welke cd is dan zo goed?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik luister al voor de 8e keer deze cd bohhh.
Rubber Soul van The Beatles.quote:
ik heb ieder jaar dezelfde klas hier..quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag lekker niks doen.
Morgen winkelen in Utrecht met Janneman!
Zondag weet ik nog niet, misschien toch wel een begin maken aan het tweede verslag.
Maandag Jan weer zien.
Dinsdag eerste twee lessen.Nieuwe klas alles bohh.
[..]
Rubber Soul van The Beatles.
ach er zullen vast leuke mensen in die klas zittenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hier TdroneKun je meeluisteren bohhh!
En ja ik zou normaal ook dezelfde klas krijgen maar omdat ik nu het laatste halfjaar opnieuw ga doen kom ik in een andere klas die net zo ver is als ik ben zegmaar.
Oh en ja heb alle CD's. Maar niet gekocht... Eentje is maar gekocht.![]()
Ze zeggen dat het een hele leuke klas is! Ik ben benieuwd, want mn vorige klas was echt mega.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
ach er zullen vast leuke mensen in die klas zitten
en maar een gekochte CD boefje(ik heb er zelf 2
)
misschien iets te leuk danquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het een hele leuke klas is! Ik ben benieuwd, want mn vorige klas was echt mega.
Hihi, ja ooit ga ik allesssss kopen.
jeeejeeejquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:31 schreef Kaasrol het volgende:
UUUUUUUUIIIIIIIIIIT EINDELIJK
Weekend
Wat bedoel je met je laatste zin?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
misschien iets te leuk dan
ik heb ook maar cd's van 1 band..
ik heb maar 2 cd's in totaal allebei van de kaiser chiefs.. maar downloaden is zooo makkelijk..quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jeeejeeej
[..]
Wat bedoel je met je laatste zin?
Downloaden is makkelijk, snel en goedkoop ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb maar 2 cd's in totaal allebei van de kaiser chiefs.. maar downloaden is zooo makkelijk..en muziek kopen zo duur als je een brede smaak hebt
dat is zo'n relaxt gevoel hequote:Op vrijdag 16 september 2011 15:31 schreef Kaasrol het volgende:
UUUUUUUUIIIIIIIIIIT EINDELIJK
Weekend
Je eigen gemissss toch.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:03 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhu
ik heb je beatles album nu afgeszet kabee.. even een serie kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |