Ben er 22 januari nog geweest tijden Beter kom je niet vs. Day-mar.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die zag ik ook janiet slecht voor zo'n prijs. Maar die locatie (/stad) is wel heel erg kut volgens mij?
mstx reactiequote:
Hoewel het op Q-Base voor een poosje best vet was, zal ik daar niet snel uit mn eigen heen gaanquote:Op maandag 19 september 2011 23:33 schreef haakon het volgende:
Ik ga er 26 november weer heen:
https://partyflock.nl/par(...)s_il_vous_plait.html
Oja, wij hebben nog een half uurtje Roms meegemaakt!quote:Op maandag 19 september 2011 23:37 schreef StM het volgende:
[..]
Hoewel het op Q-Base voor een poosje best vet was, zal ik daar niet snel uit mn eigen heen gaan
RichCalibier reactiequote:
Het was alweer te lang geleden dat ik heb gezeurd dus het mocht weerquote:
Weet niet of het nog zo is, maar je kon via vakantieveilingen.nl en ticketveiling.nl hier spotgoedkoop kaartjes voor scoren, had er twee voor een tientje.quote:Op maandag 19 september 2011 23:23 schreef StM het volgende:
https://partyflock.nl/party/204295:Inception.html
Je word blasé?quote:Op maandag 19 september 2011 22:43 schreef Krulliewullie het volgende:
Hello peoples! Heb ik iets gemist?
Frequence was wel ok voor 15 euro. Eerste Hardstyle artiest was erg verassend, voor de rest stukje Showtek, dbstf en Dutch Master meegemaakt maar jullie hebben niks gemist..Het kon erger, maar het kon vooral heeeel veeeeel beter!! Het was vooral zoveel mogelijk dezelfde dingen met hetzelfde populaire concept draaien. En dat was dan vooral digital-age-achtige dingen maar dan nog cheesy-er. Niks mis mee maar om nou gewoon niet meer af te wisselen??
Voor de rest wat fijne vage Electro/Techno meegepikt en Marcel Woods. Helaas is Marcel inmiddels ook al mee gaan doen met het remixen van hitjes; dan hoop je op het origineel, komt er weer zo'n kutclimax..
Gelukkig kwam Rank1 ook die alles heeft goedgemaaktEuphoria vond ik een stuk beter maar ik had er meer van verwacht; meer ouwe klappers, meer verassingen, meer edit en dat soort dingen. Ik bedoel het was wel mooi AVIO-avond! Maar het voelde alsof er gewoon opvallend veel AVIO artiesten waren geboekt op een 'standaard' feest. Volgende x maar weer niks verwachten dus
.
Die Re-Edit van Furybox danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:27 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers, er is weer een nieuwe Wake you from your boredom
Niicccceeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die afsluiter
The Outside Agency
Voor de liefhebbers, er is weer een nieuwe Wake you from your boredom
Niicccceeee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die afsluiter![]()
Niks mis met de afsluiter, wordt echter wel overmatig als afsluiter gebruiktquote:Op dinsdag 20 september 2011 13:51 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Niicccceeee!
Maar die afsluiter
08. Brainkicker & Bass Modulators – Ring That Shit
Precies.. en niet alleen als afsluiter. Heb hem inmiddels veel te vaak gehoord, en zo speciaal vond ik hem nou ook weer niet. Maar wel fijn dat ie als laatste is, klik ik gewoon wat eerder op het kruisjequote:Op dinsdag 20 september 2011 13:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Niks mis met de afsluiter, wordt echter wel overmatig als afsluiter gebruikt
Just as easy as....quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:02 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Maar wel fijn dat ie als laatste is, klik ik gewoon wat eerder op het kruisje![]()
Locatie is prima hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 23:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die zag ik ook janiet slecht voor zo'n prijs. Maar die locatie (/stad) is wel heel erg kut volgens mij? goedkoop, kutstad, 16+... voorspelt niet veel goeds.
Inderdaad heule dikke cdquote:Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik wil btw even melden dat ik de Q-base cd van thilo&evanti hele dikke shizzle vind...
Inderdaad, enige echt vette cd. Ik kon nauwelijks wat van die Thilo & Evanti cd maar wilde het wel gewoon eens proberen, dus aangezet en zeer positief bevallen! Luister hem nu regelmatig in de auto.quote:Op dinsdag 20 september 2011 14:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Inderdaad heule dikke cd![]()
Andere cd's doen me vrij weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |