Done!quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:25 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Mag Floris trouwens in de OP 21 juli
+1quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:12 schreef danic het volgende:
Ah, ik nu ook![]()
Ben benieuwd Liedjes, klinkt erg leuk!
SPOILER: Anne van pasgeboren tot één jaar!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh wat schattigquote:Op zaterdag 17 september 2011 20:34 schreef Vanyel het volgende:
We hebben een zwaaier
Sinds mevrouw het een uur of twee geleden doorhad, gaat die arm te pas en te onpas op en neer als ze maar het vaagste idee heeft dat er iemand naar haar kijkt.
*smelt*
quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:07 schreef Vanyel het volgende:
Ja ze moet iets doen om goed te maken dat het snode kind zich amper voortbeweegt.
Klinkt precies als mn grotequote:Op zaterdag 17 september 2011 22:26 schreef Vanyel het volgende:
De mijne observeert. Ze probeert vooral de dingen die met contact te maken hebben en de speeltjes. Voortbewegen interesseert haar niet verder dan tot waar iets leuks ligt.
Lui of efficiënt, dat weet ik nog niet
Knappe babyquote:Op zaterdag 17 september 2011 22:56 schreef Troeta het volgende:
Ik kreeg van de week wel 5 kusjes van Mex op m'n vond, dat vond ik ook zo lief!! Nu probeer ik het steeds weer,maar hij wil niet meer:(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |