Ouch! Scratch-X will do the trick denk.quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:58 schreef sittingtuck het volgende:
Heb gisteren toen ik enkele dode vliegen weg wilde poetsen wat krassen gemaakt met een spons.
Op deze plaats is het nu een stuk doffer (blauwzilver metallic is de kleur).
Heeft iemand huis tuin en keuken tips om de pijn wat te verlichten en / of tips voor producten in de handel die hier iets mee kunnen doen?
Verbaasde me er over dat ik zulke duidelijke krassen maakte (het was een nieuwe spons dus nog niet vuil) of kan het zijn dat ik krassen in de waslaag heb gemaakt ?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:59 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ouch! Scratch-X will do the trick denk.
Uit mijn hoofd, dus pin me er niet op vast. Swirlx is een chemische polish. Verwijderd opzich wel siwrls, maar bevat ook fillers. Scratchx is een echte polish voor handmatig gebruik.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:37 schreef sittingtuck het volgende:
Wat is het wezenlijke verschil eigenlijk tussen scratchX en swirlX?
Het is lichtblauw.quote:Op maandag 3 oktober 2011 12:43 schreef M3rcury het volgende:
[..]
En zo wordt grijs (of blauw?) toch echt heel erg mooi
Waar kom je vandaan? Misschien dat iemand van ons in de buurt woont en je kan/wilt helpen als je zelf de spullen niet hebt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 13:58 schreef sittingtuck het volgende:
Heb gisteren toen ik enkele dode vliegen weg wilde poetsen wat krassen gemaakt met een spons.
Op deze plaats is het nu een stuk doffer (blauwzilver metallic is de kleur).
Heeft iemand huis tuin en keuken tips om de pijn wat te verlichten en / of tips voor producten in de handel die hier iets mee kunnen doen?
Testraks een garagekrik besteld, wisselt toch iets makkelijker.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:40 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Daar ben ik ook benieuwd naar..
Eind oktober.. Tijd om de auto toch bijna compleet winterklaar te hebben
Binnen nu en 2 weken gaan de winterbandjes er bij mij op als het weer er naar is.
Vorige week de auto 'winterklaar' gemaakt met een volledige beurt + wax. Kan er nog wel een maand of 4 tegenaan zo. Enige nadeel is dat hij nu naar de garage is voor de versnellingsbak.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:40 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Daar ben ik ook benieuwd naar..
Eind oktober.. Tijd om de auto toch bijna compleet winterklaar te hebben
Binnen nu en 2 weken gaan de winterbandjes er bij mij op als het weer er naar is.
Ben er op zich wel tevreden over, maar heb ook nooit hele erge vervuilde velgen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:58 schreef Scorpie het volgende:
Die Spray & Rinse is maar matig, deed niet wat hij beloofde bij mij.
Die moet ik nog ff proberen. Ik heb verder een velgenwax staan, werkt wel goed.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ben er op zich wel tevreden over, maar heb ook nooit hele erge vervuilde velgen.
Oja, evt. Autoglym Intensive Tar Remover!
Ik heb geen speciale velgenwax, zie de meerwaarde ook niet echt. Misschien dat ie langer blijft zitten, maar dan wax ik wel een keertje extra.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die moet ik nog ff proberen. Ik heb verder een velgenwax staan, werkt wel goed.
http://carclean.nl/produc(...)_WW-1201_100814.aspxquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:01 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb geen speciale velgenwax, zie de meerwaarde ook niet echt. Misschien dat ie langer blijft zitten, maar dan wax ik wel een keertje extra.
Opzich best een goeie manier.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:55 schreef Goddelijker het volgende:
Ben aan het denken over heo ik mijn velgen weer helemaal als nieuw krijg:
- Poorboys World Spray and Rinse Wheel Cleaner met paar borstels/kwasten
- Iron.X
- Autoglym Intensive Tar Remover
- Kleien
- Handpads met Poorboys World Professional Polish
- EX-P
- Natty's Paste Wax
Ik heb geen Monello, helaas. En alles met het handje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:21 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Opzich best een goeie manier.
Je kan nog een Cone bestellen en dan mooi strak polijsten met Monello Finale/Mezzo..
Ik ga overigens hetzelfde doen.
Vergeet je je bandenspul ook niet voor de 8 bandjes?
Ik heb Wolfgang besteld, en ben benieuwd of het lekker werkt.. Ik hoop van wel, want 476ml voor 23 euro is natuurlijk absurt veelMaar als het doet wat ik overal lees, ben ik er wel blij mee.
Wheelwax ruikt echt heul lekker. Ik hoorde laatst iemand in huis roepen dat het naar de natuur rook hahaha. Vorige week binnen gekregen
Kom dan ff een keer hier langs, doen we je velgen samenquote:Op maandag 24 oktober 2011 15:59 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik heb geen Monello, helaas. En alles met het handje.
Bandenspul heb ik ook.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Goed plan! Ik ben erg benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |