abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:30:04 #1
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102025962

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaElisaBGreys

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Nokwanda | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | DeZwabber | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Tombolafan | Takaiki | APK | Rewimo | Oognip | indaha | _Multiply86_ | Mama_mia | Troel

2pp0kgm.gifmolenke.gifwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpg
dinges.jpgmeowresized.gifBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgknabbel.gifelfhead.jpglips.jpg
woei.gifuui1.pngAngels_teu20[1].gifmarat.jpgMikmak.jpg1.jpgCat.jpg_MG_2167.jpgstupidfok.GIF
ss.JPG

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

We hebben ook een eigen IRC chat kanaal! http://irc.tweakers.net/FFSC of irc.fok.nl #ffsc . Wees welkom!!!

Deze OP is HIER te vinden!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 september 2011 @ 18:37:20 #2
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_102026218
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef Qwea het volgende:
Tuurlijk, maar laat mensen dan maar ipv 220, 250 euro betalen en ga dan niet het basis pakket dusdanig uitkleden dat straks dingen zoals eczeem niet meer vergoedt worden :{
Ja, is wel lullig als je eczeem krijgt en het dan niet eens vergoed wordt :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:44:04 #3
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102026455
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:37 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja, is wel lullig als je eczeem krijgt en het dan niet eens vergoed wordt :P
}:|
pi_102026650
Net op tijd terug uit het bos.. begint hier al aardig te rommelen. ;(
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 september 2011 @ 18:52:20 #5
13151 crew  Rewimo
pi_102026775
Hier nog blauwe lucht tussen de wolken boven de mais. Kl*** mais :( Ik wil m'n uitzicht terug.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 september 2011 @ 18:53:09 #6
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102026795
ik eet broccoli en MM en Baloe wortelen :P
pi_102026945
Billuuuh
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 september 2011 @ 19:18:07 #8
13151 crew  Rewimo
pi_102027865
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 18:53 schreef Qwea het volgende:
ik eet broccoli en MM en Baloe wortelen :P
Ik had broccoli, bloemkool en wortel, de mannen hadden erwtjes ( :r ). Maar ik moest ook broccoli afstaan aan mijn zoon, de bietser :{w
pi_102027982
Ik heb nog 15 minuten om te koken voor ik weg moet. :D
Anderhalf uur met de Wielewaal aan de foon gehangen. :') Mijn moeder belde me intussen mobiel, die dacht dat de vaste lijn stuk was. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2011 @ 19:31:05 #10
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102028560
Drie ton voor een dedicated website vind ik eigenlijk niet eens zo gek, als je bedenkt dat één full-time ICT'er al een ton per jaar kost. Verder hadden ze het over foto's dacht ik, het koningshuis gaat niet een middagje in het Vondelpark met een fotograaf van om de hoek zitten, daar moet de nodige beveiliging en shit om heen. En die server staat natuurlijk niet aan een ADSL-lijntje in de meterkast van Paleis Noordeinde.

Dat gezegd hebbende, hoe de overheid de laatste tijd in het nieuws gekomen is qua ICT lijkt het er wel op dat er geen geld aan uitgegeven wordt. Of zou het er mee te maken hebben dat een zeker persoon sinds een paar maanden niet meer over de overheids-ICT zorgt ;)
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:39:24 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102029006
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:18 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik had broccoli, bloemkool en wortel, de mannen hadden erwtjes ( :r ). Maar ik moest ook broccoli afstaan aan mijn zoon, de bietser :{w
Ik heb wat broccoli afgestaan aan mijn hond :P
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:44:22 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102029244
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:31 schreef Barbaaf het volgende:
Drie ton voor een dedicated website vind ik eigenlijk niet eens zo gek, als je bedenkt dat één full-time ICT'er al een ton per jaar kost. Verder hadden ze het over foto's dacht ik, het koningshuis gaat niet een middagje in het Vondelpark met een fotograaf van om de hoek zitten, daar moet de nodige beveiliging en shit om heen. En die server staat natuurlijk niet aan een ADSL-lijntje in de meterkast van Paleis Noordeinde.

Dat gezegd hebbende, hoe de overheid de laatste tijd in het nieuws gekomen is qua ICT lijkt het er wel op dat er geen geld aan uitgegeven wordt. Of zou het er mee te maken hebben dat een zeker persoon sinds een paar maanden niet meer over de overheids-ICT zorgt ;)
Ik vind het serieus te belachelijk voor woorden. Waarom moet dat 3! ton kosten? Hosting kost geen moer tegenwoordig. Ook niet de grote pakketten. Waarom hebben ze een fulltime ict'er nodig? En reken maar niet dat de beveiliging van de fotograaf hieronder valt. Ik neem aan dat de server gewoon in redbus oid staat, dan nog. Waarom kunnen ze het niet gewoon bij een hosting bedrijf onderbrengen? Dat doet 98% van Nederland.
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:53:13 #13
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_102029632
Halloooooooo, ik heb al lekker geslapen zeg _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:54:56 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102029711
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Halloooooooo, ik heb al lekker geslapen zeg _O-
luiwammes
pi_102029815
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:44 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind het serieus te belachelijk voor woorden. Waarom moet dat 3! ton kosten? Hosting kost geen moer tegenwoordig. Ook niet de grote pakketten. Waarom hebben ze een fulltime ict'er nodig? En reken maar niet dat de beveiliging van de fotograaf hieronder valt. Ik neem aan dat de server gewoon in redbus oid staat, dan nog. Waarom kunnen ze het niet gewoon bij een hosting bedrijf onderbrengen? Dat doet 98% van Nederland.
1) Een overheidssite draait niet ff in redbus.
2) een goeie designer kost nog wel meer dan een ton per jaar.
3) na alle security grapjes en geintjes moet die site dus écht waterdicht zijn, dus dat stelt eisen aan de hosting, beveiliging, en bouw van de site.

Ik vind 3 ton een koopje, en das echt geen grapje. Zeker als dat incl. onderhoud, beveiliging, hosting, etc. is.
  vrijdag 16 september 2011 @ 19:58:43 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102029898
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:57 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

1) Een overheidssite draait niet ff in redbus.
2) een goeie designer kost nog wel meer dan een ton per jaar.
3) na alle security grapjes en geintjes moet die site dus écht waterdicht zijn, dus dat stelt eisen aan de hosting, beveiliging, en bouw van de site.

Ik vind 3 ton een koopje, en das echt geen grapje. Zeker als dat incl. onderhoud, beveiliging, hosting, etc. is.
1) Wat is er mis met redbus oid voor de overheid?
2) een ton per jaar voor wat design werk? Ik vind het belachelijk.
3) Wedden dat na die 3 ton die site nog steeds niet waterdicht is.

Ik vind het belachelijk, en dat is ook echt geen grapje :P

Hoe is het met je crib?
pi_102029967
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 19:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

1) Wat is er mis met redbus oid voor de overheid?
2) een ton per jaar voor wat design werk? Ik vind het belachelijk.
3) Wedden dat na die 3 ton die site nog steeds niet waterdicht is.

Ik vind het belachelijk, en dat is ook echt geen grapje :P

Hoe is het met je crib?
Nou gezien de laatste overheidsfails kunnen ze het niet maken om die shit gewoon op een geleased servertje in een colo te laten draaien, dat gaat echt ergens dedicated in een bunker staan ofzo lijkt mij :') en dat kost gewoon knaken, veul knaken.

Ik neem aan dat die site from scratch wordt opgebouwd, dus PHP, SQL, Java, weet ik wat hip is tegenwoordig in de designwereld, en die gasten zijn gewoon niet goedkoop. Voor een 'instap IT'er' betaal je al een ton per jaar, laat staan een paar gasten met goeie referenties en ervaring (want het lijkt me niet dat een paar gastjes net van school zoiets gaan doen).

Ja het gaat wel lekker, per half oktober huur opgezegd hier, dus nog ff bikkelen en dan zijn we er w/
pi_102029972
hoi iedereen :W
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2011 @ 20:01:47 #19
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102030005
Bij m'n vorige club zat ik op de mailgateways voor twee grote overheidspartijen. Nu is dat wel wat meer dan een website maar daar factureerden we een half miljoen per maand :P
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_102030028
Sowieso is overheid toch gewoon je normale uurtarief * 1,5

Of mocht ik dat nou niet hardop zeggen _O-
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:03:09 #21
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102030061
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:00 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou gezien de laatste overheidsfails kunnen ze het niet maken om die shit gewoon op een geleased servertje in een colo te laten draaien, dat gaat echt ergens dedicated in een bunker staan ofzo lijkt mij :') en dat kost gewoon knaken, veul knaken.

Ik neem aan dat die site from scratch wordt opgebouwd, dus PHP, SQL, Java, weet ik wat hip is tegenwoordig in de designwereld, en die gasten zijn gewoon niet goedkoop. Voor een 'instap IT'er' betaal je al een ton per jaar, laat staan een paar gasten met goeie referenties en ervaring (want het lijkt me niet dat een paar gastjes net van school zoiets gaan doen).

Ja het gaat wel lekker, per half oktober huur opgezegd hier, dus nog ff bikkelen en dan zijn we er w/
Hmmz, oke. Nou ja goed, zo had ik het idd nog niet bekeken. Maar zou dat écht niet goedkoper kunnen?

Half okt, heb je nog ff! Moet je nog veel doen?
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2011 @ 20:03:36 #22
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_102030078
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:

o|O

Tegenwoordig moet alles openbaar aanbesteed worden ;(
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:04:34 #23
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102030113
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:02 schreef Loveless85 het volgende:

_O-
  vrijdag 16 september 2011 @ 20:04:57 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_102030133
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:01 schreef Barbaaf het volgende:
Bij m'n vorige club zat ik op de mailgateways voor twee grote overheidspartijen. Nu is dat wel wat meer dan een website maar daar factureerden we een half miljoen per maand :P
fuck me :o
pi_102030201
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 20:03 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hmmz, oke. Nou ja goed, zo had ik het idd nog niet bekeken. Maar zou dat écht niet goedkoper kunnen?

Half okt, heb je nog ff! Moet je nog veel doen?
Nog best wat verven
Aansluitwerk in de keuken (we hebben gister aannemer gemaild dat hij de ()@-0~!()# kan krijgen)
Alle verwarmingen verven en weer ophangen
Boven laminaat leggen (afmaken)
Overal lampen ophangen
Alles inrichten
Overal gordijnen / rolgordijnen ophangen
Wasmachine aansluiting aan (laten?) leggen
Trap bekleden
Vloer gang poetsen of betegelen
Al het hang en sluitwerk vervangen (sloten, knipjes etc.)
Verhuizen
Hut in R'dam leegruimen en overbodige meuk verkopen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')