de enige neefjes van MJ die niet misbruikt zijn!quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:19 schreef MaJo het volgende:
3T helemaal vergeten, daar had ik nog posters vanToen viel ik nog op donkere mannen
gingen mijn bovenburen en hun duitse vrienden een paar maanden geleden op los. ik dacht dat het plafond naar beneden zou komen!quote:
collega van me had het altijd over Kaassie en JoJo. die jongen is uitgelachenquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah mijn beste vriendinnetje en ik waren ook helemaal gek van donkere mannen, R Kelly, K-Ci en Jojo
!!! Etcetera. Daarvoor waren het mannen met lang haar, Guns n Roses enzo
!!
Ik was naast 3T helemaal verliefd op Patrick Kluivertquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:21 schreef alors het volgende:
[..]
Hahah mijn beste vriendinnetje en ik waren ook helemaal gek van donkere mannen, R Kelly, K-Ci en Jojo
!!! Etcetera. Daarvoor waren het mannen met lang haar, Guns n Roses enzo
!!
Eigenlijk is het gewoon een dikke hoereplaatquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gingen mijn bovenburen en hun duitse vrienden een paar maanden geleden op los. ik dacht dat het plafond naar beneden zou komen!
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was naast 3T helemaal verliefd op Patrick KluivertKamer vol posters, t-shirt van hem en elke week Ajax kijken speciaal voor hem
Daarna had ik helemaal niks meer met negers
Eigenlijk wel mee eens jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:23 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon een dikke hoereplaat![]()
.
Ben er nu alweer zat van.
Lol ja Patrick Kluivertquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik was naast 3T helemaal verliefd op Patrick KluivertKamer vol posters, t-shirt van hem en elke week Ajax kijken speciaal voor hem
Daarna had ik helemaal niks meer met negers
ik ben een neger! en ik heb havo!quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:24 schreef alors het volgende:
[..]
Lol ja Patrick Kluivertdat was echt een knapperdje toen, nu is het zo'n papzakje. Ik vind donkere mannen nog steeds wel mooi hoor, maar niet alleen maar meer, en ik kom er ook bijzonder weinig tegen hier in het Noorden, en als dan zijn ze echt te dom om te poepen zeg maar
quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben een neger! en ik heb havo!
nee, ik liet een nat windje.....quote:Op zaterdag 17 september 2011 14:26 schreef alors het volgende:
[..]
heb je je schminkdoos erbij gepakt?
Een tweedehands Gazelle, gekregen toen ik m'n vormsel deed.quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
welk merk fiets hadden jullie?
ik had een Alpina (citybike) en later een Pon Jubileum uit 1983
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |