando hebben al sinds de eerste topic een serieuze relatie
Haten op mijn mattie beachquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
maakt niet uit, je maakte toch geen kans
nou dank jequote:Op zaterdag 17 september 2011 13:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
maakt niet uit, je maakte toch geen kans
Terechte klacht.quote:
Mij toch hopelijk niet he?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:48 schreef coban het volgende:
Heey ik ben bezig jongensnog even geduldddd
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben
Wat ga je maken danquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:48 schreef coban het volgende:
Heey ik ben bezig jongensnog even geduldddd
Ik hoop dat ik niemand vergeten ben
Vals berichtquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat is deze trouwens?R.I.P het 'Plastic_zak'-topic
Ik ging ook meteen kijken in dit topic en toen zag ik dat je gewoon aan het posten was. Ik snapte er geen zak van in ieder gevalquote:
quote:Scroll naar boven met de scroll toets op je muis en druk op spatie om naar beneden te gaan. Begin in het midden. Hoe snel kan jij scrollen?
Ik ben hartstikke aardig, no way dat ik überhaupt ruzie krijgquote:
Ford Boyardquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Fort Boyard is er nu opWat een lame tijdstip voor een herhaling
Bazenprogrammaquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Fort Boyard is er nu opWat een lame tijdstip voor een herhaling
Wie valt onder de "kutusers"?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:54 schreef Kakpizza het volgende:
De neuk moeten al die kutusers nu in UDOWU?
Vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:54 schreef Kakpizza het volgende:
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:54 schreef Kakpizza het volgende:
Is inderdaad ook een bazenprogramma, maar het is nu afgelopen. En inderdaad, dit tijdstipquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ford Boyard
Maar nu dat herhalen?
Faalhaasje, Kermit, dit dat.quote:
ja.quote:
Faalhaasje niet de rest ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:55 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Faalhaasje, Kermit, ConcienceNL
Users die overal worden uitgekotst. Misschien daarom?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:54 schreef Kakpizza het volgende:
We zijn een familie geworden, man. We accepteren geen nieuwe leden.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst. Misschien daarom?
Faalhaasje kenniknie. Kermit en Conscience wel. Kermit valt nog wel mee, maar Conscience heeft geen vrienden dus probeert ze hier te zoeken, al houd niemand echt van een continu kakkende user.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:55 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Faalhaasje, Kermit, dit dat.
Conscience
Bij jou is het wel heel ernstig.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Als je hier post geef je automatisch toe dat je een kutuser bent![]()
Portal 1quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:57 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wie gift me een leuk spel?
Die heb ik al sinds het de vorige keer gratis was.quote:
Ach, hoe meer zielen, hoe meer vreugd.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:56 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
We zijn een familie geworden, man. We accepteren geen nieuwe leden.
imgur is niet sloom, je internet wel.quote:
2x Terraria.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:58 schreef Dalando het volgende:
Ik heb Far Cry 1, Portal 1, Terraria, TM Nations forever en Terraria op steam.
wij moeten voor jou spellen gaan kopen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:00 schreef Beach het volgende:
Stelletje goedkope slettenwel opscheppen maar niks giften.
Welk spel wil je dan ? TF2 ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:00 schreef Beach het volgende:
ja ik ben armquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wij moeten voor jou spellen gaan kopen?_!
http://store.steampowered.com/genre/Free%20to%20Play/quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:00 schreef Beach het volgende:
Koop zelf manquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:02 schreef Beach het volgende:
[..]
ja ik ben arm
iets uit de Paradox pack ofzo want sale
Tropicoquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:02 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb hier AC Brotherhood, Dead Island, Borderlandds, Deus Ex, Dirt 3 en Tropico 4 op de pc staan.Best wel ernstig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:04 schreef coban het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
Hij is baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
Who motivates the motivator?
laat maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
mooi handschrift![]()
Jij verdiend dat niet.quote:
hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
niceeI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
:)
Ik ben blij dat ze geen witte stift heeft gebruikt.quote:
Aawh, wat liefquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:06 schreef coban het volgende:
[..]ooit maak ik wel een tekening speciaaal voor jou.
Welke is van jou?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:07 schreef Kakpizza het volgende:
Die van mij en van Coban gaan allebei in de OP.
Ik doe vaak als ik te snel denk, dat ik dan twee woorden aan elkaar plak (er één woord van maak)quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:08 schreef Plastic_zak het volgende:
Vergeten jullie ook vaak letters ?
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Faalhaasje niet de rest ben ik met je eens.
Heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik doe vaak als ik te snel denk, dat ik dan twee woorden aan elkaar plak (er één woord van maak)
quote:
wie?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie is Jan van Sneevliet, kak?
Dat ben jij als je wilt, ik ben je vergetenquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Je ziet alleen het linkerstukje, maar je moet helemaal naar rechts scrollen enzo, mja, ik laat em er gewoon zo instaan, schijtquote:
Iedereen moest z'n naam opnoemen dus ik noemde een willekeurige. Staat 'ie er opeens tussen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Op de tekening van kakpizza staat Jan van Sneevlietquote:
Oke, bij deze danquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:11 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Dat ben jij als je wilt, ik ben je vergeten
Had Jan van Sneevliet gedaanquote:
waar is ze heen dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ja echt he
Mk is weg komt savonds pas weer
Dat is best normaal hoor.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Mijn leraar is echt een autistAlles wat ik bij hem inlever moet in PDF zijn
dat is gewoon slim want weinig ruimtequote:Op zaterdag 17 september 2011 14:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Jaaa!quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:16 schreef Kakpizza het volgende:
Hey, maar jongens, zullen we gewoon die tekening van Coban en die tekening van mij in de OP doen dang?
PDF is juist relaxed. Ziet er altijd beter uit dan Word en er kan niks meer verplaatsen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Gewoon de permanente OP enzo he.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:17 schreef coban het volgende:
[..]
Jaaa!
Hup dalalallalalandoo doe even
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:17 schreef coban het volgende:
[..]
Jaaa!
Hup dalalallalalandoo doe even
Haterquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
PIcs van MK gevonden![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Steam Overlayquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:18 schreef Kakpizza het volgende:
Bij Portal2 op m'n PS3 kan je zoiets doen van, Press SELECT for Steam Overlay.
Wat is dat?
hahaquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hetquote:
De steam overlay!quote:
Linkjes?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:19 schreef coban het volgende:
[..]
Zet mijn en kakpizzas tekening in de OP
Heb je het ook op steam?quote:
Heb je de code voor portal2 voor de pc gebruikt die bij je ps3 versie zat? Zo nee mag ik die dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:18 schreef Kakpizza het volgende:
Bij Portal2 op m'n PS3 kan je zoiets doen van, Press SELECT for Steam Overlay.
Wat is dat?
Het is gratisquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ies even kijken of dat wat is
Brofistquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik ga weer
doeidaglaterbyeciaumazzelrustighoiehoudoe
plaatjesverkleinen.nl. Ofzo. Makkelijker kan het niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef coban het volgende:
Iemand van de ICTnerdengroep kan mijn tekening toch wel verkleinen? Ben op ipod enzo (smoejses enzo) en geen zin.
Ik weet niet waar ik dat moet zien. Wat kan je ermee dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je de code voor portal2 voor de pc gebruikt die bij je ps3 versie zat? Zo nee mag ik die dan?
Een 2e copy activeren op steam.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:22 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik dat moet zien. Wat kan je ermee dan?
Dankje.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef coban het volgende:
Iemand van de ICTnerdengroep kan mijn tekening toch wel verkleinen? Ben op ipod enzo (smoejses enzo) en geen zin.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef coban het volgende:
Oh.. ik wilde het ook al doen, nouja het hoeft al niet meerquote:
Je mag hem van mij hebben, mits je vertelt waar ik het kan vindenquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Heb je de code voor portal2 voor de pc gebruikt die bij je ps3 versie zat? Zo nee mag ik die dan?
Kan dat ook via ipod/mobiel?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef TWP het volgende:
[..]
plaatjesverkleinen.nl. Ofzo. Makkelijker kan het niet.
Dat ga ik ook doenquote:
is makkelijker dan helemaal plaatje verkleinen enzoquote:
Dalando nee >:quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:24 schreef Dalando het volgende:
Te klein, en ik ga die linker bijsnijden.
Gr gr
Mooi genoeg dacht ik zo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:27 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Close enough
Oh, zo is het goedquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:27 schreef Dalando het volgende:
Close enough
Nou, het mag wel iets groter vind ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:27 schreef Dalando het volgende:
Close enough
1 | [img=315]http://i.imgur.com/YoskU.png[/img][img=315]http://i.imgur.com/Mafsk.jpg[/img] |
prima zoquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:27 schreef Dalando het volgende:
Close enough
Klik er eens opquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nou, het mag wel iets groter vind ik
dagquote:
Ik sta er niet op.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:27 schreef Dalando het volgende:
Close enough
Ouders. Zo awkward enzo.quote:
Jawel. Maar drinken waar je ouders bijzijn is zo raar.quote:
Gewoon met vrienden op stap gaan of terrasje pakken, schijt aan je ouders.quote:
Nee man. Ik heb geen vrienden.quote:
Ah, oke. En niemand om vanavond mee de stad in te gaan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:45 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Jawel. Maar drinken waar je ouders bijzijn is zo raar.
inb4 foreveralone.jpgquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:45 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb geen vrienden.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:47 schreef TWP het volgende:
[..]
Ah, oke. En niemand om vanavond mee de stad in te gaan?
Ook geen broer of zo?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:45 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Nee man. Ik heb geen vrienden.
Den Oever.quote:
Afwassen is wel leuk, stofzuigen ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:47 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ga maar eens afwassenMijn keuken staat een beetje vol
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:55 schreef coban het volgende:
OMGGG REZANIAAfuuuck sorry mannn
Ik had al zo'n kutgevoel dat ik een belangrijk persoon was vergeten
quote:
Dat ziet er toch niet uit, je begint maar lekker opnieuw.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:56 schreef coban het volgende:
Kut man dat is echt niet leuk. Paint anders je naam erbij
Nouja, leuk zou ik het niet noemen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:54 schreef coban het volgende:
[..]
Afwassen is wel leuk, stofzuigen ook
Ik ben blij dat wij een vaatwasser hebben, ik had echt een hekel aan afwassen op de camping vroeger.quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, leuk zou ik het niet noemen.
Weet je hoeveel werkquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit, je begint maar lekker opnieuw.![]()
Tja, ik ben maar een arme student, dus ik heb daar geen geld voorquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben blij dat wij een vaatwasser hebben, ik had echt een hekel aan afwassen op de camping vroeger.
Naja, als het veel is niet neequote:Op zaterdag 17 september 2011 14:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nouja, leuk zou ik het niet noemen.
Pretty please?quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:59 schreef coban het volgende:
[..]
Weet je hoeveel werken ik heb dat blaadje verscheurd enzo omg
quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:01 schreef aight1 het volgende:
pretty pretty pleaaaaase wont you ever ever feeeeel
like youre nooothing
Pink.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:01 schreef aight1 het volgende:
pretty pretty pleaaaaase wont you ever ever feeeeel
like youre nooothing
Ik had geen zin de afgelopen week om af te wassen, dus het was aardig veelquote:Op zaterdag 17 september 2011 15:00 schreef coban het volgende:
[..]
Naja, als het veel is niet nee![]()
Stofzuigen wel, dat is eeecht baass
Bedankt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:01 schreef coban het volgende:
Maybe ga ik wel een nieuwe makenmaar dan moet ik wel allemaaaaal namen op een rijtje hebben
Wel veel werk hoor.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:05 schreef Kakpizza het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ONEERLIJKE GEVOELENS DIT DATquote:
KUTLEVENquote:
Zet dat lijstje dan even hier neer, dan kijken we of je iemand bent vergeten.quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:08 schreef coban het volgende:
Ik heb nu 33 namen. Ik wil wel nieuwe maken mr niet iemand vergeten
Hoezo?quote:
Ah, oke.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |