De taart laten we maken hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:46 schreef MrNiles het volgende:
ziet er erg leuk uit
maar ik denk dat er maar weinig mensen zo taart kunnen maken
Tip: kijk eens naar het programma Taarten van Abel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:46 schreef MrNiles het volgende:
ziet er erg leuk uit
maar ik denk dat er maar weinig mensen zo taart kunnen maken
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:59 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Das gewoon speelgoed hoor, ik heb een dag gedaan over die taart. Eerst een cursus gevolgd, alles gekocht wat nodig is en er heel snel achter gekomen dat het niet mijn hobby is haha.
Die taart is onwijs knap gemaakt. Vond ze het niet sip toen jullie Dora gingen afslachten?quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:02 schreef miss_sly het volgende:
Geweldig goed gemaakt, vt! Wow!
Wij hadden geen thema ofzo, maar omdat ze nogal gek was van Dora, hadden we een Dora-taart:
[ afbeelding ]
mét rugzak en kaart
[ afbeelding ]
Nee. Had ik wel verwacht, maar ze vond het prima en heeft lekker zitten smullen. Ze wilde een voet en kaartquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Die taart is onwijs knap gemaakt. Vond ze het niet sip toen jullie Dora gingen afslachten?
Ah, leuk is dat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 22:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee. Had ik wel verwacht, maar ze vond het prima en heeft lekker zitten smullen. Ze wilde een voet en kaart
Je kleine man is vier jaar. Speelt er op de kleuterschool serieus al afgunst vanwege een mooi kaartje en een mooi taartje omdat oma en moeder dat leuk vinden om dat voor dat manneke te doen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:55 schreef FF het volgende:
WOW voor die Dora-taart, dat zie je er toch niet aan af joh dat het een taart is.
Rupsje nooitgenoeg is echt een damestaart, althans zo zie ik het, met een mooi bolhoedje erop
Mijn schoonmoeder is trouwens gek op knutselen en versieren. Elk jaar loopt ze maanden te knippen en te kleuren voor de slingers.
Kippetjes, BdB en aanverwanten, Carsauto's, aapjes. Alles.
Dit jaar hadden we wel heel makkelijk versiert.
Zwart/geel afzettape gekocht, zelfklevend. Plak aan de kast, plak aan de rails waar de lijstjes aan hangen en klaar.
Ballonnen opblazen en tegen de tape gooien, klaar.
Plaatjes met plakbandje voorzichtig aan de onderkant geplakt.
Zie meer foto's op http://www.xarno.nl/fotoalbum/ (en ja, ik laat alles maar over mij heen gaan)
Ik heb alleen aangegeven dat ik niet wil dat er over het kind zijn rug een strijd aangegaan wordt met andere ouders over de mooiste tractaties en verkleedpartijtjes op school enz.
Als ik de schoolpleinverhalen hoor (nu al jaquote:Op zaterdag 17 september 2011 00:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Je kleine man is vier jaar. Speelt er op de kleuterschool serieus al afgunst vanwege een mooi kaartje en een mooi taartje omdat oma en moeder dat leuk vinden om dat voor dat manneke te doen?.
Dat is trouwens echt een heel leuk idee. Weet niet hoe het bij jou geregeld is maar hier organiseert de naschoolse opvang voor alle kinderen van de basisschool echt vanalles. Van eenvoudig leren tekenen tot het leren van pruiken maken. Uiteraard voor een bedrag om de kosten eruit te halen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:18 schreef FF het volgende:
[..]
Als ik de schoolpleinverhalen hoor (nu al ja).
Misschien dat we een grote taartmaakworkshop moeten organiseren
Ik vind die 3D-taart echt heel mooi
En daarna naar spangasquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Tip: kijk eens naar het programma Taarten van Abel.
Dat kijk ik ook mee.quote:
Om 10 uur eerst Abel en daarna spangas toch?quote:Op zondag 18 september 2011 00:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook mee..
Spangas komt ook niet eens na Taarten van Abel.
Abel is morgen 19:00 uur op Ned3
Je hebt gelijk. Dat zijn de herhalingen die op zondagmorgen worden uitgezonden inderdaad.quote:Op zondag 18 september 2011 00:45 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Om 10 uur eerst Abel en daarna spangas toch?
Ik kijk alleen zondag morgen, dus geen herhalingen voor mijquote:Op zondag 18 september 2011 01:01 schreef Staal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Dat zijn de herhalingen die op zondagmorgen worden uitgezonden inderdaad.
En als het regent kijk ik in de middag ook nog Verborgen Verhalen mee..
Zondag zijn wel de herhalingen.quote:Op zondag 18 september 2011 01:04 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Ik kijk alleen zondag morgen, dus geen herhalingen voor mijEn ja verborgen verhalen kijk ik ook
En ben dan ook nog bijna 30... Faal ik nu of loop ik gewoon achter???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |