quote:
Ik ga ook geen topic openen over allochtonen, aangezien die marrokanen en turken waar jij het over hebt 9/10 keer in Nederland zijn geboren. De mensen die hier naar Nederland komen verneuken de boel niet. Die zijn politiek vluchteling in vele gevallen, denk je nou werkelijk met dat kleine brein van je dat die mensen het willen riskeren om terug te worden gezonden naar hun 'eigen' land. Waar deze mensen waarschijnlijk dood worden gemaakt.
Als je een beetje kan nadenken weet je toch wel dat die mensen niet hun leven willen riskeren? De mensen die naar Nederland komen vluchten zijn vaak ook hoog opgeleid want die zien in dat hun land niet meer te 'redden' is. De mensen waar jij het over hebt zijn idioten van het platteland, die kan je net als onze boeren vergelijken die gaan niet weg uit hun land.
Vat niet verkeerd op dat mijn voorkeur ook gewoon uit gaat naar 'rechts' niet extreem rechts zoals een wilders 'aanhanger'. Ik ben het gewoon zat dat mensen altijd het maar over hebben over allochtonen. Je pakt een hele verkeerde groep met dat woord aan.
Het volk wat jij bedoeld zijn gewoon autochtonen. Ik hoop dat ik je vandaag ander licht heb laten zien.
Wat betreft moraalridder heeft dat er daadwerkelijk niets mee te maken. Je moet gewoon weten waar je het over hebt.
Ik kan nog heel veel voorbeelden gaan noemen. Die bewaar ik wel voor een andere keer.