quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Reuzenpissenbedden, ja he?Ja, LOL, dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hoe heet die mf?quote:
Predator heeft honger, maar ik heb geen zin om op te staan.quote:
Dat ziet er uit als het Stratumseind op een zaterdagavond. Over 380 miljoen jaar hebben we dus weer volop verse olie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
Kun je je Brabant voorstellen, 380 miljoen jaar geleden?
[ afbeelding ]
Die beesten produceren ons schaliegas.
Ik zeg toch, geologie = 50% kunst, 50% wetenschap.quote:
hardop schaterlach.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als het Stratumseind op een zaterdagavond. Over 380 miljoen jaar hebben we dus weer volop verse olie.
Best drukquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
Kun je je Brabant voorstellen, 380 miljoen jaar geleden?
[ afbeelding ]
Die beesten produceren ons schaliegas.
Oh, sorry!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:57 schreef L-E het volgende:
Verdomme Q, ik vroeg hoe het met je gaat.
de meeste die er rondzwalken zijn stevig in de olie jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als het Stratumseind op een zaterdagavond. Over 380 miljoen jaar hebben we dus weer volop verse olie.
Ja?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, sorry!
Ja, het gaat mieters met mij.En met jou?
Zit er dan een of andere toekomstige geoloog:quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef Q. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo zijn cursus voor te bereiden:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zeg toch, geologie = 50% saaiheid, 50% in een kuil leven.
quote:
Lekker warme zee, net ten zuiden van de evenaarquote:
Q HEEFT EEN VRIENDINNETJE!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog 2,5 weken werken voor ik 3 weken naar Madagaskar ga, werk gaat lekker, sociaal gaat het lekker, in de liefde gaat het lekker en ik ben gezond.
Jij verbeeldingsloze zeepkistenpoetser!quote:
Ik geloof het allemaal nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lekker warme zee, net ten zuiden van de evenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |