Ik ook, maar welk gebouw kan ik vanaf hier niet zienquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:11 schreef Momo... het volgende:
Ik kan wel de haarweg zien vanaf hier
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Gelukkig, een nieuw topic. Nu kan ik weer posten. (Er stond in het vorige topic dat er nog 1 post bij kon, en daarna zou het gelockt worden. Dat wil ik niet op m'n geweten hebben natuurlijk.)
Woont iedereen écht op de Haarweg? Hoe lang heb je daarvoor in de rij moeten staan bij de Idealis?
Ik zou me daar geen zorgen over maken hoor. Zijn ook gewoon via google afbeeldingen te vinden. Als ze er problemen mee hebben, moeten ze maar even een berichtje sturen. Al verwacht ik het zeker niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:48 schreef Sodium het volgende:
De titel.
Even iets anders: ik vroeg mij af, of de foto's in de OP (op die van Zith na) eigenlijk wel zomaar gebruikt mogen worden. Natuurlijk, er staat een bron van herkomst bij, maar misschien kunnen we ze toch beter vervangen voor foto's die we zelf gemaakt hebben. Is ook leuker. De disclaimer van de pagina waar de huidige foto's vandaan komen, opent niet ('De pagina waar u naar zoekt, kon helaas niet worden gevonden' etc) en biedt dus geen duidelijkheid. Maar toch. Misschien kan de OP voor nu aangepast worden en kunnen we voor de volgende OP onze eigen foto's uploaden?
Maar dat ze via de zoekmachine te vinden zijn, betekent niet per definitie dat ze daarmee ook rechtenvrij en bruikbaar zijn voor diverse andere doeleinden. Ik zou niet verantwoordelijk gehouden willen worden voor het onrechtmatig gebruik van beeldmateriaal en aangezien ik niet exact op de hoogte ben van de regels op dit gebied, lijkt het mij beter om de foto's te vervangen door eigen impressies. Maargoed, wanneer het bij deze ook niet meer mijn verantwoordelijkheid is: prima.quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:17 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Ik zou me daar geen zorgen over maken hoor. Zijn ook gewoon via google afbeeldingen te vinden. Als ze er problemen mee hebben, moeten ze maar even een berichtje sturen. Al verwacht ik het zeker niet.
quote:Op zondag 18 september 2011 11:06 schreef Saxofoontje het volgende:
Vanmiddag/vanavond spulletjes verhuizen
quote:Op zondag 18 september 2011 22:21 schreef placeholder het volgende:
Fijn om weer thuis (in Wageningen!) te zijn.
Ik weet het nog niet 100% zeker, wil wel graag, maar ben dan iets van een maand niet thuisthuis, wat toch wel best lang isquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:18 schreef Xenomyst het volgende:
Net terug van de haarweg, weer wat spullen gebracht en morgen gaan de grote dingen!
@dralion; ga je eigenlijk ook mee op eerstejaarsweekend?
De mentoren heb ik niet gezien, niemand stond op de goede plek voor de lunchquote:Op zondag 18 september 2011 19:33 schreef ieniminimuis het volgende:
hehe andere dingen doen is altijd leuker!
Daarom moet ik altijd van mezelf een andere werkplek zoeken dan thuis.
Nog ff voor de bosbouwertje: jullie moeten dinsdagavond naar cafe de overkant voor de borrel! Maar dit zal jullie mentor ookal wel gezegd hebben, neem ik tenminste aan.
Mocht je denken me te zien, schroom dan niet om te vragen en me aan te spreken.
die speciaalbieravonden komen er nog genoegquote:Op zondag 18 september 2011 22:34 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet 100% zeker, wil wel graag, maar ben dan iets van een maand niet thuisthuis, wat toch wel best lang is
[..]
De mentoren heb ik niet gezien, niemand stond op de goede plek voor de lunch
Ik denk dat ik wel kan (al klinkt een speciaalbieravond op SSR-W ook wel aantrekkelijk)
Nu helemaal moeilijke keuze, studievereniging, studentenvereniging, JNM of studerenquote:Op maandag 19 september 2011 10:34 schreef maen het volgende:
[..]
die speciaalbieravonden komen er nog genoeg
ik doe het vast vergeten en dan heb ik juist net op die avond plannen gemaakt met mensen waarbij ik het niet kan afzeggen... zou weer typisch moi zijn...quote:Op maandag 19 september 2011 19:00 schreef Reflectionne het volgende:
Goedzo placeholder, blijf de mensen eraan herinneren! 'Ik was het vergeten' gaat geen excuus zijn!
quote:Op maandag 19 september 2011 19:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik doe het vast vergeten en dan heb ik juist net op die avond plannen gemaakt met mensen waarbij ik het niet kan afzeggen... zou weer typisch moi zijn...
staat ook allang in mijn agenda, en de agenda van mobiel, betekend niet dat ik er inkijk....quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
staat ook allang in mijn agenda, en de agenda van mobiel, betekend niet dat ik er inkijk....
maar bij deze zal ik geen dingen plannen op maandag!
Haha waarschijnlijk.. of die kreeg z'n mail toen dralion de docent terug had gemaild. En toen waren er nog 5 minuten over: "Als je je opdracht niet binnen 5 minuten inlevert krijg je een 1" Ghehe!quote:Op dinsdag 20 september 2011 17:23 schreef Voodoo_Doll het volgende:
Zou er nu iemand anders zijn die géén e-mail voor opdracht 3 gehad heeft, van niks weet, niets ingeleverd heeft en nu dus een dikke 1 krijgt?
Ah klote! Zoiets gebeurt mij nou ook altijdquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:04 schreef placeholder het volgende:
Baalpracticum. Halverwege practicum even opgeruimd om orde in de chaos te scheppen. Bleek dat we alle 9 bufferoplossingen nog nodig hadden. Konden we weer opnieuw beginnen...
Was ook niet voor ons bedoeldquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:54 schreef Xenomyst het volgende:
opdracht 3? nog nooit van gehoord..
Morgen is vandaag voor je? In dat geval: Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 22 september 2011 02:36 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb je niet kunnen vinden maen
Ik ben nog naar je op zoek geweest.
Als je morgen middag nog op de vereniging komt is er trouwens taart
Jarig
Morgen om half 9 college trouwens
komt omdat ik er niet wasquote:Op donderdag 22 september 2011 02:36 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb je niet kunnen vinden maen
Ik ben nog naar je op zoek geweest.
Als je morgen middag nog op de vereniging komt is er trouwens taart
Jarig
Morgen om half 9 college trouwens
Beterschap maenquote:Op donderdag 22 september 2011 09:05 schreef maen het volgende:
[..]
komt omdat ik er niet waswas alleen even mee gaan eten, want lig al 3 dagen ziek in bed...
Was het leuk?
Oh en gefeliciteerd natuurlijk
sorry, zoek eeerst nog een sponsor voor mijn eigen studie...quote:Op donderdag 22 september 2011 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
*zucht*
heb ik een ontzettende leuke 1-jarige master gevonden om te doen als ik afgestudeerd ben, moet ik eerst heel rijk worden wil ik hem kunnen doen. De opleiding alleen kost al 4500 engelse pond... en dan nog een kamer voor een heel jaar van 6000 pond... tis wel een superleuke opleiding! Environmental Anthropology... het in Kent, Engeland.
Iemand die me hier al wil sponseren?
owjee er gaat een ziekte golf over Wageningen... ik vermijd bij deze het Forum (wat door de overbevolking sowieso een brond van ziektekiemen is) en ik ga morgen lekker naar thuisthuis in de hoop dat de ziektekiemen tegen zondagavond Wageningen hebben verlaten...quote:Op donderdag 22 september 2011 16:37 schreef Momo... het volgende:
Gefeliciteerd Dralion !
Er zijn ook al heel veel zieken bij ons in de klas, ik voel me ook niet helemaal 100%.
ze kennen wel Erasmus... maar Wagenigen is niet een partner uni, dus ik weet niet hoe het zit of je dan daar ook een jaartje/maanden daar kan studeren onder het mom van erasmusquote:Op donderdag 22 september 2011 16:38 schreef maen het volgende:
[..]
sorry, zoek eeerst nog een sponsor voor mijn eigen studie...
maar klinkt wel gaaf!
dan moet je proberen ze partner van de WUR te maken. Of iig contact leggen, en dan hopen dat er wat te regelen valt. Dat is wat ze mij zeiden vorig jaar.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ze kennen wel Erasmus... maar Wagenigen is niet een partner uni, dus ik weet niet hoe het zit of je dan daar ook een jaartje/maanden daar kan studeren onder het mom van erasmus
ik zal eens een mailtje naar een docent van mij wagen die toevallig ook erasmus coordinator is, kijken wat hij te zeggen heeft.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:45 schreef maen het volgende:
[..]
dan moet je proberen ze partner van de WUR te maken. Of iig contact leggen, en dan hopen dat er wat te regelen valt. Dat is wat ze mij zeiden vorig jaar.
tof! Waar ga je heen?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:19 schreef Tjado het volgende:
Hmm, iedereen in de Haarweg en ik ga ervandoor
Heb nu een tijdelijke kamer t/m eind oktober, maar ik heb dus mn eigen stekkie gevonden
Als er hier nog mensen zijn die niet dagelijks heen en weer kunnen maar nog geen kamer hebben, deze Haarweg kamer is dus nog een maand vrij. Let me know als iemand er iets aan heefteen maand was voor mij precies genoeg om een eigen kamer te vinden
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:11 schreef Tjado het volgende:
Dijkstraat! Echt 1 min lopen van het centrumheb er zin in! Eindelijk mijn eigen stekkie haha
als het 7up is dan is het een heel leuk en gezellig huis!quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:11 schreef Tjado het volgende:
Dijkstraat! Echt 1 min lopen van het centrumheb er zin in! Eindelijk mijn eigen stekkie haha
Haarweg is ook goed beloopbaar hoor, maarja fietsen is toch nets iets snellerquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:14 schreef bioloogje het volgende:
Goed bezig Tjado, dan kunnen er voortaan 2 mensen naar huis lopen na een meet.
Wakker kunnen blijven?quote:Op vrijdag 23 september 2011 15:56 schreef dralion13 het volgende:
Wie heeft dat verzonnen presentaties op vrijdag middag tot kwart over 5
Wakker blijven is echt moeilijk
Nopequote:
toch bij de Ontzetting.quote:Op vrijdag 23 september 2011 20:13 schreef Saxofoontje het volgende:
Zo: huisgenootjes gevonden, muurtje in het appartement laten zetten vandaag, me ingeschreven bij de gemeente, mag (op tenorsaxofoon, maar dat boeit niet) toch bij de Ontzetting en was van de week ook nog eens 3 keer heel vroeg vrij.
Wat een superweek was dit
Daar had ik het laatst toevallig ook nog over, dat vind ik echt heel fijn. Ik vind de docenten echt heel fijn over het algemeen. Ik doe hbo maar volg nu vakken aan de wur en heb wat moeite met een vak, waarvoor ik bijles krijg van de docenten zelf (samen met 3 anderen). Met deze docenten kan je ook gewoon een praatje houden (het ging er laatst over waar we woonden enzo), eentje heeft zelfs een goed woordje gedaan bij een bedrijf voor m'n afstudeerstage.quote:Op zondag 25 september 2011 19:20 schreef ieniminimuis het volgende:
wat ik weet wat toegepaste communicatie in Wageningen onderscheidt van dezelfde studie in andere steden is dat je verplicht bent een minor te doen in een van de andere opleidingen binnen de groepen life sciences en omgevingswetenschappen. Hierdoor heb je een goede kijk wat er in deze vakgebieden speelt en helpt het je ontzettend in je latere beroepsleven! Wat je dan onderscheidt als afgestudeerde is dat je vakkennis hebt buiten je eigen en als je dan iets met communicatie doet dan weet je ook dergelijk waar je overpraat en ben je beter instaat om te communiceren met deskundigen buiten de communicatie en dat wordt erg gewaardeerd on het bedrijfsleven!
Van landschap weet ik dat het een leuke opleiding is en dat landschapsmensjes van Wageningen ook beter gewaardeerd worden, omdat ze ook kennis van ecologie, bodem en waterhuishouding hebben. Dit soort vakken zitten standaard in de opleiding en er is genoeg mogelijkheid om meer kennis te vergaren in deze vakgebieden.
Elke opleiding kent naar mijn weten 30 ects aan vrije ruimte, dit is een half jaar. Er wordt door de studiebegeleiders veel info gegeven over hoe je deze kunt invullen. Er is mogelijkheid om naar het buitenland te gaan en naar een andere universiteit.
Wat mij ontzettende aantrekte aan Wageningen (nu alweer vijf jaar geleden) is dat ik het een studentendorp vind met genoeg vermaak. Daarnaast hebben veel opleidingen een kleinschalig karakter en vind ik de relaties met docenten erg fijn. Dus niet zo zakelijk als ik vaak het idee graag bij andere uni's, maar elkaar lekker bij voornaam noemen enzo.
supernice, geniet daarvan want het wordt echt een mooie avond!quote:Op maandag 26 september 2011 18:37 schreef dralion13 het volgende:
dralion in pak![]()
Zo chique diner bij SSR-W
Bij deze bevestig ik datquote:Op maandag 26 september 2011 18:50 schreef maen het volgende:
[..]
supernice, geniet daarvan want het wordt echt een mooie avond!
aankomend 1e jaars, mogen zich pas vanaf een bepaalde dag inschrijven bij Idealis. Doe het dan meteen die dag om 00.00 's nachts, anders ben je te laat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:37 schreef k4kl44s het volgende:
Bedankt voor alle snelle en kwalitatieve reacties. ik begrijp niet precies wat jullie bedoelen met om 0:00 insschrijven Maar ik was van plan me in te schrijven zodra ik thuis kom. Vervolgens ga ik alle open dagen bezoeken en meestuderen.
Nogmaals dank voor jullie reacties!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 28 september 2011 05:51 schreef dralion13 het volgende:
Dankje MaenVolgens mij is het 2e vaatje niet eens op gekomen, bijna alle leden waren al naar huis en de meeste eerste jaars hadden bij het chique diner zo veel gedronken dat ze vandaag rustig aan deden (Wat bij de meeste is mislukt omdat ze bier in hun handen gedrukt kregen
)
Feestje was zeker leuk, eigenlijk om half 9 werkcollege, maar ga ik toch maar naar de groep van half 11
ik vond het ook een erg lage opkomst van de leden, ik was zo ongeveer de oudstequote:Op woensdag 28 september 2011 05:51 schreef dralion13 het volgende:
Dankje MaenVolgens mij is het 2e vaatje niet eens op gekomen, bijna alle leden waren al naar huis en de meeste eerste jaars hadden bij het chique diner zo veel gedronken dat ze vandaag rustig aan deden (Wat bij de meeste is mislukt omdat ze bier in hun handen gedrukt kregen
)
Feestje was zeker leuk, eigenlijk om half 9 werkcollege, maar ga ik toch maar naar de groep van half 11
quote:Op woensdag 28 september 2011 08:18 schreef Reflectionne het volgende:
Nog even een reminder: Maandag is de meet al!
1800 uur in Forum Grand Café! En geen minuut laterquote:
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1800 uur in Forum Grand Café! En geen minuut later
That's the spirit!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1800 uur in Forum Grand Café! En geen minuut later
zeg, je bent het toch niet vergeten he?quote:Op donderdag 29 september 2011 09:26 schreef placeholder het volgende:
Was de meeting nou aankomende maandag?
Ja, maar het staat weer in m'n telefoon! (Offline (papieren) en online agenda zijn out-of-syncquote:Op donderdag 29 september 2011 09:29 schreef maen het volgende:
[..]
zeg, je bent het toch niet vergeten he?
hmm vooruit, als je er maar bentquote:Op donderdag 29 september 2011 09:30 schreef placeholder het volgende:
[..]
Ja, maar het staat weer in m'n telefoon! (Offline (papieren) en online agenda zijn out-of-sync)
de mensen op de Lebo zijn natuurlijk ook veel leukerquote:Op donderdag 29 september 2011 10:19 schreef placeholder het volgende:
Best chill om op de Lebo te zitten. Veel leuker mensen kijken dan op de Dreijen
Je bent wel heel erg bezig met kijken naar het uiterlijk van anderen, voor iemand die vind dat het juist zo tof is dat er niet naar gekeken wordt...quote:Op donderdag 29 september 2011 11:03 schreef ieniminimuis het volgende:
de dreijen is nog net geen spookstad... maar daar is het altijd al rustig geweest en weinig te beleven...
lebo vind ik freakylijkt wel of iedereen elkaar daar kent. Wat natuurlijk logisch is, aangezien veel lebo mensen daar overwegend les hebben en daar pauze ed vieren.
de laatste tijd vind ik Forum ook freaky... heel Wageningen wordt een beetje freaky. Het geitenwollensokken imago verdwijntveel te veel hippe mensen.
Vroeger waren Wageningse studenten niet hip en keken we niet zo zeer na hoe iedereen gekleed was en waren sommige dinge ook doodnormaal. Klompen of regenlaarzen aan? why not? nu word je toch wel een beetje na gestaard... owh had je sandalen aan met sokken in de winter --> no problemo! Zelfs de droef mensen zijn hip ipv hippie. Brr nou meneer de rector het is uw gelukt: weg met de geitenwollensokken!
Ik beoordeel de 1ejaars bosbouwers ook altijd op hun percentage geitenwollensokken en dan voornamelijk tijdens excursies en kampen (EJW is het ultieme moment). Hoeveel mensen lopen er op wandelschoenen/bergschoenen, hoeveel hebben een merkspijkerbroek aan, hoeveel dames doen hun haar netjes en make-up ed voordat ze aan het ontbijt verschijnen? Conclusie; het percentage geitenwollensokken neemt af. In mijn jaar heeft iedereen wel een vleugje geitenwollensokken inzich, maar nu...
Het toppunt was jaren geleden op een meeloopdag. We hadden duidelijk in een brief gezet dat het wel modderig en vies kon worden en je dus beter laarzen, wandel/bergschoenen of oude schoenen aan kon doen. Komt er iemand aan met witte Allstars![]()
en dat meisje probeerde tevengeefs de modder te ontwijken met haar nette schoenen. En mopperen dat ze deed! Ik heb wel even staan lachen en samen met iemand kwamen we tot de conclusie; die gaat vast geen bbn doen. We doen dan ook spelletjes zoals bepalen wie er beleid of ecologie gaan doen adhv uiterlijke kenmerken.
Het is duidelijk; ik sog teveel![]()
de conclusie dan nog: helaas kun je niet meer aan iemand zien welke studie hij/zij doet errug jammer!
ben in de zomer toch wel altijd blij dat mijn kamer geen straaltje zonlicht krijgt! Is alleen dan wel een nadeel in de winter, tis er dan vreselijk koud!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:26 schreef dralion13 het volgende:
Ook net wakker
Mijn kamer lijkt wel een sauna, zo maar eens een wat koelere plek opzoeken
Dan moet ik je hebben zien liggen daar. Tussen de andere maffende studenten, dat wel.quote:Op donderdag 29 september 2011 15:08 schreef placeholder het volgende:
Liggen maffen in het gras voor Forum, net een broodje kroket gehaald bij het grand cafe. Studeren is zwaaar.
Waarom niet uit?quote:Op vrijdag 30 september 2011 00:15 schreef dralion13 het volgende:
is ga morgen ochtend wel werkcollege (dat om 10.30 begint) voorbereiden...
Ik ben al in de kroeg geweest, maar wilde er niet al te lang blijven, en het was vrij rustig. (en ik moet morgen nog werkcollege voorbereiden, anders moet ik het vanavond nog doen)quote:
Ah okequote:Op vrijdag 30 september 2011 00:30 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ben al in de kroeg geweest, maar wilde er niet al te lang blijven, en het was vrij rustig. (en ik moet morgen nog werkcollege voorbereiden, anders moet ik het vanavond nog doen)
Sprong iemand achterop ofzo?quote:Op vrijdag 30 september 2011 17:39 schreef dralion13 het volgende:
zo bosbouwweekend
en mn fiets is kapot doordat iemand zonder mijn toestemming achterop is gaan zitten, wiel dubbel, nieuw wiel erin a 70 euro
Wow dat klinkt niet fijn :/ Nog even volhouden dan!quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:43 schreef Saxofoontje het volgende:
Ik ook echt heel erg.. De hele week 2 schilders in huis (die na 3 keer vragen om het niet te doen, nog steeds zware shag roken in de keuken waar geen raam open kan), voor de 4e week leven uit tassen zonder helemaal eigen plekje, alle spullen hartstikke vies door de verf.. en het is nog niet klaar, mijn kamer is nog een enorme troep omdat eerst de andere kamers in orde gemaakt moesten worden.
Hopelijk is het halverwege volgende week eindelijk echt klaar
Wel mooi weer voor het bosbouwweekend! Én zondag ziek kan, maandag niet!quote:Op vrijdag 30 september 2011 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
wat een gedoe allemaal!
morgen iig een mini-meet op het bosbouwweekend bij de bbq!
en vanavond een huisfeest.
dus zondag waarschijnlijk ziek... gisteren gele koorts prik gehad en die kan een grieperig effect geven, dus na een weekend van slaaptekort en veel alcohol krijg ik vast een klein griepje ofzo
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 18:05 schreef Reflectionne het volgende:
Jullie hebben zeker allemaal in de zon gezeten?Ik had sog-vermaak nodig vandaag!
Ik wel, vergeet m alleen steeds te gebruikenquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:16 schreef Reflectionne het volgende:
Hebben we hier eigenlijk allemaal een Knaek? Ik ben fan van dat ding Zo ja, kunnen we ook een keer tapas gaan eten ofzo met z'n allen!
Er zijn er meerdere:quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:17 schreef maen het volgende:
[..]
Ik wel, vergeet m alleen steeds te gebruiken
Wel goed idee overigens, of dat andere menu dat er in staat?
spareribsquote:Op zondag 2 oktober 2011 13:20 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Er zijn er meerdere:
Carré: Spare-ribs/saté/pizza met salade voor 9,75
Cleopatra: Twee halen, een betalen maar is wel alleen afhalen
Het oude Pakhuis: 20% korting op alle tapas gerechten
Toledo: 25% korting op het tapasdiner
En het Passantje 2 halen 1 betalen
nieuwe datum?quote:Op zondag 2 oktober 2011 13:27 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Nieuwe meet krijgt alweer vorm voor de eerstvolgende is geweest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |