abonnement Unibet Coolblue
pi_203180694
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 01:38 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Wat is haar beste nummer?
In ieder geval niet dat vreselijke afgezaagde janknummer van Prince. :r
´
pi_203180723
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Wat een harde woorden :{w
Boehoe. ;( snowflake be like.
Kun je nagaan hoe hard haar woorden bij haar eigen kind is aangekomen dat hij zichzelf van ellende heeft opgeknoopt.
´
pi_203180798
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 01:41 schreef Ole het volgende:

[..]
Nothing compares to you?
pi_203180799
Bijzonder om te zien dat iemand die aan een kontje heeft gevoeld [Marco] volledig kapot gemaakt dient te worden en deze vrouw die haar eigen kinderen volledig heeft verneukt alle sympathie krijgt.
Echt bijzonder maar wel typisch SHO.
´
pi_203180831
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Bijzonder om te zien dat iemand die aan een kontje heeft gevoeld [Marco] volledig kapot gemaakt dient te worden en deze vrouw die haar eigen kinderen volledig heeft verneukt alle sympathie krijgt.
Echt bijzonder maar wel typisch SHO.
Ik denk dat ik je wel een beetje snap, maar in hoeverre kun je iemand iets kwalijk die geestesziek is?
pi_203180849
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Bijzonder om te zien dat iemand die aan een kontje heeft gevoeld [Marco] volledig kapot gemaakt dient te worden en deze vrouw die haar eigen kinderen volledig heeft verneukt alle sympathie krijgt.
Echt bijzonder maar wel typisch SHO.
Tsja, sommigen denken dan weer precies anders, zoals bijvoorbeeld haar afkraken en vervolgens er geen probleem mee te hebben als ze zelfmoord gaat plegen. Dat soort rare figuren heb je hier ook.
pi_203180872
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik denk dat ik je wel een beetje snap, maar in hoeverre kun je iemand iets kwalijk die geestesziek is?
Tsja, iedereen heeft een grens waar sympathie ophoudt....
Mijn grens is bij het kapotmaken van je eigen kinderen.
´
pi_203180893
quote:
15s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:42 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Tsja, iedereen heeft een grens waar sympathie ophoudt....
Mijn grens is bij het kapotmaken van je eigen kinderen.
Nou ja, is nog steeds netter dan andermans kinderen.
-nee-
pi_203180895
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Tsja, sommigen denken dan weer precies anders, zoals bijvoorbeeld haar afkraken en vervolgens er geen probleem mee te hebben als ze zelfmoord gaat plegen. Dat soort rare figuren heb je hier ook.
Waarom zou ik daar problemen mee moeten hebben? Dit topic stamt van 2011, en veel eerder begon ze al met dreigen. Ik gun iedereen zijn rust als ze er zo naar snakken.
Ik ben ook voor euthanasie bij ondraaglijk lijden..
´
pi_203180911
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:44 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Nou ja, is nog steeds netter dan andermans kinderen.
Daar heb je een punt.
´
pi_203180934
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:44 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Waarom zou ik daar problemen mee moeten hebben? Dit topic stamt van 2011, en veel eerder begon ze al met dreigen. Ik gun iedereen zijn rust als ze er zo naar snakken.
Ik ben ook voor euthanasie bij ondraaglijk lijden..
Gunnen is wat anders dan het afzeiken van haar wat jij gisteravond liet zien. Bij gunnen leef je met iemand mee en vind je het fijn voor die ander dat bijv. X bereikt wordt. Uit niks uit jouw reactie blijkt dat je het fijn voor die 'grootste etterbak van Ierland' vindt.
pi_203180939
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:39 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik denk dat ik je wel een beetje snap, maar in hoeverre kun je iemand iets kwalijk die geestesziek is?
Aanvulling; zo kun je moord door een geestezieke, wat ze ook zijn, ook wel goedpraten.
´
pi_203180957
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Gunnen is wat anders dan het afzeiken van haar wat jij gisteravond liet zien. Bij gunnen leef je met iemand mee en vind je het fijn voor die ander dat bijv. X bereikt wordt. Uit niks uit jouw reactie blijkt dat je het fijn voor die 'grootste etterbak van Ierland' vindt.
I don't give a fuck. Ik mag haar niet, vind haar vreselijk. Mag dat ook al niet meer?
´
pi_203180985
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:51 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
I don't give a fuck
Je geeft anders wel een 'fuck' genoeg om haar in een compleet relaas af te branden. Je lult dus maar wat.

Maar genoeg aandacht aan jouw afzeikgedrag gegeven. Fijne dag verder.
pi_203180990
Misschien dat sommigen het beter hadden begrepen als je zelf een ouder hebt [gehad] die niet vies was van dreigen met zelfmoord.

Fijne dag verder! :W
´
  vrijdag 14 januari 2022 @ 09:03:50 #291
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_203181106
quote:
4s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:27 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Boehoe. ;( snowflake be like.
Kun je nagaan hoe hard haar woorden bij haar eigen kind is aangekomen dat hij zichzelf van ellende heeft opgeknoopt.
Ook goedemorgen.

Moeders heeft ernstige psychische problemen, maar kan dan evengoed veel van haar kind houden.
Wie ben jij dan om hier zo cru en ongeletterd over te oordelen?

Je komt over alsof je emotioneel nog in je kinderjaren zit, maar kunt dan 'toevallig' wel zelfstandig inloggen op fok! en misschien ook nog eigenhandig je brinta klaarmaken! ^O^

Lees over een jaar of twintig nog een keer je teksten terug en ga je dan alsnog schamen..
love & heet
  vrijdag 14 januari 2022 @ 09:09:04 #292
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_203181165
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:36 schreef Kim-Holland het volgende:
Bijzonder om te zien dat iemand die aan een kontje heeft gevoeld [Marco] volledig kapot gemaakt dient te worden en deze vrouw die haar eigen kinderen volledig heeft verneukt alle sympathie krijgt.
Echt bijzonder maar wel typisch SHO.
Dus het gaat je eigenlijk om het "kapotmaken" als zodanig _O-
love & heet
  vrijdag 14 januari 2022 @ 09:11:45 #293
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_203181185
quote:
12s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 08:48 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]
Aanvulling; zo kun je moord door een geestezieke, wat ze ook zijn, ook wel goedpraten.
Soms wel. Bye now :W
love & heet
pi_203181197
In mijn ogen maakt iemand, die daadwerkelijk suïcidaal is, er niet zo'n bombarie van. Echte suïcidale lijden in stilte.

Dit is gewoon een zoveelste kreet naar aandacht. (Maakt de situatie overigens niet minder wrang)
pi_203184791
Sinéad O'Connor wil overleden zoon ‘achterna’, zangeres opgenomen in ziekenhuis

Sinéad O’Connor (55) heeft zichzelf laten opnemen in het ziekenhuis. Dat meldt de Ierse zangeres, vier dagen nadat haar zoon levenloos werd gevonden, op Twitter. ‘Ik ben verloren zonder mijn kind en ik haat mezelf. Het ziekenhuis zal een tijdje helpen. Maar ik ga Shane vinden. Dit is slechts uitstel’, luidt een van de ernstige tweets.


Sinéads zoon was suïcidaal en werd daarvoor behandeld in een kliniek. Ondanks dat hij 24 uur per dag onder toezicht stond, wist hij buiten te komen. De jongen was volgens The Mirror voor het laatst in Zuid-Dublin gezien. O’Connor stuurde vorige week nog een oproep aan Shane om zich te melden bij een politiebureau, maar twee dagen later liet ze weten dat zijn levenloze lichaam was aangetroffen.

‘Mijn mooie zoon, het licht van mijn leven, heeft besloten om zijn strijd op aarde te beëindigen en is nu bij God’, schreef O’Connor. ‘Moge hij rusten in vrede en laat niemand zijn voorbeeld volgen. Mijn schat. Ik houd zo veel van je. Ik hoop dat je rust hebt gevonden.’

‘Mijn schuld’
Het verlies van Shane is zo hard binnengekomen bij O’Connor, dat ze gisteren meerdere verwarde berichten deelde op Twitter. Zo schreef ze onder meer dat ‘God haar verkeerd heeft gemaakt’ en dat de dood van Shane haar schuld is. ‘Ik verdien het niet om te leven. Dit is mijn fout en die van niemand anders.’

De inhoud van de Tweets werden naarmate O’Connor meer deelde, steeds heftiger. ‘Ik heb besloten mijn zoon achterna te gaan. Het heeft geen nut om te leven zonder hem. Alles wat ik aanraak, verpest ik. Ik ben alleen gebleven voor hem. En nu is hij weg. Ik heb mijn familie vernietigd. Mijn kinderen willen me niet kennen. Ik ben een slecht persoon. Jullie denken alleen dat ik aardig ben omdat ik kan zingen. Maar ik ben niet aardig.’

In het laatste bericht dat de zangeres deelt, biedt ze haar excuses aan voor haar eerdere uitspraken. ‘Het spijt me. Ik had dat niet moeten zeggen. Ik ben met agenten onderweg naar het ziekenhuis. Het spijt me dat ik iedereen heb laten schrikken. Ik ben verloren zonder mijn kind en ik haat mezelf.’

Volgens O’Connor zal het ziekenhuis haar ‘een tijdje helpen’, maar is ze vastberaden Shane ‘te vinden’. ‘Dit is slecht uitstel’, waarschuwt ze haar ruim 46.000 volgers


https://www.ad.nl/show/si(...)ziekenhuis~ab846473/
pi_203185245
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sinéad O'Connor wil overleden zoon ‘achterna’, zangeres opgenomen in ziekenhuis

Sinéad O’Connor (55) heeft zichzelf laten opnemen in het ziekenhuis. Dat meldt de Ierse zangeres, vier dagen nadat haar zoon levenloos werd gevonden, op Twitter. ‘Ik ben verloren zonder mijn kind en ik haat mezelf. Het ziekenhuis zal een tijdje helpen. Maar ik ga Shane vinden. Dit is slechts uitstel’, luidt een van de ernstige tweets.


Sinéads zoon was suïcidaal en werd daarvoor behandeld in een kliniek. Ondanks dat hij 24 uur per dag onder toezicht stond, wist hij buiten te komen. De jongen was volgens The Mirror voor het laatst in Zuid-Dublin gezien. O’Connor stuurde vorige week nog een oproep aan Shane om zich te melden bij een politiebureau, maar twee dagen later liet ze weten dat zijn levenloze lichaam was aangetroffen.

‘Mijn mooie zoon, het licht van mijn leven, heeft besloten om zijn strijd op aarde te beëindigen en is nu bij God’, schreef O’Connor. ‘Moge hij rusten in vrede en laat niemand zijn voorbeeld volgen. Mijn schat. Ik houd zo veel van je. Ik hoop dat je rust hebt gevonden.’

‘Mijn schuld’
Het verlies van Shane is zo hard binnengekomen bij O’Connor, dat ze gisteren meerdere verwarde berichten deelde op Twitter. Zo schreef ze onder meer dat ‘God haar verkeerd heeft gemaakt’ en dat de dood van Shane haar schuld is. ‘Ik verdien het niet om te leven. Dit is mijn fout en die van niemand anders.’

De inhoud van de Tweets werden naarmate O’Connor meer deelde, steeds heftiger. ‘Ik heb besloten mijn zoon achterna te gaan. Het heeft geen nut om te leven zonder hem. Alles wat ik aanraak, verpest ik. Ik ben alleen gebleven voor hem. En nu is hij weg. Ik heb mijn familie vernietigd. Mijn kinderen willen me niet kennen. Ik ben een slecht persoon. Jullie denken alleen dat ik aardig ben omdat ik kan zingen. Maar ik ben niet aardig.’

In het laatste bericht dat de zangeres deelt, biedt ze haar excuses aan voor haar eerdere uitspraken. ‘Het spijt me. Ik had dat niet moeten zeggen. Ik ben met agenten onderweg naar het ziekenhuis. Het spijt me dat ik iedereen heb laten schrikken. Ik ben verloren zonder mijn kind en ik haat mezelf.’

Volgens O’Connor zal het ziekenhuis haar ‘een tijdje helpen’, maar is ze vastberaden Shane ‘te vinden’. ‘Dit is slecht uitstel’, waarschuwt ze haar ruim 46.000 volgers


https://www.ad.nl/show/si(...)ziekenhuis~ab846473/
Ze heeft zichzelf laten opnemen, maar het is alleen maar uitstel. Dat snap ik dus niet als je je zoon achterna wil dan doe je dat zonder aankondiging. En je wel oplaten nemen, maar al zeggen dat het niet helpt. Heel tegenstrijdig dit. Ik kan niet zo goed tegen dit soort mensen. Ik denk dan je bent schijnbaar nooit gelukkig geweest en zal dat ook wel niet worden doe het maar dan heb je rust.
  zaterdag 15 januari 2022 @ 07:18:10 #297
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_203198111
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 01:52 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Hmm, ja daar was ik al bang voor. Een aardig nummer geschreven door Prince toch? En zij heeft dit dan ingezongen.

Maar ja, als dat nu het muzikale hoogtepunt was, hebben we het niet over een groot artiest, laten we eerlijk zijn.

Even op wikipedia gekeken - een wat rommelig leven: uit een gebroken gezin, zelf drie keer getrouwd, vier kinderen, bekeerd tot de islam (voordeel: hoofddoek zal bij haar wel niet nodig zijn), gerommel met de IRA.
"daar was ik al bang voor" :'(

'Troy' schreef ze zelf (o.a.) en is een zeer mooi nummer.

Even beter rondneuzen voordat je begint te zeiken, Gerda.



[ Bericht 0% gewijzigd door sly-nl op 15-01-2022 07:41:03 ]
love & heet
pi_203199311
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 18:32 schreef deedeetee het volgende:
Daar gaat ze weer..... arme ziel..... -O-
Zo vreselijk. Ik vraag me af of het niet beter voor haar is als ze niet meer leeft, hoe cru dat ook klinkt.
Ik zie het niet meer goedkomen met haar, heel verdrietig. :'(
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_203199425
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 22:25 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Wat een harde woorden :{w
Zeg dat wel. Ik vind dat ook onbegrijpelijk. Sinead is ernstig geestesziek en al heel erg lang. Haar leven moet een hel zijn. Sommige mensen ontberen echt elke vorm van empathisch vermogen.


quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 00:46 schreef Draaksel het volgende:

[..]
Ja. Als ze zo graag bij hem wil zijn. Waarom houdt iedereen haar dan tegen? Het is toch haar eigen keuze.
Iedereen riep destijds…je kan jezelf niks aandoen want je hebt een kind.
Nou, die vlieger gaat nu niet meer op dus laat de vrouw doen wat ze al zo lang wil.
Jawel, nog twee andere kinderen. Of drie? Want ik las net dat ze vier kinderen in totaal had.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 09:13 schreef Alloch87 het volgende:
In mijn ogen maakt iemand, die daadwerkelijk suïcidaal is, er niet zo'n bombarie van. Echte suïcidale lijden in stilte.

Dit is gewoon een zoveelste kreet naar aandacht. (Maakt de situatie overigens niet minder wrang)
Dit hoor ik vaker, maar is echt niet per definitie waar. Ook "aankondigers" zetten regelmatig door, zeer zeker onder Borderline patienten waar 10% door suïcide overlijdt.

[ Bericht 28% gewijzigd door GwanGwaa op 15-01-2022 10:47:27 ]
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_203200468
Sympathie for the devil child-abuser.

Kindermishandeling in één van zijn ergste soort.. met zelfmoord van een kind tot gevolg. Maar boehoeeee de mishandelaar is zoooo zielig.

Benieuwd of al die schijnheilen hier net zoveel empathie/sympathie zouden hebben als Sinead een vent/vader was die zijn kinderen zwaar geestelijk mishandeld. Het antwoord kan ik wel raden.....
´
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')