Van Allah mag je geen zelfmoord plegen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:09 schreef dexamfetamine het volgende:
Misschien was het wel Allah's wil
Ik denk niet dat het na dit drama nog lang zal duren..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh wow ik dacht bij een kick van dit tipic dat zijzelf aan haar einde zou zijn gekomen... heftig zeg.
Wat een harde woordenquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Zeker wel ME ME ME. Wat ze schrijft is precies hoe ze is. Een grotere etterbak bestaat er in Ierland volgens mij niet.
Geen woord gelogen dus vanuit haar eigen optiek, ze weet het maar al te goed.
Ze is net zo'n imbeciel als Samantha de Jong, misschien erger nog. Het enige verschil is dat ze aardig kon zingen, that's it.
Dat iemand van het padje is, geen probleem, hoor, maar zodra je je eigen kinderen de afgrond induwt met je gekkigheid, met ophanging als laatste daad van een kind nog, verdien je zeer zeker niet mijn empathie. Die gaat enkel en alleen naar haar kinderen en hun vader[s].
Je zal haar kind maar zijn.....en alle sympathie gaat naar die mafklapper. En ze zal er ook alles aan doen om die aandacht op te eisen.![]()
Dat ze zoveel heeft meegemaakt mag op een gegeven moment geen excuus meer zijn, maar ze lijkt het wel fijn te vinden om daarop voort te borduren gezien haar eeuwige slachtofferrol en haar eeuwige gedreig met zelfmoord.
Mens, hou je muil en doe het gewoon! Dan heeft iedereen en vooral jezelf de rust waarnaar zo hard verlangd wordt.
Echt, zo klaar mee met zulke figuren.
Ja. Als ze zo graag bij hem wil zijn. Waarom houdt iedereen haar dan tegen? Het is toch haar eigen keuze.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Zeker wel ME ME ME. Wat ze schrijft is precies hoe ze is. Een grotere etterbak bestaat er in Ierland volgens mij niet.
Ze is net zo'n imbeciel als Samantha de Jong, misschien erger nog. Het enige verschil is dat ze aardig kon zingen, that's it.
Dat iemand van het padje is, geen probleem, hoor, maar zodra je je eigen kinderen de afgrond induwt met je gekkigheid, met ophanging als laatste daad van een kind nog, verdien je zeer zeker niet mijn empathie. Die gaat enkel en alleen naar haar kinderen en hun vader[s].
Je zal haar kind maar zijn.....en alle sympathie gaat naar die mafklapper. En ze zal er ook alles aan doen om die aandacht op te eisen.![]()
Dat ze zoveel heeft meegemaakt mag op een gegeven moment geen excuus meer zijn, maar ze lijkt het wel fijn te vinden om daarop voort te borduren gezien haar eeuwige slachtofferrol en haar eeuwige gedreig met zelfmoord.
Mens, hou je muil en doe het gewoon! Dan heeft iedereen en vooral jezelf de rust waarnaar zo hard verlangd wordt.
Nothing compares to you?quote:
Hmm, ja daar was ik al bang voor. Een aardig nummer geschreven door Prince toch? En zij heeft dit dan ingezongen.quote:
Lucht het op?quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:30 schreef Kim-Holland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |