Hoe lang al? Ik hoop voor je dat het doorzetquote:Op zaterdag 17 september 2011 18:32 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik ben benieuwd of menicole al is bevallen oid!
Ik heb een app gedownload waarmee ik de duur en regelmatigheid kan peilen. Handig! Vooralsnog is er elke 20 minuten wel een golf pijn, soms zit er ook minder tijd tussen.
Wat een lief babietje staat hier in t topic trouwens
Waar eh .. Heb je zon wrapper-achtig product voor nodig dan?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:17 schreef wickie het volgende:
Oh die is ook mooi Octo! Ik ben ook zo dol op de Wallaboo voetenzak in de maxi cosi. Heerlijk ding.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:36 schreef Aventura het volgende:
Ook handig voor bezoekjes aan het cb (ligt ie in zn nakie of luier in vlak voor en tussen het meten en wegen door) en rondom het badritueel. Ik pak mn mannetje ook weleens in voor het voeden. Heerlijk knus, zo'n 'pakketje baby' tegen je aan.
Nou, ik google me suf, maar zo eentje kan ik niet vinden...quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:20 schreef wickie het volgende:
Ik heb deze keer een 'bunting bag' van DPAM genomen het is een soort van lekkere dikke, dekbedachtige zak. Handig voor in de box maar ook in de kinderwagen heb ik al gemerkt. Je kan hem ook helemaal openklappen en dan is het een dekentje of plaidje. Ik ben er superblij mee en heb m al veel gebruikt deze week. (ik zit mobiel dus kan geen foto posten).
TAP, hoe gaat? Zit er regelmaat in? Ik hoop toch voor je dat het doorzet!
En Menicole, zou ze al bevallen zijn?
quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:44 schreef bitterend het volgende:
Isis ik heb het gevonden op DPAM website
zoek zo de link voor je
edit: tadaaaa http://www.dpam.com/en/ride/baby-buntings-c-3_147_151.html
Oeh spannend TAP! Sterkte & succes!!!! Ga je zo bellen?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
Er zit de laatste paar iets meer dan 6 minuten tussen. De golven duren tussen de 45 sec en een minuut en zijn heviger dan vanmiddag. Ik denk wel dat eea is begonnen nu
Ohhhoooohhhooo!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:48 schreef Take_A_Picture het volgende:
Er zit de laatste paar iets meer dan 6 minuten tussen. De golven duren tussen de 45 sec en een minuut en zijn heviger dan vanmiddag. Ik denk wel dat eea is begonnen nu
Goede tips horen zeker in de topic!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:49 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Senk joe!
Ik besef me nu dat ik eigenlijk voor in de (Mima) wagen al zoiets erbij heb gekocht, is super zacht van binnen en heerlijk warm...
Verder gebruik ik nu voor het CB (ja sorry ik hoor niet in dit topic) een gehaakt dekentje en ook voor over haar heen in de MC en de box. Maar da's misschien niet warm genoeg voor de winter... Ik ga er even over nadenken, ik vind de prijs iig een stuk vriendelijker dan de Lodger...
[ afbeelding ]
Je bent over een paar uur gewoon mama!!!quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb een heleboel zooi, maar geen bunting bag
Ik ga bellen als ik een uur lang om de 5 minuten een wee heb. Zei ik nou met dat ik weeën heb?
Het zijn absoluut weeën, dit gevoel, de pijn, herken ik van vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop