Ik moet de binnenkant eigenlijk nog aanpakken, want het lijkt net of er een hond achterin ligt aan losse haren van de hond.quote:Op maandag 19 september 2011 13:19 schreef Scorpie het volgende:
Dit weekend geen tijd gehad voor mijn auto, en hij is zo smerig
Dan raad ik je aan om even hier te lezen:quote:Op vrijdag 30 september 2011 08:20 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Even hier wat leven in blazen..
Ik ga denk ik ook maar es een DAP kopen.
Ook in glans geeft het een behoorlijk verschilquote:Op vrijdag 30 september 2011 10:10 schreef SToRM81 het volgende:
Ziet er op het eerst zicht een goeie aanbieding uit (had m bijna besteld), maar als je dan nog pads en polijstmiddel erbij moet nemen kun je net zo goed de Raffini Starterskit nemen. Zoveel scheelt het dan ook niet meer qua prijs.
Ik ga trouwens 1 dezer dagen mijn auto eens kleinen. Ik ben wel benieuwd of dat veel verschil gaat geven
Om een uur of vijf beginnen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:53 schreef SToRM81 het volgende:
Hmm.. klinkt goed!
Probleem is alleen wel dat ik voor mijn deur niet echt een schaduwrijke plek heb waar ik de wagen overdag kan wassen.
Kleien maakt zeker verschil, vooral als je het nog nooit hebt gedaan. Ik was eerst ook sceptisch maar er kwam echt een hoop vervuiling van de lak die met gewoon wassen bleef zitten. Als je daarna een goede glaze gebruikt zoals bv Black Hole of White Diamond van Poorboys World getopt met een goede was dan zie je echt verschil.quote:Op vrijdag 30 september 2011 10:10 schreef SToRM81 het volgende:
Ik ga trouwens 1 dezer dagen mijn auto eens kleinen. Ik ben wel benieuwd of dat veel verschil gaat geven
Ik was mijn auto sowieso altijd in de namiddag/vroege avond. Waarschijnlijk dat ik vandaag de auto een was- en klei beurt geef. Misschien dat ik het resultaat hier wel even neerzetquote:
Nee, ik zou er wel graag nog een laag wax op zetten.quote:
Zelfde probleem hier. En volgend weekend is F1, dan komt het er ook niet meer van. Hopelijk dat ik Donderdag tijd heb.quote:Op maandag 19 september 2011 13:19 schreef Scorpie het volgende:
Dit weekend geen tijd gehad voor mijn auto, en hij is zo smerig
F1 is in Japan, ik dacht om 8 of 7 uur 's morgens. Zou je toch wel tijd genoeg moeten overhoudenquote:Op zondag 2 oktober 2011 23:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier. En volgend weekend is F1, dan komt het er ook niet meer van. Hopelijk dat ik Donderdag tijd heb.
En zo wordt grijs (of blauw?) toch echt heel erg mooiquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:12 schreef Goddelijker het volgende:
En omdat plaatjes meer zeggen dan woorden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hij trekt zelfs beestjes aan door de lekkere geur:
[ afbeelding ]
Over iets meer als een week is de auto jarig: 11 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |