ja maar dan spoor je zelf ook niet helemaal hoor.. in zo korte tijd gaan trouwen!quote:
Preciesquote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:07 schreef Ole het volgende:
[..]
ja maar dan spoor je zelf ook niet helemaal hoor.. in zo korte tijd gaan trouwen!
dus...quote:Sinead O'Connor weer terug bij man
van onze redactie
AMSTERDAM - Aan, uit, aan uit... Sinead O'Connor heeft besloten het wéér te gaan proberen met Barry Herridge.
"Yay! Ik ben ontzettend gelukkig. Ik houd heel veel van mijn knappe echtgenoot. Hij is naar huis gegaan om zijn pyjama te halen. Elke avond knuffelen. Happy Girl", schrijft Sinead op Twitter. "Mijn lieve man komt voor altijd bij me logeren."
Sinead en Barry trouwden begin december, maar na slechts zestien dagen gaf Sinead aan dat ze weer wilde scheiden. Een vrijpartij deed blijkbaar wonderen: een week later maakte de Ierse zangeres bekend dat ze haar huwelijk toch wilde redden. Kort daarna zag ze het getrouwde voor de tweede keer niet meer zitten. Maar nu heeft Sinead weer goede hoop. Is drie maal dan toch echt scheepsrecht voor de Nothing Compares 2U-zangeres?
quote:Sinead O'Connor wil naakt een interview geven
Sinead O'Connor wil in Playboy. © ANP
Sinead O'Connor. De 45-jarige zangeres verschijnt dikwijls in de media met haar opvallende uitspraken en ook dit keer is het haar gelukt de aandacht op zichzelf te vestigen. Sinead wil poseren voor de Playboy en deinst niet terug voor een interview in evakostuum.
De zangeres is naar eigen zeggen ruimdenkend nu ze ouder wordt. 'Het lijkt me leuk om helemaal naakt een interview te geven over een heel serieus onderwerp, bijvoorbeeld over de economie', vertelt Sinead volgens Contactmusic.
Een fotoshoot in Playboy staat op de 'bucket list' van de 45-jarige. (Redactie)
Dat we met kleding rondlopen om rekeningen voor onzinnige dingen te betalen das pas raarrrr.quote:
Want jij loopt liever naakt op straat?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:13 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Dat we met kleding rondlopen om rekeningen voor onzinnige dingen te betalen das pas raarrrr.
Zo zijn we toch echt begonnen lang geleden ? Wat fout is gegaan sindsdien, tjaaa, lange discussie denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want jij loopt liever naakt op straat?
Toen waren we nog behaard en hadden we beren- en mammoetvellen. Maar ga vooral je gang en maak een naakt statement!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:15 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Zo zijn we toch echt begonnen lang geleden ? Wat fout is gegaan sindsdien, tjaaa, lange discussie denk ik.
Haha, ik loop maar een beetje te kloten hé. Plus ik ben een koukleum.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toen waren we nog behaard en hadden we beren- en mammoetvellen. Maar ga vooral je gang en maak een naakt statement!
Zender / tijd?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:51 schreef Wessell het volgende:
zaterdag te zien in de The Graham Norton Show
quote:
weet ik veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |