JE BENT GEWOON JALOERS KUTLUL!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef utopie het volgende:
[..]
Gewoon de lyrics van Acda en de Munnik hoorWoordje vervangen door Paul en je vind het al helemaal geweldig ?
Haha! Ik wou dat net editten! toen ik het dacht; verscheen jouw bericht.quote:
Wat een kneusquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:54 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik zou me wel heul erg vereerd voelen als je dat voor mij wilt doen
WAT WOU JE DOEN DAN? VECHTEN KOM DAN ? JKOM DAN !quote:
quote:
Bitch Fightquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:55 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT WOU JE DOEN DAN? VECHTEN KOM DAN ? JKOM DAN !
Wie ben je in godsnaam en wat voor entertainment waarde heb je?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef BoleroPower het volgende:
Ik begin te merken dat ik steeds minder begin te FOK!ken heeft iemand dit ook gehad? Weet iemand ook hoe je wel weer veel kunt gaan FOK!ken. Of hoe ik deze ziekte kan vermijden?
Nou, stukgaan van het lachen heb ik nog nooit gedaan door FOK!.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:16 schreef Akkerr het volgende:
Word.![]()
Heb wel eens dat er wat dagen zijn met wat mindere topics.. Maar ook genoeg avonden waarbij ik weer stukga van het lachen door FOK!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Nou, stukgaan van het lachen heb ik nog nooit gedaan door FOK!.
Ik zie mezelf al zitten achter de computer.
Ik had dat laatst bij KLB maar dat mocht ik niet vertellen van ludosanders.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Akkerr het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch af en toe wel van die topics, waarbij je echt stuk gaat van het lachen toch? Vooral die paint topics moet ik ik wel vaak om lachen..
Vertel..quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:20 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik had dat laatst bij KLB maar dat mocht ik niet vertellen van ludosanders.
Van binnen lach ik,quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:19 schreef Akkerr het volgende:
[..]
![]()
Je hebt toch af en toe wel van die topics, waarbij je echt stuk gaat van het lachen toch? Vooral die paint topics moet ik ik wel vaak om lachen..
Mijn entertainment waarde is dat ik het wel is met je moeder heb gedaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef static het volgende:
[..]
Wie ben je in godsnaam en wat voor entertainment waarde heb je?
Mijn god.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:58 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Mijn entertainment waarde is dat ik het wel is met je moeder heb gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |