En daar gaat mijn bespiegelende, ingetogen stemming, zo out the window.quote:

Deze dan ook maar:quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
En daar gaat mijn bespiegelende, ingetogen stemming, zo out the window.
Thanks Bastard

Want de hel is niet licht? Dacht het wel hoorquote:

Daar komt zo'n lasbril inderdaad wel van pas.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want de hel is niet licht? Dacht het wel hoor

En een vuurvaste outfitquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar komt zo'n lasbril inderdaad wel van pas.

Ja heeft me altijd al verbaasd. De Hel is vuur & vuur is licht. Dus 'naar het licht gaan' is ...quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
Want de hel is niet licht? Dacht het wel hoor

Dus Gordon zingt eigenlijk: "Loop dan altijd naar de heeeeeel "quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja heeft me altijd al verbaasd. De Hel is vuur & vuur is licht. Dus 'naar het licht gaan' is ...
Het was ook nog eens de brenger van het licht.
God = duisternis

Niet over schlagers?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:54 schreef Michielos het volgende:
In mijn OH topic mag enkel gepraat worden over gokken, poker en sleight-of-hand

jaaa ook wel trek in eigenlijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:54 schreef MissVanity het volgende:
Over 7 minuten WEEKEND
Eerst borrelen met collega's en dan thuis lekker een jointje roken

Mooie foto! Als je nog eerder gaat wandelen kan je soms ook heel mooie foto's maken van de zonsopgang.quote:

Hét tijdstip van vroege zon en dauw vind ik altijd prachtig. Zal vanmiddag eens zien of ik nog een leuke heb.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mooie foto! Als je nog eerder gaat wandelen kan je soms ook heel mooie foto's maken van de zonsopgang.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |