abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102056488
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:09 schreef Prive1990 het volgende:

[..]

Ja, ik snap jou en jij mij. Gelukkig.
Absoluut :)
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_102056740
Waarom heb je dat nodig als je je eigen identiteit wilt vormen? Het is nergens belangrijk voor..
pi_102060550
Cultuurvermenging is feitelijk altijd goed.

Zonder vermenging geen invloeden van buitenaf. Zonder invloeden van buitenaf geen mogelijkheid om anders te leren en te zien. Zonder anders leren en zien geen verandering. En zonder verandering sta je stil als een kasplant.
pi_102060851
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 september 2011 15:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Het heeft wel wat wanneer je je eigen identiteit wil vormen.
Alleen onzekere mensen gebruiken nationalisme of patriottisme als identificatie.
pi_102066701
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 17:52 schreef boyv het volgende:

[..]

Alleen onzekere mensen gebruiken nationalisme of patriottisme als identificatie.
:')
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
  zaterdag 17 september 2011 @ 21:13:50 #56
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_102068436
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 23:44 schreef Ikbenserieus het volgende:

[..]

Een gezin? Nee toch?
Blijven ze maar geld lenen en geven ze het uit aan Ferarri's ofzo?
Op een gegeven moment kán je niet meer lenen, en neemt de deurwaarder alles in.
Dus lijkt met sterk dit verhaal.
Bron?
Idioot hij bedoelt het 'koningshuis'. Open a.u.b. geen topic over iets waar je compleet de planken van mis slaat.
Je kan me vinden bij de bloemist
  zondag 18 september 2011 @ 14:13:15 #57
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_102095453
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:13 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Idioot hij bedoelt het 'koningshuis'. Open a.u.b. geen topic over iets waar je compleet de planken van mis slaat.
Ja ik weet nou wel dat hij het koningshuis bedoelde?
Heb jou nog nooit een topic zien openen, moraalridder.
Ik geef hem je morgen wel terug.
  zondag 18 september 2011 @ 15:39:19 #58
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_102099168
quote:
2s.gif Op zondag 18 september 2011 14:13 schreef Ikbenserieus het volgende:

[..]

Ja ik weet nou wel dat hij het koningshuis bedoelde?
Heb jou nog nooit een topic zien openen, moraalridder.
Ik ga ook geen topic openen over allochtonen, aangezien die marrokanen en turken waar jij het over hebt 9/10 keer in Nederland zijn geboren. De mensen die hier naar Nederland komen verneuken de boel niet. Die zijn politiek vluchteling in vele gevallen, denk je nou werkelijk met dat kleine brein van je dat die mensen het willen riskeren om terug te worden gezonden naar hun 'eigen' land. Waar deze mensen waarschijnlijk dood worden gemaakt.

Als je een beetje kan nadenken weet je toch wel dat die mensen niet hun leven willen riskeren? De mensen die naar Nederland komen vluchten zijn vaak ook hoog opgeleid want die zien in dat hun land niet meer te 'redden' is. De mensen waar jij het over hebt zijn idioten van het platteland, die kan je net als onze boeren vergelijken die gaan niet weg uit hun land.

Vat niet verkeerd op dat mijn voorkeur ook gewoon uit gaat naar 'rechts' niet extreem rechts zoals een wilders 'aanhanger'. Ik ben het gewoon zat dat mensen altijd het maar over hebben over allochtonen. Je pakt een hele verkeerde groep met dat woord aan.

Het volk wat jij bedoeld zijn gewoon autochtonen. Ik hoop dat ik je vandaag ander licht heb laten zien.

Wat betreft moraalridder heeft dat er daadwerkelijk niets mee te maken. Je moet gewoon weten waar je het over hebt.

Ik kan nog heel veel voorbeelden gaan noemen. Die bewaar ik wel voor een andere keer.
Je kan me vinden bij de bloemist
  zondag 18 september 2011 @ 16:47:03 #59
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_102101652
Mee eens. Sommige denken dat hier dezelfde cultuur geldt als in hun thuisland en dat hun mening hier ook meteen feit is. Nou, zo werkt het niet jongens. Hier is er een democratie en jullie dienen iedereen te respecteren. Doen jullie dit niet? Tja, dan mag je verwachten dat je daarvoor aangepakt word. :)
pi_102132391
Het zijn de menselijke vooroordelen die ervoor zorgen dat we over een tijd met niemand meer door een deur kunnen. Of je nou Turk bent, Marokkaan, Duits, Vlaams, Amerikaans of Afrikaans. Sommige mensen zullen nooit tevreden zijn met hun omgeving. De vraag is alleen of hun omgeving dan het probleem is of dat ze misschien eens wat meer in de spiegel moeten kijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')