Ik ook, maar welk gebouw kan ik vanaf hier niet zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:11 schreef Momo... het volgende:
Ik kan wel de haarweg zien vanaf hier
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Gelukkig, een nieuw topic. Nu kan ik weer posten. (Er stond in het vorige topic dat er nog 1 post bij kon, en daarna zou het gelockt worden. Dat wil ik niet op m'n geweten hebben natuurlijk.)
Woont iedereen écht op de Haarweg? Hoe lang heb je daarvoor in de rij moeten staan bij de Idealis?
Ik zou me daar geen zorgen over maken hoor. Zijn ook gewoon via google afbeeldingen te vinden. Als ze er problemen mee hebben, moeten ze maar even een berichtje sturen. Al verwacht ik het zeker niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef Sodium het volgende:
De titel.
Even iets anders: ik vroeg mij af, of de foto's in de OP (op die van Zith na) eigenlijk wel zomaar gebruikt mogen worden. Natuurlijk, er staat een bron van herkomst bij, maar misschien kunnen we ze toch beter vervangen voor foto's die we zelf gemaakt hebben. Is ook leuker. De disclaimer van de pagina waar de huidige foto's vandaan komen, opent niet ('De pagina waar u naar zoekt, kon helaas niet worden gevonden' etc) en biedt dus geen duidelijkheid. Maar toch. Misschien kan de OP voor nu aangepast worden en kunnen we voor de volgende OP onze eigen foto's uploaden?
Maar dat ze via de zoekmachine te vinden zijn, betekent niet per definitie dat ze daarmee ook rechtenvrij en bruikbaar zijn voor diverse andere doeleinden. Ik zou niet verantwoordelijk gehouden willen worden voor het onrechtmatig gebruik van beeldmateriaal en aangezien ik niet exact op de hoogte ben van de regels op dit gebied, lijkt het mij beter om de foto's te vervangen door eigen impressies. Maargoed, wanneer het bij deze ook niet meer mijn verantwoordelijkheid is: prima.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:17 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik zou me daar geen zorgen over maken hoor. Zijn ook gewoon via google afbeeldingen te vinden. Als ze er problemen mee hebben, moeten ze maar even een berichtje sturen. Al verwacht ik het zeker niet.
quote:Op zondag 18 september 2011 11:06 schreef Saxofoontje het volgende:
Vanmiddag/vanavond spulletjes verhuizen
quote:Op zondag 18 september 2011 22:21 schreef placeholder het volgende:
Fijn om weer thuis (in Wageningen!) te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |