Hunter smoesquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omgg dit was mijn 1e perongeluk-lapo
Ja maar, schatje, je ziet mijn sarcasme toch wel? Het is hetzelfde soort als jij altijd gebruikt.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Overdrijven kan ook. Deze pic is een paar dagen oud en toen douchte ik hem niet
Ik hou je in de gatenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik meen het.
Die andere deed ik wel hunten
Wie niet. Ik kijk 24/5 naar haar lichaam. In het weekend niet, maar dan verplicht ik mezelf ook om lui te zijn.quote:
Laat je vriendin maar niet lezen wat jij uitspookt op de internetzquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie niet. Ik kijk 24/5 naar haar lichaam. In het weekend niet, maar dan verplicht ik mezelf ook om lui te zijn.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wie niet. Ik kijk 24/5 naar haar lichaam. In het weekend niet, maar dan verplicht ik mezelf ook om lui te zijn.
OOK SCHIJT AAN MIJ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef Rezania het volgende:
Onze kat hield niet van water, dat beest werd helemaal lijp toen mijn vader hem in de sloot gooide.
PS: Schijt aan de TT.
Ja ja jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben dronken, maar za ik nog een biertje nemen?
Ja!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Als ze D:\fk\fok.rar\ijsmeis maar niet ziet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Laat je vriendin maar niet lezen wat jij uitspookt op de internetz
Ik zal jou eens in de sloot gooien, eens zien wat jij er van vindt!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:49 schreef Rezania het volgende:
Onze kat hield niet van water, dat beest werd helemaal lijp toen mijn vader hem in de sloot gooide.
PS: Schijt aan de TT.
Doen! Pics + video van je boven-de-wc-actie gaarne.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Neequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jep.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nee, ik vroeg het gewoon.quote:
Smeer gewoon een veeg op zn wang,quote:
Ik sprong er vrijwillig achteraan.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in de sloot gooien, eens zien wat jij er van vindt!
[..]
Doen! Pics + video van je boven-de-wc-actie gaarne.
Hoi merelquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef 92Merel het volgende:
Even hoi zeggen en dan nu gaan slapen doei
Nee, geen schijt aan jou, te baas ditdat.quote:
Dan is die kat je pa vast dankbaarquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sprong er vrijwillig achteraan.Het was 30 graden.
Hallo!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef 92Merel het volgende:
Trusten meidquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef 92Merel het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef 92Merel het volgende:
Dat gelukkig weer niet.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan is die kat je pa vast dankbaarIn dat geval wel terecht trouwens hehe!
Niet hiernaar luisteren dit is vrouwenpraat..quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
SV DOE HET NIET LAAT JE NIET OPFOKKEN GROEPSDRUK DENK AAN JE GEZONDHEID
hier ga ik dus echt niet op reargerenquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef 92Merel het volgende:
Hoi doeiquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:51 schreef 92Merel het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hiernaar luisteren, dit is eckte vrouwenpraat
Echte mannen luisteren vaak niet naar echte mannen.. dus loop naar de koelkast en pak een lekker koude ice tea
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:52 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hier ga ik dus echt niet op reargeren
JIJ HEBT EEN SPIDERPIG UI! Wat geniaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Maak er gebruik van !!1!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:53 schreef Dalando het volgende:
2 dronken meisjes hier nu buiten
"van je HOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een ice T pakt ben je mietje voor leven SV.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maak er gebruik van !!1!! [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:54 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork gaat ook zijn nest opzoeken (goh, da's vroeg voor een vrijdag).![]()
And remember: Ome Hork kijkt naar jullie in zijn slaap
Welterusten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]![]()
[..]
JIJ HEBT EEN SPIDERPIG UI! Wat geniaalIk weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WelterustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, zo zeg je ice tea, ice T klinkt gewoon gangster weet jequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe patat/friet [ afbeelding ] ?
Ik spreek het uit als eisteequote:Op zaterdag 17 september 2011 00:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, zo zeg je ice tea, ice T klinkt gewoon gangster weet je
Wat jij wil jonge manquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik spreek het uit als eistee
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nu gemaaktNinjaaaaaaa editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu gemaaktFel beeldschermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu gemaaktGodver en je schrijft het ook nog als eisthee??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu gemaaktlekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Godver en je schrijft het ook nog als eisthee??
Ik voel dat MK en ik met elkaar verbonden zijnquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik spreek het uit als eistee
Dit is gewoon duister..quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
Ik voel dat MK en ik met elkaar verbonden zijn![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
wie van jullie gebruikt parfum?
Parfum is voor vrouwen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
ikquote:Op zaterdag 17 september 2011 01:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Jouw handschriftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Preciesquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Als je een ice T pakt ben je mietje voor leven SV.
Pak gewoon nog een biertje lekker koud met prik
quote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]ik zag hem pas net hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Het was geen haatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was meer van : Jouw handschrift
prachtig
![]()
![]()
Die G lijkt op een 9quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:06 schreef pimmetje2010 het volgende:
En je hebt indd een mooi handschrift
Heb jij wel een handschrift ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:07 schreef Plastic_zak het volgende:
Mijn handschrift durf ik niet te posten
okequote:Op zaterdag 17 september 2011 01:06 schreef GGMM het volgende:
Ik voorzie een internetrelatie tussen Mk en Pim.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 01:06 schreef GGMM het volgende:
Ik voorzie een internetrelatie tussen Mk en Pim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |