Ja hahahaquote:Op maandag 19 september 2011 17:07 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Haha
Dromen kunnen zo echt lijken!Schitterend
 Ik droom best heftig denk ik. Weet het alleen niet altijd meer. Ben een dromer ofzo
 Ik droom best heftig denk ik. Weet het alleen niet altijd meer. Ben een dromer ofzo

Ik weet het vaak nog wel. Maar veel vergeet ik ook weerquote:Op maandag 19 september 2011 17:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ja hahahaIk droom best heftig denk ik. Weet het alleen niet altijd meer. Ben een dromer ofzo

Een neger?quote:Op maandag 19 september 2011 17:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik weet het vaak nog wel. Maar veel vergeet ik ook weer
Vannacht droomde ik dat ik een relatie had met iemand die ik helemaal niet leuk vind. En we waren in Afrika

Nee. Ik weet echt niet waarom we in Afrika waren...quote:

Dat snap ik ook niet nee ..quote:Op maandag 19 september 2011 17:23 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Nee. Ik weet echt niet waarom we in Afrika waren...

Misschien was je in een out of body experiencequote:Op maandag 19 september 2011 17:18 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik weet het vaak nog wel. Maar veel vergeet ik ook weer
Vannacht droomde ik dat ik een relatie had met iemand die ik helemaal niet leuk vind. En we waren in Afrika

ja of zo een astral projection ietsquote:Op maandag 19 september 2011 19:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien was je in een out of body experience

Ja, als een bezoeker in een ander lichaam shizzle ...quote:Op maandag 19 september 2011 19:23 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja of zo een astral projection iets

Daar doe ik niet aanquote:Op maandag 19 september 2011 19:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien was je in een out of body experience
 Veel te eng
 Veel te eng  

Toch niet enger dan glaasje draaien?quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:45 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen
[..]
Daar doe ik niet aanVeel te eng

Vind ik wel!quote:Op dinsdag 20 september 2011 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toch niet enger dan glaasje draaien?

alsof ze weken niet douchen, verschrikkelijk word gewoon misselijk
 alsof ze weken niet douchen, verschrikkelijk word gewoon misselijk  

Dat zijn de mensen die overdreven gaan kuchen als je een sigaretje rookt op straat
 Dat zijn de mensen die overdreven gaan kuchen als je een sigaretje rookt op straat 

Succes met ze
 Succes met ze  

De zomer wordt in stijl afgesloten. Alleen de regen ontbreekt.quote:

Nee joh, dit weer heeft ook wel watquote:Op dinsdag 20 september 2011 11:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De zomer wordt in stijl afgesloten. Alleen de regen ontbreekt.
Lavenderr zal er vast spijt van hebben dat ze het vliegtuig terug is ingestapt.

En lekker bij de open haard spelletjes doen en warme choco drinken
 En lekker bij de open haard spelletjes doen en warme choco drinken  Heb alleen geen open haard
 Heb alleen geen open haard  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |