We zitten al bijna 3 jaar in categorie 1. In 5 jaar is de schuld met zo'n 30 miljoen toegenomen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:24 schreef TC03 het volgende:
Zolang er geen bewijs is dat de directie niet functioneert en zolang men beschuldigingen uit op
basis van niet gecontroleerde bronnen, kan ik niet anders dan concluderen dat de protestacties worden gevoerd door mensen die als een soort terroristen de club kapot proberen te maken. Niet omdat ze dat doel bewust nastreven, wel omdat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Het resultaat is iig dat we steeds negatief gezeik horen in één van de zeldzame periodes dat het sportief een beetje goed gaat. Laten we dat gewoon koesteren i.p.v. vervalste bewijsstukken op internet zetten.
Dat klopt. Maar gezien het beleid wat toen gevoerd werd en de negatieve uitkomst die toen nog niet bekend was kan ik zijn besluit wel begrijpen. Laten we het omdraaien, waarom zou hij een plan wat al in werking was gezet voordat hij aangesteld werd ineens moeten gaan blokkeren?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dus? Je wordt toch gewoon direct afgerekend op prestaties. Hij is geen algemeen directeur van de plaatselijke schaakclub.
Omdat dat het beste was geweest voor Feyenoord misschien?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar gezien het beleid wat toen gevoerd werd en de negatieve uitkomst die toen nog niet bekend was kan ik zijn besluit wel begrijpen. Laten we het omdraaien, waarom zou hij een plan wat al in werking was gezet voordat hij aangesteld werd ineens moeten gaan blokkeren?
Die schuld is toegenomen op basis van eerder gevoerd beleid. De enige echte verantwoordelijke, Jacobs, gaat weg.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:26 schreef Caland het volgende:
[..]
We zitten al bijna 3 jaar in categorie 1. In 5 jaar is de schuld met zo'n 30 miljoen toegenomen.
Hoe is dat geen genoeg bewijs?
Weer dit riedeltje
Stel je jezelf niet de verkeerde vraag? Het lijkt mij zeer sterk dat een andere directie het uberhaupt zover had laten komen. Er zijn wel degelijk dingen bewezen maar dan moet je het wel willen zien. Kijk naar dat gedoe rond die lease-contracten. Dat staat wel zwart op wit. De Guzman heeft zelf toegegeven dat er wel degelijk een bod was van Man. City. Ik begrijp dat je kritisch bent en dat moet je ook zijn, maar naar mijn mening ben je daar iets te stellig in.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je kan niet alles zwart op wit zetten, alleen je kan wel *iets* zwart op wit zetten. Tot nu toe is er geen enkel bewijs gepubliceerd. Dat is toch wel vreemd voor een groepering die zo goed is ingevoerd, zodanig goed dat ze zelfs persoonlijk contact hebben gehad met Poelmann. Als er grote fouten zijn gemaakt, moet dat aantoonbaar zijn, dus moet je het aantonen, simpel.
Zo lang dat allemaal niet gebeurd stel ik mijzelf de volgende vraag: zou een andere directie het beter gaan doen dan de directie die er nu zit? Voorlopig zie ik geen aanleiding om te denken dat dat het geval zal zijn.
Op basis van wat had hij dat moeten concluderen op dat moment?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat dat het beste was geweest voor Feyenoord misschien?
De financiele positie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op basis van wat had hij dat moeten concluderen op dat moment?
Dat bod van Manchester City blijft een vaag verhaal, maar dan nog. Het heeft geen nut om de directie nu te veranderen, dus doe dat dan ook maar niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Stel je jezelf niet de verkeerde vraag? Het lijkt mij zeer sterk dat een andere directie het uberhaupt zover had laten komen. Er zijn wel degelijk dingen bewezen maar dan moet je het wel willen zien. Kijk naar dat gedoe rond die lease-contracten. Dat staat wel zwart op wit. De Guzman heeft zelf toegegeven dat er wel degelijk een bod was van Man. City. Ik begrijp dat je kritisch bent en dat moet je ook zijn, maar naar mijn mening ben je daar iets te stellig in.
Van Well echter, voorzitter, blijft doodleuk zitten. Die is wmb zelfs meer verantwoordelijk dan heel die Jacobs.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die schuld is toegenomen op basis van eerder gevoerd beleid. De enige echte verantwoordelijke, Jacobs, gaat weg.
Waarom heeft dat geen nut? Waar komt jouw vertrouwen in de huidige directie vandaan? Ze hebben toch gefaald? Anders speelden we nu structureel mee in de top. Verkeerd besluit nemen en je rotzooi repareren wat je eerder hebt veroorzaakt zijn twee verschillende dingen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat bod van Manchester City blijft een vaag verhaal, maar dan nog. Het heeft geen nut om de directie nu te veranderen, dus doe dat dan ook maar niet.
Er is gefaald, maar met het aantrekken van Van Geel en de huidige sanering wordt voorlopig goed gehandeld. Sanering is nu prioriteit nummer 1, en ik heb de indruk dat Gudde dat wel kan. Daarom zie ik geen reden om iemand anders aan te stellen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarom heeft dat geen nut? Waar komt jouw vertrouwen in de huidige directie vandaan? Ze hebben toch gefaald? Anders speelden we nu structureel mee in de top. Verkeerd besluit nemen en je rotzooi repareren wat je eerder hebt veroorzaakt zijn twee verschillende dingen.
Ik hou me liever bezig met de plek op de ranglijst, met een beetje geluk staan we zondag boven Ajax en PSV.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:37 schreef Caland het volgende:
De kritiek op de directie zal nu ook wel verstommen en flink afnemen.
We zullen uiteindelijk volgend jaar zien of we uit categorie 2 komen. Op dat moment zal iig Gudde ook wel ontslagen worden verwacht ik. Van Well zullen ze wel laten zitten zodat hij optimaal kan meeprofiteren met het luchtkasteel genaamd 'het nieuwe stadion' en verder blijven aanmodderen in de RVC. Heb sowieso nooit begrepen hoe je iemand voorzitter kan laten worden die naamsbekendheid kreeg door de bouwfraude.
Tevens zullen we er ook binnen een jaar of 5-10 uiteindelijk achter komen wat nu werkelijk de intenties zijn van de VVF.
De tijd zal het leren.
Even los van die al dan niet bestaande bewijsstukken. Sowieso is het eerste en belangrijkste punt dat tegen de directie spreekt, het bestaan van de FiF. Ik ben al niet zo'n fan van geld lenen van investeerders, maar zeker in die constructie zijn grote fouten gemaakt. De investeerders investeren niet in Feyenoord, maar ze gebruiken de club als bank. Een bank die bovendien nog minimaal 3% meer rente betaald.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:24 schreef TC03 het volgende:
Zolang er geen bewijs is dat de directie niet functioneert en zolang men beschuldigingen uit op basis van niet gecontroleerde bronnen, kan ik niet anders dan concluderen dat de protestacties worden gevoerd door mensen die als een soort terroristen de club kapot proberen te maken. Niet omdat ze dat doel bewust nastreven, wel omdat ze geen idee hebben waar ze mee bezig zijn.
Het resultaat is iig dat we steeds negatief gezeik horen in één van de zeldzame periodes dat het sportief een beetje goed gaat. Laten we dat gewoon koesteren i.p.v. vervalste bewijsstukken op internet zetten.
Dit dus. Vervanging kost onnodig veel tijd en geld terwijl je dan ook nog maar moet afwachten wat je ervoor terugkrijgt. Het lijkt op dit moment goed te gaan dus bij vervanging zal het eerder slechter dan beter gaan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er is gefaald, maar met het aantrekken van Van Geel en de huidige sanering wordt voorlopig goed gehandeld. Sanering is nu prioriteit nummer 1, en ik heb de indruk dat Gudde dat wel kan. Daarom zie ik geen reden om iemand anders aan te stellen.
Als Feyenoord sportief en financieel gezien weer uit het dal is lijkt Gudde me niet de juiste man op de juiste plek, maar tot die tijd zie ik geen reden voor vervanging.
Het is uiteraard belangrijk om een goed contact met de supporters onderhouden. Ik heb zelf alleen geen seizoenskaart en als ik het in stadion kom heb ik nergens last van. Oftewel, niet behorend tot de harde kern heb ik zelf persoonlijk nergens last van en boeit het me ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Even los van die al dan niet bestaande bewijsstukken. Sowieso is het eerste en belangrijkste punt dat tegen de directie spreekt, het bestaan van de FiF. Ik ben al niet zo'n fan van geld lenen van investeerders, maar zeker in die constructie zijn grote fouten gemaakt. De investeerders investeren niet in Feyenoord, maar ze gebruiken de club als bank. Een bank die bovendien nog minimaal 3% meer rente betaald.
Wat meer fout gaat binnen de club, is het verlies van de identiteit van de club. Het clubgevoel verdwijnt. De tradities. Bij de directie heerst geen clubgevoel. En dat is pijnlijk, want dat gaat ten koste van de tradities. Het spandoekenbeleid, nog zo'n voorbeeld. De gebrekkige communicatie tussen de club en supporters, nog zoiets. Het falen van het Legioen en het daarbijbehorende stemrecht. De Puma-winkel. Etc. Etc.
En het bezuinigen is allemaal mooi en aardig, maar je moet ook aan de inkomstenkant iets doen. Inkomsten zijn niet alleen afhankelijk van prestaties, maar ook van sponsors en andere manieren. Waarom niet meer Feyenoordtruien verkopen? LN doet dat en het is een groot succes. Een mooie trui bijvoorbeeld. Dat mis ik ook bij de club. De handigheid om inkomsten te verwerven.
Het boeit mij geen ene fuck of er bonussen zijn, maar ook op andere vlakken twijfel ik of de directie capabel genoeg is.
Is dat Caland?quote:
Uiteraard. De berichten in oktober worden van levensbelang. Dan moet je minimaal quitte draaien, anders is het over.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is uiteraard belangrijk om een goed contact met de supporters onderhouden. Ik heb zelf alleen geen seizoenskaart en als ik het in stadion kom heb ik nergens last van. Oftewel, niet behorend tot de harde kern heb ik zelf persoonlijk nergens last van en boeit het me ook niet zoveel.
Wel zou het slim zijn om fanshop wat beter aan te kleden als ik het zo hoor, maar dat is meer leuk dan dat het echt zoden aan de dijk zet. Met een paar mooie truien wordt Feyenoord geen kampioen.
Feyenoord moet gewoon alle zeilen bij zetten om er financieel weer bovenop te komen, dat is het belangrijkste, en volgens mij gaat dat best redelijk momenteel. Over de identiteit van de club etc. zou best wat verstandiger omgegaan kunnen worden, maar ik kan er zelf niet over oordelen en ik stoor me er zelf ook niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |