Ben zelf meer van de nacht. Maar dat fotografeert wat lastiger.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hét tijdstip van vroege zon en dauw vind ik altijd prachtig. Zal vanmiddag eens zien of ik nog een leuke heb.

Ik vlgs mij welquote:Op zondag 2 oktober 2011 16:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Ben zelf meer van de nacht. Maar dat fotografeert wat lastiger.
Nooit een UFO gezien btw.
 Maar dat was savondslaat.
 Maar dat was savondslaat.

Lucky Bastard!quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vlgs mij welMaar dat was savondslaat.

Wat heb jij ineens een illuminatie UserIcon?quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mooie foto! Als je nog eerder gaat wandelen kan je soms ook heel mooie foto's maken van de zonsopgang.

Bankfurt al een tijdje niet meer gezien...quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens een illuminatie UserIcon?
Laat Bankfurt het maar niet zien!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zondag 2 oktober 2011 18:31 schreef Gray het volgende:
[..]
Bankfurt al een tijdje niet meer gezien...reptillians en shape shifting!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. The truth was in here.
The truth was in here.

Dat is de ghostriderquote:Op zondag 2 oktober 2011 18:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens een illuminatie UserIcon?
Laat Bankfurt het maar niet zien!

Die Cage heeft een hoog TRU-gehalte in de keuze van zijn films de laatste jaren...quote:

Dit wordt een goede week. Ik voel het aan mijn water
  Dit wordt een goede week. Ik voel het aan mijn water  

Welk water?quote:Op maandag 3 oktober 2011 08:44 schreef MissVanity het volgende:
GoedemorgenDit wordt een goede week. Ik voel het aan mijn water

quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:36 schreef Bastard het volgende:
Een mens bestaat vlgs mij voor 75% uit water toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterquote:Het menselijk lichaam bestaat voor ongeveer 65%[3] uit water, afhankelijk van leeftijd en geslacht. Dit water bevindt zich in de lichaamscellen, in het bloed, in de intercellulaire ruimte, in de lymfeklieren en in vele andere delen van het menselijk lichaam. Daarom is het ook belangrijk voor een mens om voldoende water tot zich te nemen. Het menselijk lichaam verliest water door uitscheiding via zweet, tranen, urine. Ook door ontlasting en ademhalen gaat water verloren. Dit water wordt niet alleen met water uit dranken aangevuld, maar ook met water dat aanwezig is in voedsel.

quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:38 schreef summer2bird het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Water
 Dat dus.
 Dat dus.

Het is omdat ik een goede vriend heb die me elk jaar in de ochtend een felicitatiesms stuurt
  Het is omdat ik een goede vriend heb die me elk jaar in de ochtend een felicitatiesms stuurt  

Dat zuigt behoorlijkquote:Op maandag 3 oktober 2011 16:17 schreef mousy31 het volgende:
hallo allemaal
ben net weer bij de revalidatie arts geweest voor mn armen, het word maar niet beter, ze willen me nu doorsturen naar hoogeveen en dat ik daar geopereerd word.
k zie t helemaal niet zitten maar leef nu al met 2 en een half jaar pijn en das ook niks.....maar afwachten eerst.
mn bronchitis is gelukkig wel wat beter.....
fijne avond
 Wat voor therapieen doe je daar voor? En waar moet je aan geopereerd worden dan? Ik bedoel, weten ze wel wat ze gaan doen als therapieen niet werken? (kennelijk wel, want ze gaan niet zomaar opereren
 Wat voor therapieen doe je daar voor? En waar moet je aan geopereerd worden dan? Ik bedoel, weten ze wel wat ze gaan doen als therapieen niet werken? (kennelijk wel, want ze gaan niet zomaar opereren  ) Best kans dat het daarna beter wordt, toch?
 ) Best kans dat het daarna beter wordt, toch?

quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef summer2bird het volgende:
Wat een lekker weer buiten.
Regen, kou

quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:16 schreef summer2bird het volgende:
Wat een lekker weer buiten.
Regen, kou

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |