een kind kan je verkopen, chlamydia nietquote:Op donderdag 22 september 2011 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Chlamydia is veel goedkoper.
Jeetje, we zijn traag zeg.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan had ik nu een kind van 3 moeten hebben.
Echt hequote:Op donderdag 22 september 2011 23:01 schreef Stormqueen het volgende:
omdat ik licht rammel heb ik een tijdje terug eens in het rammelaars topic gepost in OUD. Na drie dagen aanzien snel het topic weer uit mijn AT gekickt. Meisjes van 21 die lopen te janken dat hun vriend nog niet wil, jeuk
Laatst las ik iets over een vrouw die dr kinderen 'voor de grap' op ebay gezet hadquote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een kind kan je verkopen, chlamydia niet
Je kan het wel cadeau doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een kind kan je verkopen, chlamydia niet
je hebt ook een toyboyquote:Op donderdag 22 september 2011 23:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
21? Wauwik moet er niet aan denken over een halfjaar al een kind te hebben
(verder is mijn vriend dan 18, dus dat is helemaal een slecht plan
)
Dan had mijn kind al 2 moeten zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 23:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
21? Wauwik moet er niet aan denken over een halfjaar al een kind te hebben
(verder is mijn vriend dan 18, dus dat is helemaal een slecht plan
)
Hahahahahaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt ook een toyboy
geen wonder dat je nog 6 keer per week wipt
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt ook een toyboy
geen wonder dat je nog 6 keer per week wipt
daarom, ik ga daar pas posten als ik met zwangerschapsverlof ben denk ikquote:Op donderdag 22 september 2011 23:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Echt heAl vind ik het topic over t 'Tweede streepje' ook behoorlijk
. Gewoon omdat..tsja. Het legt er zo veel druk op. 'Wanneer is je NOD?! Enenenenenen al getest?'
.
Opschieten!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:04 schreef RenRen- het volgende:
Oh oh oh, ik kan nog zwanger worden en miepen over dat mijn vriend niet wil.
IK HEB NOG EEN MAAND!!11
Echt hequote:Op donderdag 22 september 2011 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daarom, ik ga daar pas posten als ik met zwangerschapsverlof ben denk ik
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:04 schreef RenRen- het volgende:
Oh oh oh, ik kan nog zwanger worden en miepen over dat mijn vriend niet wil.
IK HEB NOG EEN MAAND!!11
Srsly?quote:
Why?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan sowieso pas naar OUD als kleurdoos d'r kinderen oud genoeg zijn. Anders gaan er bans vallen
de moedermelk vs flesvoeding mafia is echt geweldig.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Srsly?
Ik vind dat OUD maar een beetje eng denk ik.
Ik zie hier een smeuïg verhaal achterquote:Op donderdag 22 september 2011 23:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan sowieso pas naar OUD als kleurdoos d'r kinderen oud genoeg zijn. Anders gaan er bans vallen
Oh nee dat ook weer nietquote:
Ja, ik word er blij vanquote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Srsly?
Ik vind dat OUD maar een beetje eng denk ik.
Oh, dat heb ik een keer IRL moeten uitzitten. IK HEB NOOIT MOEDERMELK GEHAD EN IK BEN HEUL NIET VAAK ZIEK.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de moedermelk vs flesvoeding mafia is echt geweldig.
van sommige mensen voel je gewoon dat het oorlog gaat worden, al heb je elkaar nog nooit gesprokenquote:
Bwehehehe.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van sommige mensen voel je gewoon dat het oorlog gaat worden, al heb je elkaar nog nooit gesproken
Ik hoop er eigenlijk nooit te komen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:09 schreef Sharana_LV het volgende:
sorry maar ik blijf ook nog even weg bij oud hoor
jaaaaaa borstvoedingmaffiaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de moedermelk vs flesvoeding mafia is echt geweldig.
Ik vind het altijd zo leuk om daar te kijken en bij mezelf te denken dat ik gelukkig nooit meer hoef te bevallenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh nee dat ook weer niet
Ik hóu van het dikke buiken foto topicOf ik ben jaloers. Weet t nog niet
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik een keer IRL moeten uitzitten. IK HEB NOOIT MOEDERMELK GEHAD EN IK BEN HEUL NIET VAAK ZIEK.
Frustratiepuntje.
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:10 schreef Mirjam het volgende:
ik had van sephora superduper mascara die zou houden met hiite, zweet en regen enzo
kijk ik net in de spiegel, heb ik me toch een partij panda-ogen![]()
Nie joh. KD is enorm tam, stiekemquote:Op donderdag 22 september 2011 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
van sommige mensen voel je gewoon dat het oorlog gaat worden, al heb je elkaar nog nooit gesproken
Die ga ik trouw lezen dan.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
als ik zwanger ben ga ik iedere dag updates posten.
Ohh ik vrees dat ik er toch echt binnen een paar jaar aan moet gelovenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo leuk om daar te kijken en bij mezelf te denken dat ik gelukkig nooit meer hoef te bevallen
Iedere dag? Elk uur!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
qftquote:Op donderdag 22 september 2011 23:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh nee dat ook weer niet
Ik hóu van het dikke buiken foto topicOf ik ben jaloers. Weet t nog niet
Heb je t wel op je wimpers gedaan? Niet gedacht van ach, laat ik maar gelijk wat panda-ogen maken?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben gedesillusioneerd![]()
of heb ik wat verkeerd gedaan
Wel voor de 3v10 actie?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:10 schreef Mirjam het volgende:
ik had van sephora superduper mascara die zou houden met hitte, zweet en regen enzo
kijk ik net in de spiegel, heb ik me toch een partij panda-ogen![]()
Zo'n blog. "Ik ben Eddie. Ik besta nu uit twee cellen en ik vind het heel gezellig bij mama!"quote:Op donderdag 22 september 2011 23:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik wacht nog evenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohh ik vrees dat ik er toch echt binnen een paar jaar aan moet geloven![]()
Succesquote:Op donderdag 22 september 2011 23:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Ohh ik vrees dat ik er toch echt binnen een paar jaar aan moet geloven![]()
ECHT HE!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
qft
kan alleen heel slecht tegen het kinderfototopic, dat verplicht reageren op elkaar met ongemeende opmerkingen enzo
Ik moet er niet aan dénken. Ik wil wel kinderen, maar ik wil nog een studie doen, dus sowieso nog 6 jaar uitzitten (4,5 jaar studie en een beetje werken), vind ik ook wel primaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wacht nog evenIk wil wel graag kinderen hoor, ooit
maar van die meisjes van een jaar of 21 die nog met hun studie bezig zijn en al kinderen willen, neuh, daar zit ik toch niet op te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |