volgens mij had Jaap zijn centjes opzij gezet bij Dsb bank en was hij een groot gedeelte kwijt, althans dat verteld hij in een interview maar goed dat kan natuurlijk ook weer een van zijn stomme grappen zijnquote:Op donderdag 29 september 2011 13:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom moet hij met al dat geld een gratis huis aangeboden krijgen? Wat een dikke vrek is het ook zeg om haast geen geld uit te geven omdat ie als miljonair te boek wil blijven staan. Sneu gedrag imo.
En wat dan nog? Er zijn wel meer mensen gedupeerd en die krijgen ook geen gratis huis aangeboden. Ik zie niet in op welke grond hij een huis zou moeten krijgen. Dat ie maar gaat werken, wat doet ie nu eigenlijk voor zijn brood?quote:Op vrijdag 30 september 2011 11:35 schreef sherezade het volgende:
[..]
volgens mij had Jaap zijn centjes opzij gezet bij Dsb bank en was hij een groot gedeelte kwijt, althans dat verteld hij in een interview maar goed dat kan natuurlijk ook weer een van zijn stomme grappen zijn
Dat zeg ik ook niet, ik doelde er meer op omdat hier wordt geschreven dat hij miljonair is maar volgens mij was dat niet meer langer het gevalquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:55 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
En wat dan nog? Er zijn wel meer mensen gedupeerd en die krijgen ook geen gratis huis aangeboden. Ik zie niet in op welke grond hij een huis zou moeten krijgen. Dat ie maar gaat werken, wat doet ie nu eigenlijk voor zijn brood?
Is Amanda ook een fokker dan ?quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:21 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat Amanda zwaar autistisch is, wisten we al
Wat erg voor dat kind; een zwaar autistische moeder met borderline die in de onderwereld zit...
quote:Op vrijdag 30 september 2011 16:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is Amanda ook een fokker dan ?![]()
wist ik niet...
Bron: Telegraafquote:DJ Afrojack wint Europese popprijs
De Nederlandse dj Afrojack heeft de prijs voor nieuw toptalent in de Europese popmuziek gewonnen. Hij won samen met negen andere artiesten de zogenoemde European Border Breakers Award 2012.
Dat maakten de Europese Commissie, het dagelijks bestuur van de Europese Unie, en de organisatie van muziekfestival Eurosonic-Noorderslag donderdag bekend. De prijzen worden op 11 januari volgend jaar in Groningen uitgereikt tijdens het muziekfestival.
Enkele andere winnaars zijn de Belgische Selah Sue, de Deense Agnes Obel en de Britse Anna Calvi. Eerder kregen onderen anderen de Nederlandse zangeres Caro Emerald en de huidige, hoogzwangere echtgenote van de Franse president Nicolas Sarkozy, Carla Bruni, de prestigieuze onderscheiding.
Om dit jaar te winnen, moesten de artiesten tussen 1 augustus vorig jaar en 31 juli dit jaar in Europa buiten het eigen land succes hebben geboekt met hun eerste album.
Best wel aardig voor een autistquote:
Ja, want:quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
zijn priveleven heeft dus duidelijk geen impact op zijn carierregaat zelfs stukken beter nu
Toen hij Amanda aan het bezwangeren was dus....quote:Om dit jaar te winnen, moesten de artiesten tussen 1 augustus vorig jaar en 31 juli dit jaar in Europa buiten het eigen land succes hebben geboekt met hun eerste album.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
zijn priveleven heeft dus duidelijk geen impact op zijn carierregaat zelfs stukken beter nu
Misschien heeftie zijn 'muze' wel buiten de deur gezetquote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want:
[..]
Toen hij Amanda aan het bezwangeren was dus....
Serieus? Dat wist ik gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 07:30 schreef Stokstaart het volgende:
Vond haar er wel ouder uitzien in DGK, eerder 25 dan 18 of 19 of zo
Nee, ik noem Afro Jack een pooier...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:53 schreef Copycat het volgende:
Noem je Amanda nu een afgedankte hoer?
is 1 van mijn favoriete nummers. Pitbullquote:
Jammer voor Paris!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer voor Amanda dat ze nooit de kans heeft gehad BFF van Paris Hilton te worden.
De vuile autist.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:59 schreef Gert het volgende:
Ojee, als Afrojack nu maar niet vergeet dat hij Nick uit Spijkenisse is!
In dat geval: stick to your roots, NICK!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vuile autist.
![]()
Zou hij ook een FOK!ker zijn?
De deelnemers van Oh Oh Cherso vinden dit vast hele toffe muziek.quote:
Commentaar van Amanda: "Met alle respect hoor, maar Paris Hilton is gewoon een dom blondje. Ja toch? Met een rijke papa."quote:
omfg daar wil je toch niet dood gevonden wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:01 schreef Gert het volgende:
[..]
In dat geval: stick to your roots, NICK!
[ afbeelding ]
"Ippesiepe"quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Commentaar van Amanda: "Met alle respect hoor, maar Paris Hilton is gewoon een dom blondje. Ja toch? Met een rijke papa."
vergeef mequote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De deelnemers van Oh Oh Cherso vinden dit vast hele toffe muziek.
Daar sta je dan. Op straat. Met heel je hebben en houden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Verschrikkelijk zwanger.
met de alimentatie die ze gaat krijgen heeft ze nooit meer een man nodig. Dat doet onze Mannie wel goed heurquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:39 schreef Gert het volgende:
Blijft natuurlijk vervelend voor haar dat ze al die maanden nog moet uitzitten voordat ze zich weer als neukertje kan aanbieden bij een (semi)-BN'er haar kwaliteiten weer te gelde kan maken.
Ik denk dat Double L eerst nog wel een rap gaat schrijven over de arme alleenstaande moeder.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:41 schreef mascara-klodder het volgende:
* mascara-klodder wacht op het boek
Mijn excuus, ze staat voor de Appie jaquote:
Vooralsnog hoopt ze iig dat Nick zijn dochter wel zal erkennen, dus zolang dat niet geregeld is zou het wel eens een tochtje naar de rechter kunnen betekenen om alimentatie te krijgen voor haar dochter.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
met de alimentatie die ze gaat krijgen heeft ze nooit meer een man nodig. Dat doet onze Mannie wel goed heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |