En daar gaat mijn bespiegelende, ingetogen stemming, zo out the window.quote:
Deze dan ook maar:quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
En daar gaat mijn bespiegelende, ingetogen stemming, zo out the window.
Thanks Bastard
Want de hel is niet licht? Dacht het wel hoorquote:
Daar komt zo'n lasbril inderdaad wel van pas.quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Want de hel is niet licht? Dacht het wel hoor
En een vuurvaste outfitquote:Op vrijdag 30 september 2011 13:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Daar komt zo'n lasbril inderdaad wel van pas.
Ja heeft me altijd al verbaasd. De Hel is vuur & vuur is licht. Dus 'naar het licht gaan' is ...quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:47 schreef Lavenderr het volgende:
Want de hel is niet licht? Dacht het wel hoor
Dus Gordon zingt eigenlijk: "Loop dan altijd naar de heeeeeel "quote:Op vrijdag 30 september 2011 13:52 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja heeft me altijd al verbaasd. De Hel is vuur & vuur is licht. Dus 'naar het licht gaan' is ...![]()
Het was ook nog eens de brenger van het licht.
God = duisternis
Niet over schlagers?quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:54 schreef Michielos het volgende:
In mijn OH topic mag enkel gepraat worden over gokken, poker en sleight-of-hand
jaaa ook wel trek in eigenlijkquote:Op vrijdag 30 september 2011 16:54 schreef MissVanity het volgende:
Over 7 minuten WEEKEND![]()
Eerst borrelen met collega's en dan thuis lekker een jointje roken
Mooie foto! Als je nog eerder gaat wandelen kan je soms ook heel mooie foto's maken van de zonsopgang.quote:
Hét tijdstip van vroege zon en dauw vind ik altijd prachtig. Zal vanmiddag eens zien of ik nog een leuke heb.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mooie foto! Als je nog eerder gaat wandelen kan je soms ook heel mooie foto's maken van de zonsopgang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |