Dat jij nou in een kartonnen dooshet bos woont...quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Indrinken doe je in het cafe, niet thuis.
Nee. Indrinken doe je thuis met vrienden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik raakte niet uitgekeken daar moet ik zeggen. En Tsjechië ben ik geweest toen ik veertien was of zo dus daar staat me niet echt veel van bij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Ben in Tsjechie en Polen geweest. Ik vond het allemaal niet aantrekkelijk maar goed als je in Nederland over straat gaat zie je ook meer lelijkheid dan schoonheid. Zo is het ook.
Ik moest ook lachen ja..quote:
Amen to thatquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:10 schreef RicardoVillalobos het volgende:
Nee.
Het is kut.
Ik zou liever een of ander geil bontkraagsletje nemen die van aanpakken weet, en waarvan ik weet dat ze twee weken geleden nog een potige neger in zich heeft gehad, dan een maagd.
Dan doe je het verkeerd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omgekeerd ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ach die mannen moeten er ook zijn om de maagden te ontmaagden
Hoe durf je me van alles in de mond te leggen dat ik niet heb gezegd, teef?quote:Op zaterdag 17 september 2011 15:53 schreef BellaNotte het volgende:
Iedereen is als maagd geboren, snap nooit zo het probleem. Als je voor 1x met iemand wilt neuken kan je dat beter niet doen met een meisje die maagd is nee. Maar voor een relatie? Boeiend.. je gaat er toch niet vanuit dat je een week iets hebt met elkaar. Daarbij zijn er zat mensen die ook slecht zijn in bed terwijl ze geen maagd zijn. Domme klacht.
dus jij neemt liever een reeds gebruikte fiets dan een ongebruikte.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:10 schreef RicardoVillalobos het volgende:
Nee.
Het is kut.
Ik zou liever een of ander geil bontkraagsletje nemen die van aanpakken weet, en waarvan ik weet dat ze twee weken geleden nog een potige neger in zich heeft gehad, dan een maagd.
Doe is even normaalquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:39 schreef RicardoVillalobos het volgende:
[..]
Hoe durf je me van alles in de mond te leggen dat ik niet heb gezegd, teef?
Jij wedt liever op een ongetrainde marathonrenner dan een getraindequote:Op zaterdag 17 september 2011 16:54 schreef rubje het volgende:
[..]
dus jij neemt liever een reeds gebruikte fiets dan een ongebruikte.Oke,weten we dat ook weer lief dagboek
![]()
Een dikke man die niet kan rennen is aantrekkelijker om naar te kijken bij een marathon dan mensen die wel normaal voorruit komen, die zijn niet bijzonder meer.quote:Op zaterdag 17 september 2011 17:19 schreef RicardoVillalobos het volgende:
[..]
Jij wedt liever op een ongetrainde marathonrenner dan een getrainde?
Correct, maar dat is niet wat ik zeiquote:Op zaterdag 17 september 2011 17:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een dikke man die niet kan rennen is aantrekkelijker om naar te kijken bij een marathon dan mensen die wel normaal voorruit komen, die zijn niet bijzonder meer.
Ik ookquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:08 schreef Kwaliteit het volgende:
ik krijg deze melding als ik dit topic bezoek:
[ afbeelding ]
Doe ik dat dan, nerdje?quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:39 schreef RicardoVillalobos het volgende:
[..]
Hoe durf je me van alles in de mond te leggen dat ik niet heb gezegd, teef?
Ja, kut, je haalt een reeks van verzonnen beweringen aan om vervolgens te concluderen dat het een domme klacht isquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |